جاباما
۷۵۷۴۱۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

شجاعی: به نتایج غرب آسیا خوشبین بودم

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال با ابراز رضایت از قهرمانی ایران در مسابقات غرب آسیا گفت: نتایج رضایت‌بخش بود. من به این نتیجه خوشبین بودم.

خبرگزاری فارس: فریده شجاعی درباره قهرمانی بانوان ایران در مسابقات بسکتبال غرب آسیا، اظهار داشت: سوریه همیشه در این مسابقات قهرمان می‌شد، آنها ۴۰ سال است که در مسابقات شرکت می‌کنند و حالا بانوان ما عنوان قهرمانی را کسب کردند. نتیجه رضایت‌بخش بود و ما هم راضی هستیم.

وی افزود: این تیم از اول سال در اردو بود و نسبتا آماده. امیدوارم در مسابقات قهرمانی آسیا هم با تیم‌های صاحب‌نام رقابت خوبی داشته باشند و با همین انگیزه مقام کسب کنند. تیم زیر ۲۳ سال هم برای بازی‌های آسیایی آماده می‌شود و بعد از برگشت راهی چین می‌شود تا در مسابقات جهانی شرکت کند.

فدراسیون جهانی مسابقات ۳ نفره را زیاد کرده و ما هم در ایران رقابت‌های مختلفی را برگزار کردیم. این برای ما خوب است چرا که در ارتباط با بسکتبال ۵ نفره، مهارت‌ها را افزایش می‌دهد. بسکتبال ۳ نفره اساس تیم ۵ نفره است.

شجاعی همچنین درباره مسابقات بسکتبال جوانان ۵ نفره که قرار است به میزبانی هند برگزار شود، عنوان کرد: ما در گروه B با ۴ تیم دیگر رقابت می‌کنیم. تیم‌های اول و دوم می‌توانند به گروه A صعود کنند. در صورتی که این اتفاق رخ دهد، برای نخستین بار است ما در این سطح بازی می‌کنیم.

من به این تیم خوشبین هستم، همان که به تیم ۳ نفره خوشبین بودم. بچه‌های ما انگیزه زیادی دارند، آنها ۴۰ سال دور بودند و حالا می‌خواهند جهشی حرکت کنند.

نایب‌رئیس بسکتبال افزود: تیم ۵ نفره جوانان زیر نظر حسن‌نایبی تمرینات خود را پیگیری می‌کند. این تیم ۳ اردو در قزوین داشته و باید بگویم با وجود مشکلات مالی حسن‌نایبی و همکارانش زحمت زیادی می‌کند. ما برای تشکیل این تیم از ۱۰۰ نفر تست گرفتیم تا بهترین بازیکنان را مشخص کنیم. اعتقاد دارم مشکلات جانبی نباشد، مربیان مشکلات فنی را می‌توانند حل کنند.

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه آیا برنامه‌ای در تیم ۵ نفره برای برگزاری اردو یا دیدار دوستانه دارید، عنوان کرد: وضعیت مالی موجود ورزش کشور خوب نیست و بازی‌های تدارکاتی و دوستانه نیز حذف شده است، مگر اینکه بتوانیم اسپانسر بگیریم. من به دنبال اسپانسر هستم.

شجاعی درباره شروع لیگ برتر بسکتبال بانوان هم گفت: تا الان ۱۰ تیم اعلام آمادگی کرده‌اند. قرار است شهریورماه جلسه‌ای داشته‌ایم و مسابقات نیز از اول آبان آغاز می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج