۷۵۶۹۴۳
۲۸ نظر
۵۰۰۰
۲۸ نظر
۵۰۰۰
پ

یزدی: هواداران سنگ تمام گذاشتند

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید هواداران تیمش در دیدار برابر پرسپولیس سنگ تمام گذاشتند.

ایسنا: داریوش یزدی، سرمربی استقلال خوزستان پس از تساوی تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: خوشحالم با این جوانان کار می‌کنم. به بازیکنانم و همینطور هوادارانی که امروز سنگ تمام گذاشتن تبریک می‌گویم. آنها با نظم خاصی به ورزشگاه آمدند و در جریان بازی تاثیر داشتند و به ما کمک کردند.

وی افزود: پرسپولیس تیم تاکتیکی‌ای است اما بازیکنان ما تلاش کردند و توانستند مقابل این تیم بازی پایاپایی به نمایش بگذارند. برنامه ما اینگونه بود که میدان را در اختیار حریف قرار بدهیم و با بستن روزنه‌ها اجازه ندهیم حریف موقعیت ایجاد کند.

آنها هیچ موقعیت گلی برابر ما نداشتند و فقط روی یک صحنه علیپور در زاویه بسته صاحب توپ شد. تیم ما پتانسیل خیلی خوبی دارد و از این بابت من خوشحالم. ما دو یا سه فرصت خیلی خوب هم امروز داشتیم.

او همچنین اضافه کرد: استقلال خوزستان در بازی‌های آینده قطعا بهتر عمل خواهد کرد. امسال بازیکنان ما توانایی‌های زیادی دارند.

یزدی: هواداران سنگ تمام گذاشتند

داریوش یزدی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: باید همه به تیم من تبریک بگویند. شاید بگویم صحبت‌هایم کلیشه‌ای است اما خودتان فنی هستید و می‌دانید که تیمی که ۱۵ روزه بسته شده و نمایش خوبی هم ارائه می‌دهد توانایی‌های بالایی دارد. من به کار با این بازیکنان افتخار می‌کنم. آنها روز به روز آنچه که ما می‌خواهیم را به نمایش می‌گذارند.

با تمام احترامی که برای تیم پرسپولیس به عنوان یک تیم تاکتیکی قائل هستم ما روبه‌روی این تیم پایاپای بازی کردیم و حتی موقعیتی به آنها ندادیم. ما حتی موقعیت‌هایی داشتیم که می‌توانستیم سه امتیاز بازی را به نام خودمان ثبت کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان افزود: بازیکنان با تجربه ما مانند ایمان مبعلی، وحید حمدی‌نژاد، احمد آل نعمه و... به بازیکنان جوان ما کمک کرد تا در آینده بتوانند بازیکنان خوبی شوند و حتی می‌توانند جزو نفرات ملی ایران شوند.

او در ادامه درباره حواشی بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان گفت: به نظرم من راجب مسائل فنی صحبت کنم بهتر است. ضمن اینکه هواداران ما سنگ تمام گذاشتند و نشان دادند استقلال را دوست دارند. آنها نظم خوبی را به نمایش گذاشتند. در آینده همین حمایت‌ها به تیم کمک می‌کند تا تیم در بازی‌های خانگی موفق شود.

یزدی ادامه داد: با توجه به توانایی‌های پرسپولیس تنها راه ما این بود که بازی را در اختیار این تیم قرار دهیم. ما سعی کردیم مالکیت را به تیم حریف بدهیم و از اشتباهات آنها استفاده لازم را ببریم اما در لحظه آخر نتوانستیم خوب عمل کنیم.

قطعا اگر از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم سه امتیاز در اختیار ما بود و برانکو چیز دیگری می‌گفت. تیم ما بسیار تاکتیکی مقابل یک تیم گردن کلفت بازی کرد. ما راه دومی نداشتیم که بازی را خودمان شروع کنیم و به سمت دروازه حریف حمله کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا تک امتیاز مقابل پرسپولیس به استقلال خوزستان از لحاظ روحی و روانی کمک می‌کند، توضیح داد: قطعا همین اتفاق خواهد افتاد. تیم من نیاز به زمان دارد تا اعتماد به نفس کاملی را کسب کند.

قطعا در آینده از این تیم خواهید شنید. همانطور که خیلی‌ها معتقدند داریوش یزدی در این چند هفته یک مهره به فوتبال ایران معرفی کرده است. امروز تیم ما نشان داد که پتانسیل خیلی خوبی دارد اما نواقصی وجود دارد که باید این نواقص حل شود.

او گفت: یکی از اهداف ما کسب سه امتیاز بود اما به آن نرسیدیم البته ما هدف‌های دیگری داشتیم که به آنها رسیدیم. ما به تیم حریف موقعیت ندادیم و روی دروازه پرسپولیس موقعیت ایجاد کردیم. قطعا آینده از آن ماست. از روز اول که ما با نواقصی روبه‌رو بودیم بازیکنان ما تمام توانشان را به کار بردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • @cocain.m1368

      مردک توهم زده آره سنگ تمام گزاشتن نارنجک دستی گزاشتن صندلی شکسته گزاشتن البته تو سر بازیکنا و هوادارای پرسپولیس بهتره بره ساقیشو عوض کنه

    • بدون نام

      دقیقاً سنگ به تمام گذاشتند...
      تو این شهر باید بدون تماشاگر بازی های پرسپولیس انجام شده...

    • بدون نام

      مشخصه سنگ تمام گذاشتن

    • بی نام

      بیشتر صخره تمام گذاشتند تا سنگ تمام

    • بدون نام

      سنگ تموم پرت کردن نه سنگ تموم گذاشتن، نمیدونم چرا هر کسی در هرجایی مسئولیت می گیره فکر میکنه مردم مثل خودشون احمق هستند

    • دلال بازی

      زرشک، عجب نظمی با سنگ پرانی برپا بود واقعاً گل کاشتند با پرتاب سنگ

    • بدون نام

      خاک توسرت بز افتخار میکنی تماشاگرای بیشعورت سنگ انداختن بازی کثیفی بود پس معلوم شد با هماهنگی بوده شک نکن با این کار تیمتون گم میشه میره دست یک

    • بدون نام

      نظم خاص..!!!
      ای تو روحت
      تو کذابی...به هیچ جا نمیرسی

    • نجات

      سلام مربی محترم راست گفت. تماشاگر نما ها سنگ ها را تمام گذاشتند در ضمن ابروی خوزستان را هم بردند.البته حتما سیستم سنگ تمام روش نوینی هست.

    • بدون نام

      خدا بکشتت چرا دروغ میگی اولا از فرودگاه گرفته تا هتل بی فرهنگیتونو نشون دادین وبه اتوبوس تیم بزرگ وسرورتون سنگ پرتاب کردین .توزمین بازی هم که به قول یزدی تماشاگراتون سنگ تموم گذاشتن با پرتاب سنگ .این چه مسخره بازیه یکی نیست جلوی اینارو بگیره چقد وقت بازیرو گرفتن .اومدین ازادی جبران میکنیم

    • لاکی لوچیانو

      والا خجالت داره اون از گزارشگرشون اینم از مربیشون اونم از طرفداراشون، بازی برگشتیم هست اقایی یزدی ضمنا کیسه کشا هم اینقدر خوشحال نباشن عقدیهای بدبخت پرسپولیس امسالم قهرمانه حتی اگه سنگ از آسمون بیاره❤❤❤❤❤❤

    • بدون نام

      اقای یزدی ،البته حیف اقا،،،،هواداری ک بیاد فحش بده خودش ناموس نداره لابد،،،تو هم از هوادارت بدتری،بیشرررف

    • عباس

      سلام، مربی استقلال ، راست میگه سنگ تمام گذاشتن، به اندازه چند کیلو؟ راستی چه جوری داخل استادیوم آوردن، به اندازه نارنجک، مگه بازرسی بدنی نمی شون، خدای نکرده یک نفر انتحاری بزنه، ظاهرا مشکل نداره ، چون بازرسی بدنی نمی شود؟ اگر می شود چه کسی اجازه این همه نارنجک رو داده، ببخشید سنگ رو، خودتی

    • بدون نام

      دیگه با سنگ و فحش و ناامنی یه امتیاز گرفتین جو گیر نشو یزدی جون

    • کیسه ی پاره پاره

      آخه بیشعور با ای تماشاگران آشغالتون حیف که اینا هم خوزستانی باشن

    • بدون نام

      راست میگی تماشاچیان سنگ تمام گذاشتند بهتره بگی همه سنگها رو که به ورزشگاه وارد کردن تمام آنها رو توی چمن جا گذاشتند واقعا وحشی بودند بلانسبت تماشاچیان با فرهنگ خو زستانی آخه سید جلال چرا

    • M. f

      مربی که تو باشی هوادارنش هم میشن همونا متاسفم براتون

    • بی نام

      بقول قلعه نویی زمان میبره تا یزدی حرف زدن یاد بگیره .بلد نیست حرف بزنه .

    • بدون نام

      معنی نظم را هم فهمیدیم. لابد در تربیت خانوادگی آقای یزدی فحاشی و سنگ پراکنی یعنی سنگ تمام گذاشتن!

    • کله بالا

      واقعا که بازی باکیفیتی بود توتاریخ ثبتش میشه(مخصوصا سنگ تمام گذاشتن تماشاگران)

    • بدون نام

      خاک بر سرت یزدی، هواداران بیشعور فقط سنگ پرانی کردند و فحاشی ناموسی

    • مهرداد س

      آره با سنگ و آتش زدن پرچم ایران. کاش مسئولین باشگاه لااقل این حرکات رو محکوم میکردن هرسال اهواز همین برنامه هست

    • بدون نام

      سنگ تمام گذاشتند یا سنگ تمام زدند

    • مشتری

      راست میگه. هواداران سنگ ها رو تمام گذاشتند. البته صخره هم گذاشتند. فقط سنگ نبودا!!!!

    • محمد رضا افشار

      یزدی ببند دهنتو

    • موسوی

      منظور یزدی اینه که هواداران سنگ تمام زدن

    • سیاوش

      چرا نظر منو نذاشتی
      بهتون بر میخوره
      حتما شما هم طرفدار سنگ تمام گذاشتن یزدی نامرد هستی
      پرسپولیس همچنان سرافراز و عزتمند و پیروز است .
      بامید خدا

      پاسخ ها

      • حمید

        با شرایطی که در بسیاری از ورزشگاه‌ها به وجود آمده، بعید می دانم که لیگ به اتمام برسد، چون امنیت توسط خود هواداران دارد به ناامنی تبدیل می شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج