جاباما
۷۵۷۲۱۸
۲ نظر
۵۱۳۰
۲ نظر
۵۱۳۰
پ

نارضایتی صهیونیست‌ها از عملکرد نتانیاهو

نتایج تازه‌ترین نظرسنجی به عمل آمده در جامعه صهیونیستی نشان می‌دهد که ۶۴ درصد از اسرائیلی‌ها از عملکرد دولت بنیامین نتانیاهو در مقابل حماس در دور جدید درگیری‌ها در نوار غزه ناراضی هستند.

خبرگزاری ایسنا: نتایج تازه‌ترین نظرسنجی به عمل آمده در جامعه صهیونیستی نشان می‌دهد که ۶۴ درصد از اسرائیلی‌ها از عملکرد دولت بنیامین نتانیاهو در مقابل حماس در دور جدید درگیری‌ها در نوار غزه ناراضی هستند.

این نظرسنجی در پایگاه اینترنتی روزنامه عبری زبان معاریو به عمل آمده است.

بر اساس نتایج این نظرسنجی، تنها ۲۹ درصد از شرکت کنندگان سیاست‌های نتانیاهو در قبال حماس را موفقت آمیز دانسته‌اند و ۴۸ درصد گفته‌اند موافق آغاز جنگی جدید علیه غزه هستند و ۴۱ درصد نیز با این مسئله اعلام مخالفت کرده‌اند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این نظرسنجی در حالی انجام می‌شود که مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی پس از حدود ۲ روز تنش و درگیری در مرزهای غزه، شب گذشته تحت نظارت مصر به توافق آتش بس دست یافتند.

دور جدید تجاوزات دشمن صهیونیستی به نوار غزه به شهادت ۴ فلسطینی از جمله یک مادر و کودک شیرخواره اش و دو مبارز گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس منجر شد.

رون بن یشای تحلیلگر مسائل نظامی روزنامه یدیعوت احرونوت تاکید کرد که دولت رژیم صهیونیستی مرحله کنونی را فرصت مناسبی برای دست یابی به توافق آتش بس بلند مدت با حماس نمی‌بیند، زیرا فاصله زیادی بین خواسته‌ها و شروط دو طرف به ویژه در رابطه با پرونده مبادله اسرا وجود دارد.

وی تصریح کرد که دولت رژیم صهیونیستی متمایل به عمل به تفاهمات حاصل شده با حماس پس از جنگ ۵۱ روزه در تابستان سال ۲۰۱۴ است.

مقاومت فلسطین در این دور از درگیری‌ها با رژیم صهیونیستی، حداقل ۲۲۰ موشک به سمت اراضی اشغالی شلیک کرد که به اذعان منابع صهیونیستی بیشتر این موشک‌ها به هدف اصابت کرده است و سامانه گنبد آهنین که رژیم صهیونیستی همواره به آن می‌بالد و میلیون‌ها دلار برای آن هزینه بردار بوده است، تنها چند موشک را ساقط کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • bsaa

      نه اینکه ما خیلی راضی هستیم از دولت خودمون

    • انصاریان

      پس این ۱۹۵ موشک که اصابت کردند چطور یک نفر زخمی نشد و اکر به اهداف استراتژیک برخورد کردند جایی . تاسیساتی خراب و منهدم نشد . یا آتش نگرفت . یا شما بد خبر ارائه کردید یا کاملا کذب می باشد.یا اینکه خبر آنطوری دلتون خواست بیان کردید نه آن طور که اتفاق افتاد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج