۷۵۷۶۰۲
۱۳ نظر
۵۰۰۶
۱۳ نظر
۵۰۰۶
پ

«شبی با عبدی» مخاطب را راضی نکرد

برنامه «شبی با عبدی» با اجرای اکبر عبدی مدتی است که از شبکه نسیم پخش می شود اما هنوز نتوانسته است جذابیت های متفاوتی برای مخاطبانش ارایه کند.

خبرگزاری مهر: برنامه «شبی با عبدی» با اجرای اکبر عبدی مدتی است که از شبکه نسیم پخش می شود اما هنوز نتوانسته است جذابیت های متفاوتی برای مخاطبانش ارایه کند.

«شبی با عبدی» مخاطب را راضی نکرد

سال گذشته بحث هایی درباره حضور اکبر عبدی در یک تاک شو متفاوت در شبکه نسیم مطرح و بعد از آن خبرها و جزییاتی هم درباره چند و چون این برنامه منتشر شد که این برنامه قرار است چه ویژگی های داشته باشد و چگونه می خواهد مخاطبانش را جذب کند.

نام اولیه برنامه «عبدی شو» بود و قرار شد برنامه سازان مختلفی از جمله فواد صفاریان پور و بیژن بیرنگ در تیم برنامه ساز این مجموعه باشند اما ترکیب عوامل سازنده آن چندین بار تغییر کرد و در نهایت کارگردانی برنامه با عنوان «شبی با عبدی» به محمدحسین لطیفی رسید و جواد فرحانی نیز تهیه کنندگی آن را بر عهده گرفت.

«شبی با عبدی» حالا بیش از یک ماه است که روی آنتن می رود و اکبر عبدی محوریت اصلی این برنامه را بر عهده دارد، با مهمانان گفتگو می کند، گاهی زوج یک تماشاگر در استودیو می شود و آیتم هایی را با همراهی نصرت میرعظیمی بازی می کند که همه اینها تلاشی برای سرگرم کردن و خنداندن مخاطبی است که در این مدتی که از پخش برنامه گذشته نتوانسته به خوبی با این برنامه همراه شود.

حضور یک شریک و بازیگر در برنامه ترکیبی طبق الگوهایی است که در ساختار چنین برنامه هایی وجود دارد اما «شبی با عبدی» به دلیل ساختار نمایش های کلیشه ای و موضوعات تکراری مثل علاقه به بازیگری، خوانندگی، فضای مجازی که پیش از این هم در «دورهمی» و یا دیگر برنامه های ترکیبی مطرح شده بود و همچنین موضوعات روز با همان نگاه لوث شده، نتوانسته است نظر مخاطبان را جلب کند و به برنامه ای جریان ساز تبدیل شود که در گفتگوهای روزمره مردم هم بدان اشاره شود.

حتی حضور اکبر عبدی بازیگر توانمند سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان خاطرات بسیاری از فیلم ها و نقش های متفاوت او در ذهن دارند در این برنامه چشمگیر نبوده است که البته بخش زیادی از این مساله به بهره گیری نادرست از این بازیگر حرفه ای سینمای ایران مربوط می شود.

نبود تیم محتوایی که بتواند آیتم ها و سوالات جذاب و جدیدی را در مسیر گفتگو با مهمانان تعریف و طراحی کند باعث شده که این برنامه نه تنها اتفاق جدیدی نسبت به «خندوانه» و «دورهمی» نباشد بلکه موفقیت چندانی هم کسب نکند.

اگرچه که اکبر عبدی تمام تلاش خود را می کند و حتی در تمام بخش های این برنامه حضور دارد ولی شاید این حضور خارج از توانایی جسمانی وی باشد و مخاطب حتی گاهی احساس می کند که او نفس کم می آورد و این میزان از حضور در برنامه می تواند برایش طاقت فرسا باشد.

برنامه «شبی با عبدی» برای اینکه با دیگر برنامه های گفتگومحور تفاوت داشته باشد بخشی با عنوان فراخوان بازیگری را در برنامه برگزار می کند. در این بخش افرادی از سراسر کشور دعوت می شوند و به اجرای نمایش می پردازند اما این بخش بیشتر از اینکه فراخوان بازیگری باشد آیتمی برای اجرای نمایش های کمدی است؛

نمایش هایی که صرفا به لودگی تبدیل شده اند که هم ایده های قدیمی دارد و هم بارها داستان های مشابه آنها در «تئاتر آزاد» استفاده شده است که موضوع و مفهوم خاصی را به مخاطب القا نمی کند.

بیشتر افرادی که در این برنامه حضور دارند گروه های دو یا سه نفره ای هستند که سابقه اجرا در نمایش های «تئاتر آزاد» را دارند و برنامه بیشتر از اینکه مسابقه ای برای استعدادیابی بازیگری باشد به بستری برای پخش آیتم «جُنگ های شبانه» تبدیل شده است که نمایش هایی با ترکیبی از خوانندگی و تقلید صدا و داستان هایی تکراری و سطحی درباره ازدواج، خواستگاری، علاقه یک روستایی به خوانندگی و... را شامل می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه برنامهای تلویزیون مسخره ودر پیتی شدن مثل این و خندوانه

    • فریبا

      شما هم که همش غر بزنید!!! خیلی هم قشنگ و متفاوته!!

    • بدون نام

      کلا بدرد نخوره برنامه عبدی

    • علی

      واقعاً متاسفم از برنامه های که میسازید

    • فروشگاه

      آقای عبدی درتلویزیون ارجحیت کمی دارد دررادیو باشد بهتر رمانسیس دارد....بادرود

    • bsaa

      یه خورده برنامه سازی را از منوتو یاد بگیرید کلن ۳۰نفر جمع شدن یه شبکه زدن ۹۰درصد برنامه تولید خودشون هست بیشتر مردم هم راضی هستن همه جوره هم مخاطب خودش را راضی نگه داشته

    • ناصر

      نمی دانم عبدی خودش مسخره کرده یا صدا وسیما یا مردم

    • بدون نام

      اقای عبدی یکی از هنرمندای محبوب کشورمونند که سالهاست ازشون خاطره های با مزه و به یاد موندنی داریم با این حال من که اصلا شب های عبدی را نپسندیدم به نظرم خیلی سبک و جلفه

    • بدون نام

      اقای عبدی پیر وخسته است وتوان اجرای برنامه به این سبک را ندارد هرکسی دورانی دارد .بهتر است میدان را به جوانهای خلاق وپر انرژی بدهند

    • بدون نام

      نمیدونم چرا اینقدر به این برنامه نقد میشه.باید اجازه بدیم برای هر نوع سلیقه و نسلی برنامه ایی وجود داشته باشه،من خودم خیلی با این برنامه ارتباط برقرار نکردم ولی میبینم که افراد با سن بالا به این برنامه علاقه دارن و پیگیری میکن ،افرادی که با دنیای مجازی خیلی ارتباطی ندارند

    • بدون نام

      شما که خندوانه رو درپیت میدونی تا حالا با دقت به اون نگاه کردی ؟
      مطمئن هستم یک بار هم تا آخر ندیدیش

    • سها

      قبلا وقتی دور همی اجرامیشد باعلاقه نگاه میکردم.الان برنامه شبی باعبدی خیلی بیمزه است.سریع عوض میکنم شبکه نسیم و.واقعا نفس کم میاره عبدی

    • بدون نام

      نه اصلا سر گرم کننده نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج