۷۵۷۰۲۹
۹ نظر
۵۰۰۷
۹ نظر
۵۰۰۷
پ

سرنوشت قانون حمایت از تولید مسکن چه شد؟

عضو هیئت مدیره انجمن انبوه‌سازان استان تهران گفت: بعد از گذشت ۱۰ سال هنوز قانون حمایت از تولید مسکن اجرایی نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان: عضو هیئت مدیره انجمن انبوه‌سازان استان تهران گفت: بعد از گذشت ۱۰ سال هنوز قانون حمایت از تولید مسکن اجرایی نشده است.

ایرج رهبر با بیان اینکه طبق مصوبه قانونی سال ۸۷ باید دولت قانون حمایت از تولید و عرضه مسکن را اجرایی می‌کرد، گفت: هم اکنون ۱۰ سال از این مصوبه قانونی گذشته و دولت در این سال‌ها خلاف این مصوبه را اجرایی کرده است.

وی ادامه داد: در سه سال گذشته دولت مالیات از نقل و انتقالات مسکن را اجرایی کرده در صورتی که اگر عکس این طرح اجرایی می‌شد هم‌اکنون شاهد افزایش چند درصدی تولید مسکن در کشور بودیم.

رهبر تأکید کرد:‌ اجرای طرح‌هایی از جمله اخذ مالیات از خانه‌های خالی و زمین‌های دولتی می‌تواند راهکاری برای بهبود وضعیت بازار مسکن به شمار آید.

عضو هیئت مدیره انجمن انبوه‌سازان استان تهران تصریح کرد: در سال‌های گذشته عوارض صدور پروانه‌های ساخت واحدهای مسکونی و همچنین میزان تراکم ساخت و ساز کاهش یافته که این خود نشان دهنده کاهش انگیزه تولید کنندگان مسکن است.

وی گفت: دولت باید پکیج کاملی از راهکارهای موجود برای بهبود وضعیت بازار مسکن را با همکاری کارشناسان مسکن و اقتصاددانان آماده کند تا بتواند در ماه‌های آینده طرح‌هایی را برای بهبود این بازار اجرایی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شکیبه

      شما خیلی دور از این جامعه اید . سرنوشت ما چی شد ؟

    • بدون نام

      تنها راه ورود به آستانه رونق مسکن کاهش 3 برابری قیمت کاذب آن و برکناری وزیر و معاونان وزرات راه است که مسببان اصلی کمای مسکن هستند، می باشد!

    • بی نام

      ژاپن چرا ژاپن شد بخاطر اهمیت دادن مسئولین به مسائل ایکه به فرد میدن وان فرد به نحو احسن انجام میدن واصلا نه از کار میدزدن واز زمانیکه کار رو تحویل میدن . ولی بر اینها مسئولین ما از همان زمان اول دزد اختلاس میکنند واصلا کار اصلی رو هم انجام نمیدن واوضاع به این وضع میرسه وخودمان رو مسلمان میدانیم. مسلمان یعنی از امثال کشور ژاپن بهتر کارهارو انجام بدیم نه خیلی بدتر.

    • بدون نام

      مسکن مهر را گفتند مزخرف غافل از اینکه بیش از سه میلیون خانواده سرپناه گرفتند. بهر شکل
      گفتند مسکن اجتماعی میسازیم یک دونه اش را به من نشان دهید

      پاسخ ها

      • شهریار

        دوست عزیز طرح مسکن مهر به تنهایی طرح بدی نبود واگه دولت پول انجام این کار رو داشت خیلی هم خوب بود ولی دولت نهم ودهم برای عوامفریبی این طرح رو مطرح کرد وبرای تامین بودجه اش اقدام به چاپ پول به میزان پانصد هزار میلیاردتومان کرد که باعث شد نرخ تورم در ایران به چهل درصد برسد که البته رقم واقعی بیش از صد در صده وبطور ساده بگم یعنی اقای احمدی نژاد با چاپ چنین مبلغ گزافی بدون پشتوانه دست در جیب مردم کرد وارزش پول اونا را تانصف وشایدم کمتر کاهش داد واین خود به تنهایی خیانت بزرگی به ملت ایران بود

    • بدون نام

      عجله نکن درست میشه مگر ازاد راه شمال ساخته شد مگر راه اهن مشهد برقی شد مگر گاز رسانی به پاکستان عملی شد مگر وصع هوای تهران درست شد پروژه ها بیست تا سی سال تو نوبت هستند

    • شهریار

      اگر تولید مسکن وصدور پروانه ساخت ویا هر ایتمی که مربوط به ساخت مسکن است کاهش پیدا کرده دلیلش نبود سرمایه یا عدم حمایت دولت نیست بلکه عدم فروش فایلهای ساخته شده بعلت عدم تطابق با قدرت خرید مصرف کننده است والا اگر املاک ساخته شده فروش بروند شک نکنید چرخه تولید مسکن دوباره شروع خواهد شد الحمداله چیزی که تو این مملکت زیاده سرمایه سرگردانه

    • بدون نام

      مسعولین که مستاجر نیستن که بفهمن چجوریه اونا فودال هستن

    • بدون نام

      دلت خوشه؟؟!!@@

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج