۷۵۶۷۰۷
۱۵ نظر
۵۰۰۲
۱۵ نظر
۵۰۰۲
پ

غرویان: روحانی قصد تزریق آرامش به جامعه را دارد

غرویان با بیان اینکه پیامد کلی‌گویی و اظهارات محافظه‌کارانه این است که مردم مأیوس‌تر می‌شوند افزود: در این صورت حتماً یاس و ناامیدی موجود در جامعه بیشتر شده و به‌تبع آن اعتماد به دولت کم می‌شود.

خبرآنلاین: غرویان با بیان اینکه پیامد کلی‌گویی و اظهارات محافظه‌کارانه این است که مردم مأیوس‌تر می‌شوند افزود: در این صورت حتماً یاس و ناامیدی موجود در جامعه بیشتر شده و به‌تبع آن اعتماد به دولت کم می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمن محسن غرویان با بیان اینکه کشور بیش از هر زمان دیگری نیاز به آرامش و انسجام درونی دارد گفت: حسن روحانی در گذشته و در گفت‌وگوهای مختلف با مردم نشان داده است که به دنبال ایجاد این آرامش و تلاش در راه منافع مردم است. در شرایط فعلی نباید کشور را دچار تشنج روحی و روانی کنیم و آرامش را برهم بزنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: باید به همین دولت کمک کنیم تا در زمان باقی‌مانده به سیاست خارجی و اقتصاد خدمت کند و بتواند بحران‌های پیش‌آمده را برطرف کند. باید مردم احساس کنند پشت پرده‌ای وجود ندارد و منافع ملی و مصالح عمومی خط قرمز است.

مدرس حوزه علمیه قم درخصوص اعتماد عمومی نسبت به سیاستهای دولت گفت: در این شرایط شخصیت‌ها به لحاظ موقعیت، اسم‌ورسم نباید سواستفاده کنند و منافع مردم را درخطر بیندازند. اگر شفافیت در مواجهه با مردم بیشتر شود قطعاً اعتماد عمومی هم بازخواهد گشت. به همین دلیل رئیس‌جمهوری باید با مردم شفاف‌تر صحبت کند و این شفافیت اتحاد و انسجام را بیشتر خواهد کرد.

اظهارات محافظه‌کارانه مردم را مأیوس‌ می‌کند

غرویان با بیان اینکه پیامد کلی‌گویی و اظهارات محافظه‌کارانه این است که مردم مأیوس‌تر می‌شوند افزود: در این صورت حتماً یاس و ناامیدی موجود در جامعه بیشتر شده و به‌تبع آن اعتماد به دولت کم می‌شود.

وی همچنین به سخنان اخیر رییس جمهور اشاره کرد وگفت: روحانی در صحبت‌های اخیرش قصد تزریق آرامش به مردم را داشت و به مردم این اطمینان خاطر را داد که برای تأمین کالاهای اساسی و ضروری با وجود تحریم‌ها دچار مشکل نخواهند شد.

غرویان در ادامه اظهار داشت:اما رئیس‌جمهوری باید برای مردم به‌صورت شفاف بگویند که چه نهادهای موازی در کار دولت دخالت می‌کنند یا افراطیون چه موانعی در برابر دولت ایجاد می‌کنند. باید بگویند که فضاسازی‌های مخالفان دولت از طرف کدام سازمان‌ها و کانون‌های قدرت موازی حمایت می‌شوند. در این صورت مردم با دولت همراهی بیشتری خواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ولی عملا تشنج ایجاد نموده مردم راس کار گذاشته ویادش رفته (عالم محضر خداست ودرمحضر خدا نباید معصیت کرد) جواب تک تک آحاد مردم راباید بدهد وبداند (یوم تبلی السرایری) درپیش داریم وای برآنانیکه حق الناس به گردن دارند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باز تو حرف زدی بی بصیرت . روحانی دیگر برای ما تمام شد . ....

    • بدون نام

      ارامش فقط وفقط با برگشتن دلار به همان هزار تومن وتزریق ارزانی به جامعه ایران برمیگردد.اگر مرد هست اینکارو بکنه

    • یوناس حقی

      هههههههههههههه
      خخخخخخخخخخخخخ
      هخ هخ هخ هخ
      هق هق هق هق

    • بدون نام

      یک ارامشی به من نشون بده که از صبح بلند میشی حرف گرانی کو ارامش بنزین حاملهابه قول بعضیها دلار سکه مسکن مواد غذایی بعدا میخواد ماارامش داشته باشیم خریدم که میکنی 80هزارتومان خرج میشه ارامش که به فکر مردم نیست ما همراهی کردیم کهببینم دولت چه میکنه ولی بیشتر داره ماراازار میده من ارامش ندیدم

    • حسین

      مردم واقعا"می خواهند بدرستی بدانند کدام نهاد وکدامین نهادها مانع کار دولت می شود وچه کسانی وچه ارگانی بدلیل منافع مالی یا مسایل سیاسی مانع کار دولت می شود

    • بدون نام

      خدایا لعنت به دولت مکار که زندگی ملیونها انسان متلاشی کرده سکوت کرده اند فقط گفتاردرمانی میکنند بنده خودم مشکلی ندارم فقط میبینم مردم چه میشوند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لعنت ابدی بر افرادی و افراطیون که مانع پیشرف این دولت شده اند

    • بدون نام

      فقط مواظب باش، چون جای تزریق قبلی هنوز درد میکنه

    • بدون نام

      فقط خدا کنه سر سوزش چینی نباشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا جطور به خودتان اجازه میدید ازدولت مرحوم هاشمی تااین دولت جناب حسن کلیدساز فقط بگوید نمی گذارند

    • بدون نام

      آقای روحانی و دولتش مملکت رو دارن نابود میکنند.

    • بدون نام

      دم شما یکی گرم،مردم روبه زیر خط فقر رساندید اونوقت این آرامشه،ولی نه راست میگی همین که پول نفت سر سفره های مردمه باید شکر گذار بود

    • بدون نام

      دیگه هیچ فایده ای نداره هیچ اعتمادی به مسعو لین نداریم ونخواهیم داشت

    • بدون نام

      آقای غرویان واقعا که

      چاپلوسی تا کجااااا ؟؟؟!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج