۷۵۷۵۵۴
۷ نظر
۵۰۰۹
۷ نظر
۵۰۰۹
پ

فرمانده انتظامی شهرستان ویژه مرند:

۱۰۲ تبعه خارجی در مرند دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ویژه مرند از دستگیری اتباع بیگانه در این شهرستان خبر داد و گفت: در طول ۵ ماهه گذشته ۱۰۲ نفر در این شهرستان از کشور‌های افغانستان، پاکستان و بنگلادش دستگیر شدند.

خبرگزاری مهر:سرهنگ کاظم دهقانی، فرمانده انتظامی شهرستان مرند از دستگیری اتباع بیگانه خبر داد و گفت: برخی ترددهای اتباع بیگانه در محور یامچی صورت می گیرد که در طول ۵ ماهه گذشته ۱۰۲ نفر دستگیر شدند.

وی افزود: اتباع دستگیر شده بیشتر از کشورهای افغانستان، پاکستان و بنگلادش هستند که با هدف کار و اشتغال از این شهرستان به کشورهای همسایه مراجعت می کنند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرند ادامه داد: اکیپ گشت و پلیس اطلاعات به صورت روزانه محورهای مرند به ویژه شهر یامچی را زیر نظر دارند و در جهت ایجاد امنیت بیشتر مردم تلاش می کنند.

دهقانی در ادامه اظهار داشت: تعداد تماس ها با ۱۱۰ در شهرستان مرند در طول ۵ ماهه گذشته ۱۲ هزار و ۲۸۷ تماس بوده که حدود ۸ هزار تماس عملیاتی شده است.

کاهش قاچاق کالا در مرند

وی همچنین با اشاره به جدیت نیروی انتظامی در برخورد با مفاسد اقتصادی ابراز داشت: نیروی انتظامی در جهت لبیک به فرامین مقام معظم رهبری، طرح برخورد با مفاسد اقتصادی را از سال های گذشته جزو برنامه های اساسی و اولویت های خود قرار داده و به جدیت با مخلان اقتصادی برخورد خواهد کرد.

دهقانی تاکید کرد: شهرستان مرند سال گذشته در زمینه مبارزه با کالای قاچاق در استان، رتبه اول را کسب کرد، اما میزان قاچاق کالا نسبت به سال گذشته در این شهرستان کاهش پیدا کرده است.

وی همچنین با اشاره به اهمیت حمایت از کالای ایرانی در این نهاد عنوان کرد: از کالاهای مشابه خارجی به هیچ عنوان در نیروی انتظامی استفاده نمی شود و در این مساله جزو اولین ها هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اصلا افغانی ها را ذر اذربایجان را نمی دهند چطور امکان داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        می خواستند از شهرستان مرند عبور کرده و از مرز بازرگان خارج شوند

    • کامی

      میخواستن یه چیزی گفته باشن،،ینی ما هم اره ،،داداش زیادی به دل نگیر

    • بدون نام

      تبریز یهاخیلی ناراحتن که افغانیاروچذاتهران وشهرهای دیگه اخراج نمیکنید ومیگن همه جای ایران بایدمثل تبریز تمیزبیکاروگدانداشته باش همه جای ایران سرای من هست یاشاسین اذربایجان تبریز ایران که چرایعنی چی چطورشداین موزیاتواذربایجان باعرض باغیرت دیده شدن افغانیاروازچندکیلومترببنین میزننشون هشداراگه ۱افغانی اومدبدانید۱۰۰۰تادیگه باخودشون میارن وکم کم زیادمیشن اولاازده کورهها وروستاهابعدشهرستانهاوشهرهازیادمیشن مثل موریانه هستن هرجابرن بدون رفت وبرگشت نابودمیکنن ویزدیهااین موصوع روفهمیدن پارسال ریختن بیرون والان خیلی راضی ترن وگفتن دولت به ماظلم میکندوکارپدران وپسران مارودادن به شمااول اومدنی۳۰تادانش اموزبودین الان شدین۳۰۰۰۰ وخطرناکی برای امنیت کل استان وکشورهم بودجه ومنابع کم ولی بارزش کشورمون میخورین وهم شغلامون گم شین دیگه برنگردین بااین بی ابی زیادکشورخشک فقروبیکاری نجومی وکم بودجگی به جزضررهنگفت هیچ سودی ندارین وقتی۱پرس غذا۲۰۰۰لیترتب ببرو۱کیلوگندم واکیلوشیر۱کیلوبرنج۲۰۰۰لیترببنیدافغانیاکه حدود۱۶ملیونن چقدراب مصرف میکنن درروزبالای۱۰میلیاردلیتروشغلهایی که مشغولن همه بااب انجام میش ونمایندگان تواستیضاح وزیرکارگفتن یعنی چی که لیش از۳ملیون افغانی فقطتوکارساختمانی اشغال کردن وچندبرابران توشغلهای دیگه وزیرکارگفته افغانیابرن مشکل بیکاری حل میش واین تعدادافغانی برای هرایرانی سالی بالای۳۰۰ملیون تومان ضرردارن حکاقت تاکی تاکجا

    • علی

      من خودم مرندیم افغانی ندیدم اما امکان داره باشه...الان همه میخوان برن ترکیه واسه کاربعیدنیس قاچاقی برن راهی جزاین ندارن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داداش دسته دسته دارن میرن

    • بی نام

      زنده باد اتحاد وبرادری مرگ نژاد پرستی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج