۷۵۷۰۱۰
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

صوفی: حضور روحانی در مجلس یک فرصت است

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: عده‌ای از تخریب گران آینده موهومی از ایران ترسیم کرده بودند که گفت‌وگوی رییس‌جمهور با مردم این تصویر را از بین برد.

خبرگزاری ایسنا: یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: عده‌ای از تخریب گران آینده موهومی از ایران ترسیم کرده بودند که گفت‌وگوی رییس‌جمهور با مردم این تصویر را از بین برد.

علی صوفی با اشاره به گفت‌وگوی تلویزیونی رییس‌جمهور با مردم، اظهار کرد: گفت‌وگوی مستقیم رییس‌جمهور با مردم در آرامش مردم تاثیر بسزایی دارد، باعث می‌شود که مردم ببینند که مسئولین بر اوضاع مسلط هستند و از شرایط موجود تحلیل واقع‌بینانه‌ای دارند.

وی ادامه داد: با گفت‌وگوی مستقیم چهره‌هایی همچون رییس‌جمهور با مردم التهاباتی که در جامعه وجود دارد و آینده موهومی که ترسیم شده بود، کاهش یافته و از بین می‌رود. رییس‌جمهور با گفت‌وگوی مستقیم با مردم توانستند آینده‌ای که عده‌ای برای التهابات ایران پیش‌بینی می‌کردند را از بین ببرند.

صوفی خاطرنشان کرد: عده‌ای کشور را در آستانه جنگ و فروپاشی تصور کرده بودند؛ در چنین شرایطی که از لحاظ اقتصادی و معیشتی هم مردم دچار مشکل هستند و التهابات متعددی از رانت‌خواری و فساد مردم را متشنج کرده است آقای رییس‌جمهور رودرروی مردم قرار گرفتند و از واقعیت‌ها گفتند.

وی یادآور شد: صحبت با مردم برای رییس‌جمهور یک فرصت بود که ایشان به خوبی از آن استفاده کردند. ایشان با برنامه‌هایی که اعلام کردند به نوعی به مردم اطمینان دادند که اوضاع کنترل می‌شود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به تنش ایجاد شده توسط آمریکا برای ایران نیز گفت: صحبت‌های آقای روحانی در مورد آمریکا و موضع‌گیری ایشان بسیار منطقی بود و ارزیابی من از سیاست‌های ایشان در حوزه سیاست خارجی مثبت است.

وی سپس با اشاره به فرصت حضور رییس‌جمهور در مجلس برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان، گفت: با اینکه مشخص است که دعوت از رییس‌جمهور برای پاسخگویی به سوال نمایندگان در شرایط فعلی یک حرکت سیاسی است اما ایشان باید این شرایط را به عنوان یک فرصت تلقی کنند.

همانطور که خودشان در گفت‌وگوی تلویزیونی مطرح کردند که به خاطر ملاحظاتی نمی‌توانستند برخی چیزها را بگویند اما در مجلس به راحتی حرف‌هایی که پیش از این عنوان نمی‌شد را می‌توانند بزنند حضور ایشان در مجلس به مثابه یک فرصت برای بیان مشکلات است.

صوفی در همین رابطه گفت: رییس‌جمهور در فرصت ایجاد شده برای گفت‌وگو با نمایندگان می‌توانند به نقش مخربی که عده‌ای در ایجاد فضای فعلی بر عهده داشتند اشاره کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      روحانی هم بندازیدش بیرون

    • بدون نام

      برد شما فتنه گرها بله میاد چرندیات تحویل ملت میده و میره

    • بدون نام

      برا دروغ و تهمت و توجیح کم کاری

    • بدون نام

      روحانی باید تمامی ناگفته ها را در مورد احمدی نژاد و طرفدارنش بگوید و ابروی انها را ببرد ومانند خود انها برخورد کند در غیر اینصورت شکست خواهد خورد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج