جاباما
۷۵۷۰۰۸
۱۱ نظر
۵۰۰۰
۱۱ نظر
۵۰۰۰
پ

نماینده مجلس: استیضاح ربیعی به صلاح نبود

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، استیضاح ربیعی چندان به صلاح نبود. وزارت کار در مباحث اقتصادی بی تاثیر نیست، اما سه رأس مثلثی که بیشترین تاثیر را در اقتصاد دارند سازمان برنامه و بودجه، وزارت اقتصاد و دارایی و بانک مرکزی هستند.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، استیضاح ربیعی چندان به صلاح نبود. وزارت کار در مباحث اقتصادی بی تاثیر نیست، اما سه رأس مثلثی که بیشترین تاثیر را در اقتصاد دارند سازمان برنامه و بودجه، وزارت اقتصاد و دارایی و بانک مرکزی هستند.

منصور مرادی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات اظهار کرد: آقای ربیعی به این علت که وزیر کار و تعاون و رفاه اجتماعی بود و شرکت های زیر مجموعه‌ ایشان یعنی شستا و تامین اجتماعی تحت نظرشان بود، می توانست تاثیرات مثبتی در اقتصاد داشته باشد، اما بحث اقتصادی ما بیشتر در سازمان برنامه و بودجه، وزارت اقتصاد و دارایی و بانک مرکزی است.

مرادی ادامه داد: کسی که به عنوان سرپرست وزارت خانه انتخاب می‌شود مثل وزیر نیست که همه کارها را پیگیری کند. آن سازمان تا مدتی حالت بلاتکلیفی دارد. هر چه مدت سرپرستی بیشتر باشد به ضرر جامعه است.

مرادی در پاسخ به این سوال که این استیضاح چه پیامی برای دولت دارد اظهار کرد: با توجه به دیدی که وزرای قبلی در رابطه با ناتوانی مجلس در استیضاح به دولت داشتند این استیضاح نشان داد که مجلس توانایی این اقدامات را دارد. اگر وضعیت به نسبت بهتر نشود نمایندگان در صدد استیضاح یکسری از وزرای دیگر هستند که می‌تواند گوشزدی برای دولت باشد تا خود را جمع کند.

مرادی در رابطه با هدف مجلس از استیضاح گفت: مجلس در واقع به وظیفه‌ی خود عمل می‌کند. آنچه وظیفه ی مجلس است تذکر، طرح سؤال و استیضاح است. برنامه مجلس این است که مسئولینی در رأس باشند که بیشتر خدمت می‌کنند تا شرایط فعلی کشور بهبود یابد.

وی در پایان اظهار کرد: آقای ربیعی فرد خوب و پیگیری بود. گله‌مندی همکاران من از معاونین و مشاوران و مسئولینی بود که زیر مجموعه ایشان بود نه شخص ایشان. شخص ایشان سالم و پیگیر بود و همچنین به نظر نمایندگان احترام می‌گذاشت اما علی رغم اینکه ما بارها به ایشان گوشزد کردیم، ایشان در بحث معاونین و مجموعه اش جابه‌جایی انجام نداد.

به عبارت دیگر کسی از مدیران را جابه‌جا نکرد و نتیجتاً نتوانست نظر نمایندگان را نسبت به مدیران قوی و همراه با نمایندگان جلب کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوب حتما از نظر اکثریتی که رای منفی دادن به صلاح بوده بره

    • حسین

      وزیر کار کارکرد مناسبی نداشت تنها موفقیت ایشان فضا را پلیسی و امنیتی کرده بود اطراف خود هاله ای از افراد با علاقه به فضا سازی امنیتی‌ کرده بود و درنهايت هنگام خدا حافظی از مجلس نمایندگان را با گفتن دیگر از عباد نتر سید تهدید کرد

    • علی

      کاش به جای ربیعی نمایندگان جرات استیضاح آخوندی را داشتند که متاسفانه....

    • مصطفی

      به صلاح کی نبود؟ مردم یا مسئولین بی زحمت عرضه!

    • بدون نام

      ربیعی اینقدرتواخراج افغانی هادست دست کرداخرش قربانی شد چون اینهانزارن کارکنن خودشون بدون دردسرمحترمانه میرن وبرعکس وبه قول نمایندگان یعنی چی که بایه تیکه کاغذاجازکارمیدین این اخربی غیرتی بی برعضگی خودمون اینهمه بیکاروفقیرمحتاج دارسم کم بودجگی تاجالا کیو دیدی خانوتدش فقیرگشنه باشن وردارن نان کاربده به غریبه این اخرت حماقت ونمایندگان مجلس گفتن یعنی چی که بیش از۳ملیون افغانی فقط کارساختمانی اشغال کردن وبیکارغیرقانونی وچندبرابران توشغلهای دیگه مشغولن اشغال کردن وحتی دانشجوهامونم بیکارکردن وهیچ جادیگه شغلی نماینده اینهانرفته باشن واین غیرقلنونی ومدیراتباع خارجی گفته اینهافقط بایدتوکاری باشن واومدن‌که ایرانی اونجانباش ویاعلاقه ندارندفقط میتونن باشن وماتحصیل بهداشت رایگان نمیدیم این هزینه گزاف کمرشکن واین تعدادبه هرایرانی بالای۳۰۰ملیون تومان ضرردرسال به هرایرانی میزنن اگه خرج ایران وایرانی برای ایجادشغل بش ایران میش بهشت ویک سریادوست ندارن ونفووذیهاودشمنان خواسته وناخواسته وبودجه۱۰۰سال کشورفقط ازشغل ضررمیزنن وهزینه اب وبرق گازنبایدمثل ایرانیااستفادکنن چون دولت سوبسیدویارانه تعلق میده وقتی روحانی گفته برای ایجاد۱ملیون شغل باید۷۰۰هزارمیلیاردتومان هزینه بش یعنی۱۰سال فروش نفت وگازچه توجیحی دارین اینهمه هزینه گزاف وبااین بی ابی هرپرس۱وعده غذا۲۰۰۰هزارلیترو۱کیلوگندم۲۰۰۰و۱لیترشیر۲۰۰۰لیترو۱کیلوگوشت۱۵۰۰۰هزارلیترو۱عددسیب زمینی۵۰لیتراب مصرف میکنه چه توجیحی برای بودنشون بااین بی ابی کشورخشک وهمچنین اینهابرن کشاورزی کمترانجام میش ونشست زمین مردم ازبیکاری وفقرمجبورن اگه اینهابرن یاشغل ایجادبش دیگه کشاورزی هم کمترمیش وونشت زمین توایران بالای۸۰فاجعه روگذشته چون استانداردجهانی۴۰مترفاجعس

    • محمدرضا بختیار

      اول اینکه اگر شما به صلاح فکر میکردید وزارت تعاون و رفاه را با وزارت کار ادغام نمی کردید دوم اینکه این روزها نمایندگان برای فرار از هجمه لابی و رانت مجلس فرار نکنند سوم اینکه اکثر نمایندگان بر این باورند که استیضاح بر اساس باند بازی بوده است و موافق نبودند پس چطور وزیر استیضاح شد!!!!

    • بدون نام

      اقای محترم اصلا مجلس میداند چیکار میکنند؟

    • بدون نام

      چرامچ‌همتون بازشد

    • dimo

      اره چند صد تومنی از بودنش بهتون میرسید حالا باید یطوری از وزیر بعدی پول بگیرید
      اولش روتون نمیشه ولی چند روز بگذره بل هم صمیمی میشید چند میلیاردی بجیب میزنید
      نگران نباشید

    • محک

      برعکس خوبیش این بود که دست برخی ازدزدا روشد

    • بدون نام

      كمان كرد در بأن اهنكري به شوشتر زدن كردن مسكري

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج