۷۵۷۶۰۹
۸ نظر
۵۰۱۰
۸ نظر
۵۰۱۰
پ

سردار مولایی: سوداگری جای ایثارگری را گرفته

فرمانده سپاه استان البرز گفت: متاسفانه امروز سوداگری جای ایثارگری را گرفته و در کشور حاکم شده و همه این دزدی‌های ۳۰۰۰ و ۴۰۰۰ میلیاردی که مشخص می‌شود از همین سوداگری است.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده سپاه استان البرز گفت: متاسفانه امروز سوداگری جای ایثارگری را گرفته و در کشور حاکم شده و همه این دزدی‌های ۳۰۰۰ و ۴۰۰۰ میلیاردی که مشخص می‌شود از همین سوداگری است.

سردار یوسف مولایی در جلسه شورای اداری استان البرز که امروز در استانداری برگزار شد، به شرایط اخیر کشور و برنامه‌ریزی دشمن برای فشار بیشتر، اشاره و اعلام کرد: آخرین راهبرد دشمن در قبال ایران براساس فشار خورد کننده کوتاه مدت و طرح جنگ برای تهدید موجودیت ماست.

این طرح به صورت مرحله به مرحله پیش می‌رود، اما تاکنون موفق به اجرای آن نشده‌اند، ولی بخش‌هایی از آن جلو رفته است.

فرمانده سپاه استان البرز حوادث نهم مرداد در چند نقطه کشور را یکی از مراحل این طرح دانست و گفت: در این مرحله دشمن موفق به ادامه طرح نشد.

وی وضعیت کنونی در قبال ایران را مشابه جنگ احزاب عنوان کرد و افزود: بسیاری از مخالفین که از یکدیگر نفرت داشتند امروز با ولیعهد عربستان جلسه می‌گذارند و از او پول می‌گیرند؛ سلطنت‌طلبان و مریم رجوی با بن سلمان جلسات مشترکی دارند. امروز در شرایطی هستیم که ولیعهد عربستان مشغول ترویج "پان‌ترکسیم" در منطقه است.

ما چه بخواهیم و چه نخواهیم این طرح دشمن وجود دارد که اعلام هم شده است بنابراین برای مقابله با چنین طرح‌هایی باید از ذخایر خود استفاده کنیم که یکی از این ذخایر کنگره شهداست.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح‌ها از تابستان داغ ایران نام برده شده است؛ کرج در این مرحله به عنوان چشم فتنه و البرز به عنوان نماد مطرح شد.

مولایی به طرح دشمن برای کشته‌سازی در این مرحله، اشاره و خاطرنشان کرد: دشمن عنوان کرده که کافیست یک کمربند انتحاری در تجمعات منفجر شود.

این مسئول نظامی خاطرنشان کرد: در طرح حمله سری آمریکا به ایران ۱۲ مرحله وجود دارد که شش مرحله آن مربوط به موضوعات داخلی است؛ البته آمریکا به خاطر عدم توانایی در پاسخگویی به سه سوال تعداد کشته‌های حمله به ایران، هزینه حمله به ایران و مدت زمان پایان حمله، به ایران حمله نخواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چیکار میشه کرد تا دیر نشده.

    • آ زاد

      اگر اسم دشمن ،که هر اتفاقی می افته میندازید گردن اون ،بقیشو خوب اومدی ،کاش این دشمن اینقدر بهانه نبود که هر کس با اسم مقابله با دشمن دست به هر کاری بزنه و،.....آ خرش خودش یا فر زندانش برن پیش دشمن؟!.....

    • کارمند

      کاملا درسته اما جالبه که بیشترین آمار از جایی است که زمانی بیشترین ایثارگری را داشته است

    • بدون نام

      سردار مولایی جان این اختلاس ها از بی عرضگی مسؤلین کشورمان هستش مگه این اختلاس ها را مردم عادی میکنند,؟ این اختلاس ها توسط خود مسؤلین و اقازاده هاشون هستش,تا زمانی که همه در برابر قانون یکسان نباشند این معضلاتو تا اخر خواهیم داشت

    • بدون نام

      جناب سردار تاکی فقط حرف زدن، تاکی شعار دادن، تاکی دنبال داعش در کشورهای دیگر می‌گردید این مملکت سالهاست افتاده دست مغول، داعش، این مملکت ومردم رابه تباهی وفساد کشانده اند ارزش پول مملکتت به پایین ترین سطح کشاندن، خون جوانان وهمرزمانت راپایمال کردند تاکی سکوت وحرف، تاکی اجازه می‌دهید ثروت این مملکت را تاراج کنند بقول امام که نگذاریداین مملکت به دست نامحرم بیافته

    • بدون نام

      احسنتم

    • غلامحسین قائدی

      سردارعزیز چه کسی مسول این تغییرروحیه است؟

    • بدون نام

      سردار عزیز اون ایثار گریها هم مال قشر مظلوم جامعه بود و الا ، اون موقع هم سوداگرا به فکر سوداگری بودن مثل الان .سوداگری مثل اسانسوره هی می برت بالا ، بالاتر .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج