۷۵۶۹۹۳
۳۰ نظر
۵۰۰۸
۳۰ نظر
۵۰۰۸
پ

واعظی: دولت عذرخواهی از مردم را بد نمی‌داند

رئیس دفتر رئیس جمهور درباره اظهارنظر برخی منتقدان ومخالفان دولت که گفته اند «چرا رئیس جمهور از مردم عذرخواهی نکرد؟» گفت: در دولت یازدهم هم شاهدش بودیم آقای رئیس جمهور هر جا لازم دید از مردم عذرخواهی کرد. یعنی دولت عذرخواهی از مردم را هیچ بد نمی داند بلکه افتخار هم می کند.

خبرآنلاین: رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: جبهه پایداری گروهی بود که همواره با دولت مخالفت می‌کرد، حالا آنها رفتند تعدادی امضا برای سئوال از رئیس‌جمهور جمع کردند. ما حساب این گروه را از همه مجلس جدا می‌دانیم.

محمود واعظی در پاسخ به این سوال که آیا مجلس در تعامل با دولت تغییر رویه داده گفت: خیر این طور نیست، آقای رئیس جمهور در گفتگوی تلویزیونی با مردم درباره روابط با مجلس خیلی خوب صحبت کرد و گفت «سیاست ما این است که به جد با مجلس کار کنیم و سران سه قوه مسائل کشور را با هم حل کنند».

وی ادامه داد: در دولت فکر نمی‌کنیم سئوال از رئیس جمهور، سوال همه مجلس است بالاخره هم در این مجلس و هم در مجلس قبل جبهه پایداری گروهی بود که همواره با دولت مخالفت می کرد،حالا آنها رفتند تعدادی امضا جمع کردند. ما حساب این گروه را از همه مجلس جدا می دانیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور درباره اظهارنظر برخی منتقدان ومخالفان دولت که گفته اند «چرا رئیس جمهور از مردم عذرخواهی نکرد؟» گفت: در دولت یازدهم هم شاهدش بودیم آقای رئیس جمهور هر جا لازم دید از مردم عذرخواهی کرد. یعنی دولت عذرخواهی از مردم را هیچ بد نمی داند بلکه افتخار هم می کند.

دولت خود را خدمتگزار مردم میداند

وی با بیان اینکه رئیس جمهور و دولت خود را خدمتگزار مردم و مردم را ولی نعمت خود می دانند بنابراین وقتی از مردم عذر بخواهند کوچک نمی شوند ادامه داد: برای آقای رئیس جمهوری که در همان مصاحبه و سخنان قبلی اش گفت «من خم می شوم و دست مخالفانم را می بوسم برای اینکه به این مردم خدمت کنیم» عذرخواهی کردن مسئله ای نیست اما عذرخواهی کردن دلیل می خواهد.

واعظی یادآور شد: اگر هر زمانی یک دلیلی وجود داشته باشد و اشتباهی در کار دولت رخ دهد، حتما آقای رئیس جمهور و همه اعضای کابینه از مردم عذرخواهی می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کامبیز

      سویئس برامون ساخته وخودش هم باورش شده چوب اسکی هاش برمی داره میره توچال!؟

    • AAAAA

      واقعا خدا پدر سنگ پا را بیامورزد یعنی عمل کرد خود را تایید ودنبال یار میگردی آن هم مجلس مجلسی که گزارشات آن را وقتی در دنیا میبینند چه میگویند میگویند مجلس که این است وای به مردم همش دعوا همش داد و بیداد واقعا برای خودم متاسف هستم از اینکه ایرانی هستم.این تصاویر وقتی در دنیا پخش شود کدام دیوانه ای در ایران سرمایه گزاری میکند.

    • ناشناس

      عذر خواهی نه استعفا بهتره.

    • بدون نام

      یعنی دلیل از این واضحت میخوای که مردم ظرف یکی دوماه به زیر خط فقر کشیده شدن، ارزش دارایی هاشون یک سوم شد، کلی از افراد بیکار شدن، کلی از بیکاران کلا دیگه هیچ امیدی به کارپیداکردن ندارن، بیماران از الان اشهدشون رو خوندن و در عوض دختر و پسرهای مسولین نالایق در بهترین کشورهای دنیا کرور کرو پول ملت بدبخت و فلک زاده رو خرج استخرپارتی و فساد می کنن؟ چه دلیل دیگه ای باید وجود داشته باشه.
      چرا حرص می خورم؟ حالا عذر خواهی هم بکنه، چه تغییری توی بدبختی و فلاکتمون رخ میده؟!!!!!!!

    • شهین سیفی

      نه ترا خدا بده

    • بهروز اباذری

      وعظ خود خطبه میخونی ها خوب!!! لعنت و نفرین خدا بر تو نوبخت و نهاونديان و سیف و کرباسیان و کلید دارتون که ملت رو بدبخت کردین و به چیزی هم طلب کارید!! به سنگ پای قزوین گفتین زکی! !!!

    • بدون نام

      دیگه سنگ تمام گذاشتید همه اینها نشانه عدم تعهد به قول های انتخاباتی و عدم کنترل صحیح در زیر مجموعه دولت است واقعا اگه بلایی که احمدی نژاد و سیاست های این دولت سر ما آوردن، را در تاریخ ثبت کنن، 1400سال دیگه، سه ماه برامون زنجیر میزنن !

    • بدون نام

      ‏سطح رضایت از خرید توی ایران فوق العاده س، فقط با تاخیر به آدم دست میده. به این صورت که امروز جنسو میخری هفته بعد میگی خوب شد اون موقع خریدم وگرنه الان زورم نمیرسید بخرم!

    • irmotor

      عذر خواهی بدرد ما نمیخوره فکر مردم بلشید قشر فقیر داره له میشه به شما دولت مردان هیچی نمیشه تو ناز نعمت هستید گرسنگی نمیدونید چیه

    • غلامحسین قائدی

      اگر بد نمیداند حداقل انتظار از رییس دولت عذرخواهی از ملت بابت سیاست غلط ارزی اتخاذ شده و کاهش شدیدارزش پول ملی در مصاحبه تلویزیونی بود که انجام نشد.جناب واعظی ملت عذرخواهی های فراوانی طلبکاراست.

    • بدون نام

      عجب رویی دارید .اشتباه روحانی اینه که دیگران براش تصمیم میگیرند .و حرف میزنند .خودش هیچ اختیاری نداره .واعضی تو یه مسیول دفتری .این فوضولیا چیه .تازه جبهه پایداری هم منتخبین مردم هستند ......

    • بدون نام

      معذرتخواهی نخواستیم این 9میلیارد دلار چه شد؟

    • بدون نام

      تاافغانی تواین مملکلت باش ونر که۹۰درصدمشکلات کشورهستن واین تعدادبه هرایرانی بالای۳۰۰ملیون تومان درسال ضررمیزنن فقط ازلحاظ شغلی وخودمدیراتباع خارجی گفته بیمارستان وبهداشت وتحصیل رایگان‌ وازسوبسیداب وبرق گاز مخابرات حمل ونقل ....ازسوبسیدیارانه ای مجلس برای فقط ایرانیاگذاشتن اینهاهم مثل ایرانیااستفادمیکنن واین هزینه گزاف برای مملکلت واینهافقط بایدجایی باشن که ایرانی نباش ویلعلاقه نداره مثل چاه کنی توالت کنی وگرنه غیرقانونی بایدبرن وخودنمایندگان مجلس تواستیضاح وزیرکارگفتن یعنی چی که بیش از۳ملیون افغانی فقط توکارساختمانی تشغال کردن وچندبرابران توشغلهای دیگه مشغولن واشغال وبیکارکردن وزیرکارهم گفتن‌ اگه افغانیابرن بیشترمعضل مشکل بزرگ بیکحل میش وزیرکشورم میگه هرجامیرم میگن این افغانیارواخراج‌کنیدمیگیدبیکاری اینهمه افغانی مشغولن دیگه کاری نمیمونه که باین بیکاری نجومی فقرزیادبی تبی خشکسالی چه توجیحی دارین دولت خرج اینهاروازکجاوبرای چی میده ازجیب ملت بدبخت وتی یه وعده غذا۲۰۰۰هزارلیترو۱لیترشیر۲۰۰۰و۱کیلیوگندم ۲۰۰۰و۱کیلوگشت۱۸۰۰۰هزارلیتروو۱عددسیب زمینی۵۰لیترخوب اینهادرروزبالای۱۰میلیاردلیتراب مصرف میکنن بابهداشت نظافت و....هم وطنانمون به خاطربی ابی رنج وعذاب وسختی میکشن وا

    • بدون نام

      پدر ملت در اوردی خدایی

    • بدون نام

      عذر خواهی اصلا صلاح نمی باشد .ممکن مردم طلبکار شوند .فعلا همه چیز گل وبلبل است .

    • بدون نام

      پدر ملت را در آوردید حال عذر میخواهید این چه وضعی است واقعا جای خجالت دارد نه عذر خواهی

    • بدون نام

      عذر خواهی کیلویی چند این کار بکنی دوروز دیگه بیا چکش گرانی رابرسر مابزنی نمیخواد شما چند نفر که درعکس خنده کردین به کارتونبرسین بودجه ویزه هم پیشکش خودت اخه چرا هر روز ساز گرانیرامیزنید اینهمه بنالیم بعدا بگه میبوسم بوس کردن مردم پیشکش خودت حلال نمیکنم شما ومجلس تافرداصبح بگو قانع نشدم

    • بدون نام

      عذرخواهی نه شکم مردم راسیرمیکندونه درددیگری رادرمان میکنداگرمردیدبهردلیل توان ندارید بزاریدزمین. هرچندمیدانم دلیل نمی خوادشماذلیلید

    • کاردوک

      یعنی تا اینجا دولت هیچ اشتباهی نداشته و مملکت هم گل و بلبله ،پس احتیاجی به عذرخواهی نیست و این نشکلات تو جامعم همش حبابه و به دولت هم به خاطر لجبازی اونم بعد از پنج سال گند زدن به مجلس واسه یه سؤال فرا خوانده شده.
      به خدا هر کی جای این دولتیا بود و یه ذره شرف داشت ،معذرت خواهی که سهله از خجالت و شرم باید خودشو یه جایی مخفی میکرد که چشم تو چشم نشه با این ملت مظلوم. روی سنگ پای قزوینو سفید کردن اینا.

    • ایمان

      آقا دولت باید تاحالا استعفا می کرد با این همه بی عرضگی های پی درپی.

    • بدون نام

      مکرر درمکرر عذرخواهی برای مردم نون و آب نمیشه اصل باید درست شود .راستی از نه هزار میلیارد مفقودی چه خبر؟!

    • بدون نام

      رو که نیست...

    • بدون نام

      عذرخواهی که برای مردم نان وآب وکارنمیشه یه فکراساسی برای سفره خالی مردم بکنید یه روزفروش نفت رابین مافقراتقسیم کنیدوشرفقروفسادراازتوی این مملکت کم کنید

    • بدون نام

      خدمتگذار یا خیانت کار مردم؟
      به جان عزیزترین کسم تا آخر عمر نه خودم نه خانوادم پای صندوق رای میرویم

    • بدون نام

      میدونید مشکل اصلی و عمده ما چیه؟
      مشکل انجاست که هر کی درمورد دولت ما نظر میده شکمش سیره و جیبش هم پر
      برا یه بارم که شده نظرات مردما بپرسید

    • بدون نام

      دولت مردم بدبخت کرده نمیتوانند نان خالی بخرند

    • بدون نام

      واعظی جان
      عذر خواهی بدرد مردم فقیر نمی خورد کنار بروید .
      اگر خواستید بروید لطفا مورظب باش خزانه را خالی نکنید

    • بدون نام

      عذرخواهی ... ؟

    • بدون نام

      دولت بی کفایت.اختلاسگر. مردم را را بدبخت گردید. خجالت هم از دست شما خجالت کشید.فقط مردم این رو میخواهند از دولت روحانی . بروید گمشید.

    • بدون نام

      عذر خواهی برا ملت نون واب نمیشه یه فکر درست بکنین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج