جاباما
۷۵۷۵۵۱
۲۲ نظر
۵۰۱۷
۲۲ نظر
۵۰۱۷
پ

کنسرت‌هایی که پیش از ماه محرم نباید از دست داد

تابستان هر ساله فصل رونق کنسرت‌های موسیقی است و با توجه به رعایت نشدن کپی رایت در انتشار آلبوم‌ها و قطعات موسیقی، تنها راه درآمد موزیسین‌ها و خوانندگان و گروه‌های موسیقی از راه برگزاری موفق کنسرت‌ها بوده است. اما امسال شرایط برای برگزاری کنسرت‌های موسیقی چندان شرایط مساعدی نیست.

روزنامه صبا - سهند آدم عارف: تابستان هر ساله فصل رونق کنسرت های موسیقی است و با توجه به رعایت نشدن کپی رایت در انتشار آلبوم ها و قطعات موسیقی، تنها راه درآمد موزیسین ها و خوانندگان و گروه های موسیقی از راه برگزاری موفق کنسرت ها بوده است. اما امسال شرایط برای برگزاری کنسرت های موسیقی چندان شرایط مساعدی نیست.

کنسرت‌هایی که پیش از ماه محرم نباید از دست داد

از یکی دو خواننده روی بورس در موسیقی پاپ که بگذریم، بقیه خوانندگان و گروه های موسیقی با تعداد زیاد صندلی های خالی در شب های اجرای شان مواجه می شوند و این علل مختلف دارد؛ از اوضاع اقتصادی نامطلوب پیش آمده و افزایش قیمت سکه و دلار گرفته تا مشکلات اقتصادی و اجتماعی گوناگون مبتلا به این روزهای ما، همه و همه دست به دست هم داده اند تا فضای روانی خانواده ها و افراد به سمتی برود که ترجیح دهند منابع مالی و درآمدهای خود را کمتر صرف امور فرهنگی کنند تا خود را برای شرایط سخت تر آماده کرده باشند.

در این میان به فهرست کنسرت ها در سایت های فروش بلیت که سر می زنیم با تعداد زیادی کنسرت مواجه می شویم که مهر «سولدآوت» خورده اند که یعنی همه بلیت های شان به فروش رسیده است. البته مخاطبان کنسرت ها هم دیگر هوشیار شده اند و دیگر کسی فریب این شگردهای تبلیغاتی برای فروش سانس فوق العاده را نمی خورد.

امروز کیست که نداند این سولدآوت های چند ساعته و یک هفته پیش از کنسرت اغلب شان حربه هایی برای پر کردن سالن ها در سانس های بعد هستند اما تا پیش از بیستم شهریور که ماه محرم و ایام سوگواری سیدالشهدا آغاز می شود، کنسرت های زیادی قرار است برگزار شود و ما در همین راستا قصد داریم در ادامه مروری داشته باشیم بر استانداردترین کنسرت هایی که قرار است تا پیش از آغاز ماه محرم برگزار شوند؛ کنسرت هایی که مخاطب با خیال آسوده از این که پلی بک نمی شنود؛ نوازندگان فیش شان در گلدان ها نیست و مخاطب می تواند از حداقل های زیبایی های شنیداری بهره ببرد، پول بلیت را پرداخت کند و با سردرد و پشیمان از پرداخت هزینه های هنگفت از سالن خارج نشود.

۰۱) بهنام بانی

کنسرت‌هایی که پیش از ماه محرم نباید از دست داد

بهنام بانی در یک سال اخیر توانسته به نوعی صحنه کنسرت های جریان اصلی موسیقی را در قبضه خود در آورد. او اگرچه بر مبنای نیاز روز و با تنظیم های جدید کار خودش را پیش می برد و اصطلاحا موسیقی اش پر تحرک است اما در مقاطع مختلف نشان داده صدایش قابلیت های بیش از این داشته و دارد و به واسطه نرم افزارها و ایدتورهای مختلف نبوده که مردم از صدای او خوش شان آمده است.

برگزارکنندگان کنسرت های بهنام بانی هم همیشه طراحی های هیجان انگیز برای مخاطبان اجراها داشته اند و توانسته اند هیجان زیادی در سالن ایجاد کنند. با ملاحظه همه این مولفه ها اگر شما از دنبال کنندگان و علاقه مندان موسیقی پاپ هستید و قصد دارید بخشی از بودجه فرهنگی خودتان را به کنسرت موسیقی اختصاص دهید، شرکت در کنسرت سوم شهریور بهنام بانی در برج میلاد را از دست ندهید.

02) شهرام شکوهی

کنسرت‌هایی که پیش از ماه محرم نباید از دست داد

شهرام شکوهی که چند سال بود قصد داشت کنسرت های ارزان قیمت برگزار کند تا مردمی که توان مالی کمتری دارند و به صدای او علاقه مند هستند هم بتوانند در اجراهایش حضور داشته باشند، بالاخره به وعده هایش عمل کرد و قیمت بلیت های کنسرت خودش در تالار بزرگ وزارت کشور را 40 و 60 هزار تومان تعیین کرد. این کنسرت 25 مرداد ماه برگزار می شود و هنوز همه بلیت های آن به فروش نرسیده است. پس به علاقه مندان صدا و موسیقی شهرام شکوهی توصیه می کنیم تا همه بلیت های ارزان قیمت این کنسرت به فروش نرفته، به سایت های فروش مراجعه کنند و مطمئن باشند شکوهی هیچ وقت از پلی بک و فیش های در گلدان استفاده نمی کند.

۰۳) امید حاجیلی

کنسرت‌هایی که پیش از ماه محرم نباید از دست داد

امید حاجیلی یا همان حاجیلیتو! همیشه به برگزاری کنسرت های سرشار از انرژی معروف بوده است و همواره هم توانسته در سالن ها اتمسفر بسیار مطلوبی به وجود بیاورد. او با توجه به پیشینه نوازندگی اش و سال ها فعالیت در ارکستر سمفونیک، موسیقی را به خوبی می شناسد و توانسته در موسیقی پاپ هم فعالیت موفقی داشته باشد، از همین جهت علاقه مندان به موسیقی پاپی که می خواهند شب پرهیجانی پشت سر بگذارند و مطمئن هم باشند کلاه سرشان نمی رود می توانند خودشان را برای روزهای اول و دوم شهریور آماده کنند و بلیت کنسرت های حاجیلی در سالن میلاد نمایشگاه را خریداری کنند.

04) رحیم شهریاری و آذربایجانی ها

کنسرت‌هایی که پیش از ماه محرم نباید از دست داد

سال هاست رحیم شهریاری در همه فهرست های اجراهای پاپ قرار دارد و هیچ وقت هم کنسرت های او با افول مواجه نشده است. خوانندگان زیادی در موسیقی پاپ آمده و رفته اند اما شهریاری همچنان کنسرت های بزرگ خود را موفق پشت سر می گذارد. یکی از رموز موفقیت او شاید استفاده از موسیقی نواحی و به روز کردن مداوم کارهایش باشد. به هر حال هر چه هست آذربایجانی های مقیم تهران همیشه از اجراهای شهریاری استقبال کرده اند.

این بار و در 15 شهریور ماه رحیم شهریاری در سالن همایش های برج میلاد میزبان هوادارانش خواهد بود. معمولا کسانی که به کنسرت های شهریاری رفته اند ناراضی از سالن بیرون نیامده اند و دفعات بعدی هم تمایل داشته اند در این اجراها تماشاگر و شنونده آثار او باشند.

۰۵) رستاک حلاج و عاشقانه هایش

کنسرت‌هایی که پیش از ماه محرم نباید از دست داد

رستاک حلاج را با عاشقانه هایش می شناسند. او از ابتدای امسال بسیار پر کار ظاهر شده و چندین تک آهنگ منتشر کرده تا بتواند دست پر به دیدار هوادارانش برود. حالا بعد از برگزاری موفق کنسرت قبلی او در مرداد ماه، کنسرت هفتم شهریورماه او هم تمدید شده و هوادارانش که از قشرهای مختلف هم هستند و تا حدودی توانسته علاقه مندان موسیقی پاپ۱ک راک را هم علاوه بر دوستداران موسیقی پاپ راضی نگه دارد. هفتم شهریور سالن میلاد نمایشگاه شاهد شگفتانه ها و عاشقانه های رستاک حلاج خواهد بود. تا دیر نشده می توانید بلیت این کنسرت را هم که از ۴۵ تا ۱۵۰ هزار تومان قیمت گذاری شده (بسته به موقعیت و مرغوبیت صندلی)، خریداری کنید.

06) مهرداد هویدا و تلفیق در نهایت آن

کنسرت‌هایی که پیش از ماه محرم نباید از دست داد

مهرداد هویدا را از سال های دور، از دهه 70 شمسی به یاد می آوریم. هویدا از ابتدا با موسیقی تلفیقی همراه بوده و قطعات زیادی از او سال ها در ذهن دوستدارانش باقی مانده اند. اغلب مردم هم او را با ترانه تیتراژ سریال «مسافری از هند» می شناسند. اگرچه دایره فعالیت های هویدا بسیار گسترده تر از اجرای آن قطعات و موسیقی فیلم و سریال بوده است.

او همیشه ترکیب مطلوبی از موسیقی راک، ریتم های شرقی و کلام فارسی را به مخاطبانش ارائه داده و حالا در فرهنگسرای نیاوران و بعد از 10 سال کنسرت خودش را برگزار می کند. هر کس این کنسرت را نبیند و نشنود مطمئنا چیز مهمی را از دست داده است.

۰۷) ویولن امین غفاری و ارکستر فیلارمونیک باکو

کنسرت‌هایی که پیش از ماه محرم نباید از دست داد

امین غفاری یکی از ویولنیست های درجه یک ایرانی است که سال ها با ارکسترهای مختلف ایرانی به عنوان سولیست، مایستر یا ویولن همکاری کرده است. غفاری حالا قرار است سولیستی کنسرتی را به عهده داشته باشد که با همکاری ارکستر فیلارمونیک باکو و رهبری وحید علی پور برگزار می شود. در این اجرا قرار است رپرتواری از آثار سنت سانس، سارازات، امیراف، مونتی و هانس زیمر اجرا شود. ۲۳ مرداد تالار وحدت در ساعت ۲۱ میزبان غفاری و ارکستر فیلارمونیک باکو خواهد بود تا با بلیت های ۴۰ تا ۱۴۰ هزار تومانی تماشاگران را به این پرشکوه ترین سالن کنسرت و تئاتر ایرانی بکشاند.

08) مهدی یراحی حالا در برج میلاد

کنسرت‌هایی که پیش از ماه محرم نباید از دست داد

مهدی یراحی در جریان اصلی موسیقی امروز مسیر پر فراز و نشیبی داشته اما همواره به خواننده و تنظیم کننده ای با اخلاق معروف بوده است و خواننده ای که بموقع کنسرت مجانی اش را هم بدون هیچ تبلیغات و خودنمایی همان طور که قولش را داده بود در کنار کوره های آجرپزی برگزار کرده است. از مردم خوزستان حمایت کرده و در برخی شبکه های تلویزیونی ممنوع المصاحبه هم شده است.

حالا مهدی یراحی قرار است 26 مرداد ماه در برج میلاد کنسرت بزرگ خودش را هم برگزار کند. اگرچه این کنسرت اصطلاحا سولدآوت شده اما به نظر می رسد سانس های دیگری هم داشته باشد و کنسرتش تمدید شود، پس گوش به زنگ باشید و اگر فکر کرده اید یراحی هم مثل بسیاری از خوانندگان پاپ قطعات خودش را پلی بک می کند و یا صدایش فالش است، تصورتان از او درست نیست. با خیال راحت می توانید بلیت کنسرت او را تهیه کنید. کنسرت های او در سانس های 18 و 21:30 در سالن همایش های برج میلاد برگزار می شوند و قیمت بلیت های آن هم از 45 تا 150 هزار تونمان بسته به مطلوبیت مکان صندلی در نوسان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا

      کنسرت فقط اجرای محسن یگانه واحسان خواجه امیری

      پاسخ ها

      • ....

        من هفته پیش کنسرت مسیح و آرش و رفتم عالی بودن

    • نوکر ولایت

      لعنت به ترویج کنندگان فساد بر روی زمین...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لعنت به تو ک چشم دیدن خوشی مردم رو نداری لعنت به تو که دل سیاهت همیشه میخواد ک ایران غمکده باشه

      • بدون نام

        لعنت بر افراطی ها و متعصبان(تو هر مذهب و قومیتی که هستن) اگه قابل اصلاح نیستن

      • بدون نام

        اَییییی

      • Niloofar

        از اسمش طرز فکرش معلومه

      • miss.raouf

        با نیلوفر موافقم

    • بدون نام

      اگر کنسرت فساد پس اختلاس چیه ماکه کنرت نمیریم چون توان خرید بیلطش را نداریم پس فساد وکنسرت مال از ما بهترونه

    • یلداY

      تو تمام عمرم تو ایران فقط دو سه باری کنسرت همایون شجریان رو رفتم که اونم فعلا تصمیم گرفته دیگه کنسرت نزاره.....ولی به نظر من کنسرت به معنای واقعی یعنی کنسرت شادمهر .....واقعا حس و حالش خوبه و آدم کلی ازش انرژی میگیره

    • amir

      29 مرداد کنسرت سامان جلیلی رو از دست ندید ،، برج میلاد

    • بدون نام

      رستااااک...

    • بدون نام

      خیلی از این خواننده های امروزی ،آهنگ ها و ترانه هاشون یکبار مصرفن.نه مفهوم ترانه ها و اشعارشون ماندگاره ،نه صدای خودشون.واقعا پول حرام کردن کنسرت بعضی ها رفتن.

    • setare

      سیروان که نیست انگار هیچی :(

    • علی

      رضا بهرام

      پاسخ ها

      • یلداY

        کی هست؟

    • بدون نام

      کنسرت فقط شادمهر

    • مینا

      من مال ماکان بند و بابک جهانبخش رو گرفتم
      بابک جهانبهش بهترین عاشقشم تو خواننده های مرد به نظرم از همه بهتره

    • بدون نام

      لعنت به برترینها چون نظرات واقعی رو چاپ نمی کنه.

    • بدون نام

      پس ماکان چی ؟؟؟؟
      رهامیر

    • miss.raouf

      ماکان بند چی

    • علی

      فقط فرزاد فرزین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج