۷۵۷۰۵۳
۲۴ نظر
۵۰۰۲
۲۴ نظر
۵۰۰۲
پ

رجایی: روحانی به سیستم شاه عباس عمل کند

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: رییس‌جمهور باید ارتباط صوتی و کلامی را با مردم بیشتر کند. ارتباط تلویزیونی ارتباطی یک سویه است و باید ارتباط دو طرفه باشد و رییس‌جمهور هم صحبت‌های مردم را بشنود. یک پیشنهاد این است که روحانی به سیستم شاه عباس عمل کند یعنی با لباس مبدل در بین مردم حاضر شود و مشکلات مردم را بشنود.

ایلنا نوشت: یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: رییس‌جمهور باید ارتباط صوتی و کلامی را با مردم بیشتر کند. ارتباط تلویزیونی ارتباطی یک سویه است و باید ارتباط دو طرفه باشد و رییس‌جمهور هم صحبت‌های مردم را بشنود. یک پیشنهاد این است که روحانی به سیستم شاه عباس عمل کند یعنی با لباس مبدل در بین مردم حاضر شود و مشکلات مردم را بشنود.

غلامعلی رجایی با اشاره به حضور رییس‌جمهور در رسانه ملی پس از وقفه‌ای طولانی گفت: تاخیر در گفت‌وگو با مردم بخشودنی نیست، رییس‌جمهور نباید به هیچ بهانه‌ای ارتباطش را با مردم قطع کند و باید نظم ارتباطی حفظ شود.البته ایشان در حوزه اقتصادی به ویژه که محور اصلی گفت‌وگو بود خوب صحبت کرد و به نظر من توانست امیدی ایجاد کنند.

رجایی: روحانی به سیستم شاه عباس عمل کند

صحبت در خصوص لزوم اتحاد را هم مثبت می‌دانم که گفتند این موضوع سبب خواهد شد تا ایالات متحده نسبت به تحریم‌های ایران عقب نشینی کند.

البته باید انتظار دولت از ملت را صریح‌تر و شفاف‌تر بیان می‌کردند که کمی در این موضوع تعارف کردند.همچنین معتقدم در خصوص برخورد با اخلالگران اقتصادی مخصوصا مساله ارز و قاچاق خودرو باید صراحت بیشتری به خرج می‌دادند.

مشاور رسانه‌ای شهردار تهران در خصوص لزوم وجود ارتباط مستمر بین رییس‌جمهور و مردم گفت: من اعتقادم این است که آقای رییس‌جمهور باید ارتباط صوتی و کلامی را با مردم بیشتر کند. ارتباط تلویزیونی ارتباطی یک سویه است و باید ارتباط دو طرفه باشد و رییس‌جمهور هم صحبت‌های مردم را بشنود.

یک پیشنهاد این است که روحانی به سیستم شاه عباس عمل کند، یعنی با لباس مبدل در بین مردم حاضر شود و مشکلات مردم را بشنود. روحانی در این قضیه دچار کاستی‌ها و کمبودهایی است که باید پررنگ‌تر شود و ارتباطش تنها به یک ساعت گفت‌و‌گوی تلویزیونی محدود نشود.

رجایی در خصوص صحبت‌های رییس‌جمهور در محور سیاست خارجی هم گفت: در رابطه با آمریکا هم ایشان بصورت صریح پاسخ رییس‌جمهور ایالات متحده را داد و گفت مذاکره با تحریم جور در نمی‌آید و کاملا مستدل بود و البته خیلی هم با ثبات و بدون احساس ضعف مطرح شد. ایشان واقع‌بینانه گفتند تحریم‌ها اثرش را خواهد گذاشت اما همزمان هم گفتند که با کمک هم می‌توانیم عمر این تحریمها را کاهش دهیم.

رجایی در تحلیل صحبت‌های رییس‌جمهور در خصوص حضور در مجلس هم گفت: معتقدم آقای روحانی در مجلس متفاوت ظاهر خواهد شد و حرف‌های جدی‌تری می زند و گلایه‌هایی که از آقای لاریجانی مطرح کردند در صحن مجلس با صراحت عنوان خواهند کرد.

وی با رد مقایسه حضور رییس‌جمهور با یکشنبه سیاه مجلس نهم گفت: ما شاهد افشاگری از سوی آقای روحانی نخواهیم بود چرا که ایشان شخصیتی حقوقی و دیپلمات است که قطعا ایشان پخته‌تر برخورد خواهند کرد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب همچنین در این رابطه که رییس‌جمهور چرخش سیاسی خود را رد کرده است، گفت: چرخش رییس‌جمهور بسیار محسوس است؛ چرا باید یک اصلاح‌طلب با وجاهتی مثل مجید انصاری از دولت خارج شود؟ به نظر من رگه‌های اصلاح‌طلب دولت دوم حسن روحانی به مراتب کمتر از دولت نخست است.

مشاور رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: من ایشان را متهم به دروغگویی نمی‌کنم اما قطعا خود ایشان نیز این چرخش را احساس کرده‌اند و این ارتباط مستقیم با اقداماتی دارد که رییس‌جمهور می‌خواهد در آینده انجام دهد. روحانی نباید فراموش کند که با سبد رای اصلاح‌طلبان و حمایت آیت الله هاشمی رفسنجانی به این جایگاه رسیده است و نادیده گرفتن جریان اصلاح‌طلبی را اشتباه استراتژیک رییس‌جمهور می دانم.

رجایی تاکید مجدد رییس‌جمهور بر اصل ۵۹ قانون اساسی را مهم ارزیابی کرد و گفت: رفراندوم در رابطه با مسائل مهم کشور جواب می‌دهد و مردم احساس مشارکت بیشتری می‌کنند که البته این حق قانونی آنها است. زمانی حتی دست دادن وزرای امور خارجه ایران و آمریکا تابو بود که بعد دیدیم می‌توان نشست و گفت‌وگو کرد.

رفراندوم هم به همین شکل باید مطرح شود. در مسائل کلی کشور رفراندوم امری ضروری است و فقط در انتخابات نباید حضور مردم را بخواهیم و بعد تا انتخابات بعدی نظر مردم را به فراموشی بسپاریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عقب مونده

    • رفیعی نسب

      البته که باید با قاچاق واحتکار نمیدونم فساد هزار برنامه دیگه مقابله بشه ولی نه به حرف الان اینجا این حرفتون شده مثل مذاکره باامریکا ایشون بیان رخ به رخم صحبت کنن خوبه که ولی مسایل پشت پرده نمیزاره که چیزی کاهش داشته باشه خیلی واضح گفتم

    • بدون نام

      پس چرابه رفراندم عمل نمی کنید چرانظرمردم را در رابطه بآ مذاکره نمی پرسید ضممافکرنکنم آقای روحانی لباس دراویش راپوشیده وخواب شب خود راخراب ومیان مردم عادی بگردد

    • خونم فو فو

      روحانی هیچ کاری برای این مملکت نکرده و خداییش بهتره که استعفا بده . خداییش هیچ کاری برای این مملکت نکرده و نخواهد کرد . ایشان فردی بسیار متکبر و خودخواه است که علیرغم اینهمه
      نابسامانی در کشور حاضر نشد از مردم عذر خواهی کند .

    • هادی

      صحبت کردن دیگه تاثیری نداره سالهاست فقط صحبت شده مردم جوانانشون شهید شدند تا مردم عمل مثبت ببینند حرف که فقط کافی نیست هر دوره چهار ساله مردم ارزش دارایی شون نصف میشه تا کی قرار است این روند ادامه یابد.شهداء شرمنده ایم.

    • بدون نام

      این دیگه آخر توهم است !!! خخخخخخخ

    • بدون نام

      آقای رجایی صدا و سیما اجازه ی صحبت به دکتر روحانی نمی دهد آخه داداش!!!

    • بدون نام

      فعلآ که سیستم مظفرالدین شاه قاجار داره اداره می‌کنه

    • بدون نام

      چرا از مردم همه پرسی نمی شود.

    • خونم فو فو

      روحانی هیچ خدمتی به این مملکت نکرد . همش وعده های دروغ . استعفا بدهد خیلی بهتر است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        راست میگی من که ناراضیم

      • سید عبدالرسول

        عزيز دل برادر متاسفانه آقای روحانی هیچ کاره هست چرا نمی خواهی قبول کنید مگه احمدی نژاده که هر کاری دلش می خواست بکند و کسی بهاش کاری نداشت

    • بدون نام

      مگر مشکل کوچکی است که نمداند کل جامعه را کار گزاران گند زدن ،شاه عباس؟!

    • بدون نام

      رفرندام با این مضمون که دلار ۱۰۰۰۰ رو میخواید طلا ۳۰۰ گرین کار ت اختلاس دروغ مسولین رو میخواید یا نه خوبه .اما اینکه روحانی قراره استیضاح شه ولی وقتش برای ربیعی مناسبه که شستا رو بهشون نداده پس اون استیضاح شه نه رفراندو م اینجوری تحریفی ؟!

    • بدون نام

      صنعتی زدی ها قضیعه از بن خرابه

    • محمدرضا بختیار

      جناب رجایی عزیز اگر آقای روحانی مانند سیستم شاه عباس عمل کند که دیگر جولانگاهی برای اظهار نظر شما پیدا نمی شد و تمام مدیران و مقامات باید عزل می شدند اهداف حزبی خود را در پس عوام فریبی دچار سوظن و شکاف بیشتر ننمایید

    • بدون نام

      اگه به سیستم نادر شاه عمل کنه خیلی بهتره

    • محمد

      آقای رجایی از شما بعید است برای نسخه دادن به رییس جمهور کشورمان از شاه و امثالهم استفاده کنید مگر در فرهنگ ایرانی اسلامی ما افراد با صلاحیت وجود ندارند آیا امام خمینی ره برای نسخه دادن به مسولین جمهوری اسلامی اینطور عمل می کردند چرا با حرفهای خود بد آموزی را رواج می دهید.

    • خونم فو فو

      روحانی خیلی به این مملکت آسیب زد،،،

    • بدون نام

      چیکار کردیین اینهمه وسایل گرون شده اینارو بیایین ارزان کننین نه اینکه حرفهای خوشگل بزنین پس چی شد

    • بدون نام

      روحانی شلوار لی با تی شرط بپوشه با کتونی سفید ریشش هم رو شیش تیغ کنه بیاد بین مردم ، فقط شرمنده اگه فحش های ناجور در مورد روحانی شنید جنبه اش و داشته باشه تحمل کنه

    • بدون نام

      این خیلی عالیه. بزرگترها میگن رضا شاه هم همین کارو میکرده

    • بدون نام

      قرن ۲۱ هستیم حاجی نه زمان شاه عباس.
      اون زمان هم اگه اینترنت بود شاه عباس بالباس مبدا اگر هم میرفت اجمقانه بود.
      اشکال اینجاست قدرت دست ادمهایی چون شما افتاده که بروز و مدیر کاربلد نیستند

    • بدون نام

      خب اونجوری که پوست بدبختو میکنن!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج