جاباما
۷۵۶۷۳۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

جایزه فیلم منتخب مردم به اسکار اضافه می‌شود

آکادمی اسکار در تلاش برای تقویت جایگاه این جوایز، گام‌هایی قابل توجه و احتمالا بحث‌برانگیز برداشته است که یکی از آنها افزودن جایزه فیلم منتخب مردم، به جوایز سالانه اسکار است.

خبرگزاری مهر: آکادمی اسکار در تلاش برای تقویت جایگاه این جوایز، گام‌هایی قابل توجه و احتمالا بحث‌برانگیز برداشته است که یکی از آنها افزودن جایزه فیلم منتخب مردم، به جوایز سالانه اسکار است.

جایزه فیلم منتخب مردم به اسکار اضافه می‌شود

به نقل از آسوشیتدپرس، از جمله اقداماتی که در نشست اخیر هیات مدیره اسکار تصویب شد، تعیین زمان سه ساعته برای برگزاری مراسم اهدای جوایز اسکار، اهدای برخی جوایز در وقفه‌های تبلیغات تجاری و افزودن بخش فیلم منتخب مردم به جوایز سالانه اسکار است.

در عین حال جدول زمانی برای نود و دومین مراسم اسکار که سال ۲۰۲۰ برگزار می‌شود تغییر کرده و از ۲۴ فوریه به یکشنبه ۹ فوریه منتقل شده است. این زودترین زمان برگزاری مراسم اسکار در تاریخ خواهد بود.

این تغییرات که توسط هیات مدیره و در جلسه‌ای که سه‌شنبه شب برگزار شد مصوب شد، توسط ای‌میل از سوی جان بیلی رییس آکادمی برای اعضای آکادمی ارسال ‌شده است.

در میان همه مصوبات این نشست چشمگیرتر از همه تصمیم افزوده شدن جایزه فیلم منتخب مردم و اهدای برخی جوایز در زمان وقفه‌های تبلیغات بازرگانی است. قرار است در تدوین‌های بعدی در فیلم‌های مراسم، این جوایز به فیلم مراسم افزوده شود.

در حالی که هر سال اهدای ۲۴ جایزه به صورت مستقیم به نظر تماشاگران برنامه زنده می‌رسید، اکنون باید تصمیم گرفته شود که کدام جوایز در فواصل نشان دادن تبلیغات بازرگانی اهدا شوند. طبعا این جوایز در پخش مستقیم دیده نخواهند شد.

یک تصمیم چشمگیر دیگر هم ایجاد یک بخش جدید برای اهدای دستاورد فوق‌العاده در فیلم منتخب مردم است. پیشتر آکادمی در برابر افزودن دسته بندی‌ها مقاومت کرده بود اما سال ۲۰۰۹ با افزودن شمار بهترین فیلم‌ها از پنج فیلم به ۱۰ فیلم یک تغییر در معرفی تعداد فیلم‌های نامزد داشت.

البته آکادمی علوم و هنرهای سینمایی آمریکا رشته بهترین انیمیشن بلند را سال ۲۰۰۱ به جوایز اسکار افزوده بود.

در هر حال پخش تلویزیونی اسکار ۲۰۱۸ پایین‌ترین اسکار در رده‌بندی میزان تماشاگرانش بود.

پخش تلویزیونی این مراسم نزدیک به چهار ساعت طول کشیده بود.

در نامه بیلی برای اعضا آمده است: متعهد می‌شویم که برنامه‌ای سرگرم‌کننده را در سه ساعت تولید کنیم و رضایت تماشاگران را در سراسر دنیا فراهم آوریم.

افزودن فیلم منتخب به این معنی است که «پلنگ سیاه» حتما باید نامزد سال آینده این بخش باشد. اما صرف افزودن فیلم‌های پرمخاطب می‌تواند به وجهه آکادمی آسیب برساند چرا که همه تلاش آکادمی این بود که کیفیت بیشتر از کمیت اهمیت داشته باشد.

در نامه بیلی برای اعضا همچنین آمده است: جزییات دیگری هم هست که به زودی به اطلاع همگان خواهد رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج