جاباما
۷۵۷۷۴۴
۵۰ نظر
۵۰۱۱
۵۰ نظر
۵۰۱۱
پ

خنداننده شو: بدجنسی رامبد یا مظلوم‌نمایی وحید؟

در برنامه خندوانه ۱۹ مرداد، مسابقه "خنداننده شو" رقابت بین ۲ شرکت کننده بود "آیت بی غم" از گروه رامبد جوان و "وحید رحیمیان" از گروه فرهاد آئیش، آیت بی‌غم بر اساس قرعه اول اجرا کرد و بعد از او وحید رحیمیان اجرا داشت که وسط استندآپش قطع و اعلام کرد: «استندآپ من تموم شد».

عصر ایران - کاوه معین‌فر: در برنامه خندوانه ۱۹ مرداد، مسابقه "خنداننده شو" رقابت بین ۲ شرکت کننده بود "آیت بی‌غم" از گروه رامبد جوان و "وحید رحیمیان" از گروه فرهاد آئیش، آیت بی‌غم بر اساس قرعه اول اجرا کرد و بعد از او وحید رحیمیان اجرا داشت که وسط استندآپش قطع و اعلام کرد: «استندآپ من تموم شد».

ابتدا همه غافلگیر شدند، اما وحید گفت: «هرچه در ذهنم بود یادم رفته، عیبی نداره همین بود» در ادامه این شوک که به همه وارد شد، مجری برنامه (احسان کرمی) پیشنهاد داد: «اشکالی نداره اگر می‌خواهی و مربیان موافق باشند ۱۰ دقیقه بهت فرصت میدن و دوباره بیا استندآپت رو اجرا کن».

رامبد به عنوان برنامه‌ساز خندوانه اعلام کرد: «قانون مسابقه اینست که هر کسی یک بار حق اجرا دارد، ولی اگر الان مربیان همه موافق باشند می‌تونیم این فرصت دوباره را به وحید بدهیم»

خنداننده شو: بدجنسی رامبد یا مظلوم‌نمایی وحید؟

آخر سر هم این تصمیم را عملی کردند و وحید دوباره برگشت و در ادامه همان اجرا اولش استندآپی دیگر را انجام داد. (اگر چه در مسابقات استعدادیابی سایر کشور‌های جهان انجام چنین عملی بسیار بعید است، زیرا برای تمام شرکت کننده‌ها امکانات برابری در نظر گرفته می‌شود و استثنایی در کار نیست).

بعد از اتمام برنامه در فضای مجازی این بحث بسیار داغ شد که وحید رحیمیان تحت تاثیر حرف‌های رامبد جوان تمرکزش را از دست داده است.

در بخش پشت صحنه قبل از اجرا وحید دیدیم که زمانی که آیت و وحید حرف می‌زدند رامبد جوان نزد آن‌ها آمده و جلوی وحید از آیت بسیار تعریف کرد و اذعان داشت یکی از بهترین استندآپ‌های کل برنامه خندوانه بوده است.

بسیاری این تعریف را دلیل از دست دادن تمرکز وحید رحیمیان دانسته‌اند و رامبد جوان را متهم کرده‌اند که کاری غیر حرفه‌ای انجام داده و برای اینکه بچه‌های گروه خودش به فینال راه پیدا کنند از هیچ کاری دریغ نمی‌کند.

خنداننده شو: بدجنسی رامبد یا مظلوم‌نمایی وحید؟

یک فضای ۲ قطبی شکل گرفته است گروهی اعتقاد دارند که رامبد جوان بدجنسی کرده و حق وحید رحیمیان صاف و ساده خورده شده است و گروه دوم بر این باورند که وحید رحیمیان با مظلوم نمایی و رندی دست به تحریک احساسات مردم زده است، چون هر مربی از اعضای گروه خودش تعریف و حمایت می‌کند؛ بنابراین رامبد عملی خلاف را انجام نداده است و اگر وحید قرار است با یک تعریف از رقیبش چنان به هم بریزد که باید از همین الان قید این حرفه را بزند و ...

ای‌کاش رامبد جوان اساسا خود از مربیان برنامه نبود و خودش همان برنامه‌ساز و طراح و کارگردان خندوانه باقی می‌ماند در آنصورت هر حرفی هم می‌زد جانبدارنه قلمداد نمی‌شد و اظهار نظر او درباره برنامه‌اش بود.

حتی اگر اجازه نمی‌داد که وحید اجرا مجددی هم داشته باشد هیچکس به او ایرادی نمی‌گرفت، چون داشت بر اساس قوانین رقابتی برنامه پیش می‌رفت، ولی در شرایط فعلی اگر اجازه اجرا مجدد به وحید رحیمیان نمی‌داد، چون شرکت کننده رقیب از گروه خودش است قطعا سیل انتقادات چند برابر بود.

نکته مهم دیگر اینست که اظهار نظر رامبد جوان راجع به استندآپ آیت بی‌غم در جلوی وحید رحیمیان ای‌کاش اتفاق نمی‌افتاد، چون نه تنها وحید بلکه کل برنامه را به حاشیه برد.

ولی یک پرسش اینجا مطرح است اگر رامبد جوان در این حد خودخواه و بدذات است که این عمل را از سر عمد انجام داده تا روح و روان وحید را درگیر چنین حاشیه‌ای سازد، اصلا چرا آنرا پخش می‌کرد.

رامبد خود طراح و خالق برنامه خندوانه است و قطعا در این حد قدرت دارد که این آیتم ۲ دقیقیه‌ای را از کل برنامه حذف کند و آن موقع هیچ کس این پشت صحنه را ندیده بود و هیچ حرف و سخنی هم علیه رامبد شکل نمی‌گرفت.

اگر یک کم منطقی به کل اتفاقات نگاه کنیم می‌بینیم که این اتفاق برای وحید رحیمیان در دور اول هم افتاده بود و در اولین استندآپش هم به گفته خود و مربی‌اش بخش زیادی از متنی که آماده کرده بودند را فراموش کرد و به همین دلیل از ۷ دقیقه زمانی که برای اجرا داشت فقط ۴ دقیقه اجرا کرد.

پس این قضیه مسبوق به سابقه است و به قول اشکان خطیبی باید وحید بر روی خودش بیشتر کار کند تا با حرف یا عمل (یک نفر) چنان روح و روانش بهم نریزد که کل هدف و برنامه‌اش از دست برود.

اگر به اجرای آیت بی‌غم نگاه کنیم، با توجه به متن او (نشات گرفته از نوشته‌های جریان سیال ذهن) انصافا کار خلاقه و بدیعی بود که بی‌اشتباه و استاندارد آنرا اجرا کرد، ولی این اتفاق حاشیه‌ای باعث شکل گیری فضایی شده است که هیچ کس دیگر درگیر اجرا و استندآپ او نیست.

بسیاری شاید خودشان هم قبول داشته باشند که اجرای آیت بهتر بوده است، اما احساس می‌کنند یک حق‌کشی اتفاق افتاده است و باید در مقابل آن ایستادگی کنند و همه را فرا می‌خوانند که به وحید رای بدهند.

در واقع الان آیت بی‌غم دیگر با وحید رحیمیان رقابت نمی‌کند بلکه با احساسات مردم در حال رقابت است.

در چنین شرایطی هر اتفاقی که رخ دهد، چه آیت به مرحله بعد برود و چه وحید، انگار حق کسی خورده شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مردم شعور دارند و چیزی را که می بینند نظر میدهند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رامبد مثل بک کفتار به مخاطبش خمله میکنه ولی مردم ساده فقط خنده هاشو میبینن اما مخاطبش کفتار بودن اونو با تمام وجودش حس میکنه

      • بدون نام

        افرین9:54 گاهی وقتا وقتی برنامه رامبد جوان را نگاه میکنم وخودمو جای مهمان میزا رم احساس میکنم هر لحظه باید منتظر حملان نامرئی این مثلا مجری باشم

      • زهرا

        فرق است بین کسانی که درس خواندند و دانشگاه رفتند و از خانواده هایی با موقعیت بهتر هستند تا پسری که مرتب از طرف مربی مورد انتقاد قرار گرفته و حتی جلو میلیون‌ها بیننده تحقیر شده و تحصیلات کمی نسبت به بقیه دارد
        پس تا الآن هم کارش معرکه بوده

    • علی

      اجرای آیت رو که دید همون جا قافیه رو باخت .

    • علی

      اجرای آیت رو که دید همون جا قافیه رو باخت .

    • بدون نام

      جفتشون حقشون نيست كه به فينال برسن
      پارسالم كه اون اقاى ميثم با تحت تأثير قرار دادن مردم واسه بچه دار شدنش الكى الكى خودشو رسوند به فينال در صورتيكه شاگرداى معجونى بهتر بودن.

    • بدون نام

      شما باید به یک نکته ای توجه کنید:بچه هایی که از شهرستان میان مثل بچه های تهرانی عادت به محیط بزرگ ندارن و زود استرس بهشون غلبه میکنه.فاکتور زبان و لهجه رو هم در نظر بگیریم،شاید اگر وحید با ترکی اجرا می کرد تسلط بیشتری روی خودش داشت.به نظر من به زبان خودشون یا لهجه ی خودشون اجرا کنن و برای بیننده تلویزیون زیر نویس بشه!انتخابی باشه.

    • بدون نام

      رامبد

    • بدون نام

      وای چه جدی گرفتین یه برنامه ساده و لوس و بی مزه رو.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به نظر من که این برنامه خیلی باحال و بامزه ست

    • AAAAA

      تاریخ را بخوان و مارمولک بودن رامبد را ببین در تلویزیون و بیرون جلوی مردم نیش خند میزند ولی در مقابل خانواده شخصی خود یک جانور دیگر است.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جانور را خوب اومدی .... اخه در تلویزیون هم چنین حسی را از خودش به مخاطبش القائ میکنه

      • بدون نام

        شما از اعضای خانواده رامبدجوانی که اینطور قطعی نظر میدی؟

      • بدون نام

        هرچی میخوای زور بزن و به رامبد بد وبیراه بگو من و
        خانوادم که خیلی دوسش داریم

    • ستار

      ساده نباشین همش فیلم بود
      از یاد رفتن متن بگیر، تا عصبانیت رامبد و بقیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره اره
        همه چیش فیلمه حتی گریه هاشون مصنوعیه کاملا مشخصه

    • بدون نام

      سلام به نظر من وحید بی نهایت استعدادش بالاست.فقط یه کم اعتمادبه نفس نداره اونم به خاطر اینکه شاید کسی اونقدر که لازمه تو زندگیش پشتش نبوده اون یه مربی مثل اشکان رو لازم داشت .مطمئنن عالی میشد.

    • بدون نام

      رامبد اخلاقش جوریه که تو مسابقه فقط وفقط دنبال برنده شدنه دست خودشم نیست قبول دارم وحیدم ضعیف بوده که تحت تاثیر قرار گرفته ولی رامبدم نباید پیش اون دوتا اینکارو میکرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این بخاطر ترک بودنشه وکوری چشم از تعصب

      • بدون نام

        کاربر ۱۱:۳۷ یاشاسین رامبد جوان :)

    • بدون نام

      نه بدجنسی بود نه مظلوم نمایی امان از وقتی که بخوان یکی رو خراب کنن رامبد این حقش نیست به فرض این که اون حرف ها رو با بدجنسی زده وحید نباید این قدر حساس باشه همه مربیا همین کارو کردن حالا با این جوی که راه افتاده وحید میره بالا،بامزس ولی هنوز رو اجراش تسلط نداره حقش نیست بره نیمه نهایی

    • احمد

      نظر بنده این هست که خیلی جاهای این برنامه ساختگی بود بعد از قار قار کردن فرهاد اییش یک پسر کم سن یک دفعه بلند میشه و به افتخار تواضع اییش دست میزنه واقعا خنده داره هرچند من تا الان هیچ کدوم از کار های رامبد رو زیر سوال نبردم چون چنین کار بزرگی قطعا باگ هایی داره و ممکننه هر کسی اشتباهاتی بکنه که نباید با اون اشتباهات سابقه ی اون فرد رو زیر سوال برد یا شخصیت اون رو تخریب کرد.

    • بدون نام

      آیت اصلا بامزه نیست و من به اجرای آخرش حتی یه بارم نتونستم بخندم.آیت اصلا کمدین نیست،هرچقدرم اجراش خوب باشه، ولی به قول اشکان خطیبی، با تئاتر قاطی شده بود و بنظرم استند آپ کمدی نبود اصلا!اجرای یه خواب چرت و پرت و آشفته که حتی تصورش بیشتر شبیه کابوس بود تا یه خواب خنده دار.بیان و میمیک صورت آیت اصلا نمک نداره و خیلی بی مزه ست.ولی وحید رحیمیان واقعا بامزه ست و کمدینه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لایک.آدم اصلا قیافه وحیدو اداهاشو میبینه حالش خوب میشه.ولی آیت چی؟فقط مسخره بازی درمیاری.تو این اجرای آخر هم که فقط داشت مثلا ادای آییش و بقیه بچه ها رو درمیاورد!!

    • امیر حسین

      سلام به نظر من وحید واقعا یک کمدین واقعی است ولی متن خوبی نداره و اعتماد به نفسش هم کمه اگر روی اعتماد بنفسش کار کنه و متن پر و پیمونی داشته باشه واقعا از یکی مثل رامبد جوان هم بهتره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به نظر من شما میخواین رامبد را بد جلوه بدید وحید بهانست رامبد طرفدارای زیادی داره و دشمنم داره من که رامبد را دوست دارم هرکس هرچی میخواد بگه رامبد عشقی عشق به این حرفهای بی ارزش که میخوان ناراحتت کنن حتی نگاهم نکن

    • بدون نام

      همیشه خوب بودن کافی نیست،وحیدتوخیلی خوبی امابایداعتمادبه نفستو قوی کنی

    • بی نام

      سلام به نظر من اقای اییش اصلا به درد مربی گری نمی خوره این اقا به جای اینکه تمام وقت خود را صرف بچه های خودش بزاره دلش خوشه که با بچه های گروه رامبد ودیگرون حرف میزنه این ادم به جای اینکه به بچه های گروه خودش امیدواری بده همش توسرشون میزنه اخه بااین اوضاع این ادم لیاقت مربی گری رو داره وقتی هنوز رسم مربی گری رو بلد نیست ودرباره ی اتفاقی که بین اقاوحید واقاایت افتاد اگه واقعا به خوایم انصاف داشته باشیم اجرای اقای وحید خیلی بهتربود واقعا متاسف چون خیلی بی مزه بود واما اقا وحید خیلی خوب تونست بااینکه یادش رفته بود ادامه به ده کاش قطعش نکرده بود اقاوحید شما خیلی خوب اجراکردی فقط یه شانس بد اوردی که مربی خوبی نداری اگه مربی تو اقای اشکان خطیبی بودحتما توبرنده ی این مسابقه بودی

    • بدون نام

      آقای بیغم یه متن خیلی سخت و خیلی خوب حفظ کرده بودن ولی من در کل کار استند آپ شون رو دوست ندارم ولی در کل همش یاد آقای رضویان میافتم فک میکنم ایشون بدرد بازیگری میخورن ولی عوضش آقای رحیمیان با اینکه اجرای نصفه نیمه ای داشتن کلی مردم رو خندوندن قیافشونم حتی خنده میاره

    • بدون نام

      اقای معین فر کاملا چرت و پرت بوده این نوشته هات

    • بدون نام

      به نظر منم آیت خیلی حافظه خوبی داره و متنو حفظ کرده اما خلاقیت نداره,وحید بامزه و با استعداده اما اعتماد به نفسش کمه,مربیش اشکان بود بهتر بود.

    • Armita

      چرا یکم رو متن ایت بی غم دقت نمیکنید نصف بیشتر متنش بخاطر کم بودن وقت کپی بود از کمدین های دیگه بر داشته بودن این تو اجرا مشخصه به نظر من کپی نباید بیاد بالا

    • هادیلو

      رامبد جوان خیلی بد برخورد کرد

    • mahsa

      رامبد با اون حرفا و کارا فقط شخصیت اجتماعی خودشو پایین میاره و خودشو کوچیک میکنه اون تو دلش عقده از پارسال داره من اینو خیلی وقت پیش فهمیدم بخاطر همین به هیچ کدوم از ادمای مزخرفش که در حد معمولی هم نیستن رای ندادم شمام ندین یکی نیس بهش بگه با اون همه دستیار و مدیر برنامه و فلان برای اجراها به هیج جا نمیرسی آنقدر به خودت زور نده حتما لیاقتش رو نداری بدبخت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افرین

    • زهرا

      وااا رامبد محبت کرده داره معروفشون میکنه براش فرقی نداره این بره بالا یا اون وحید خودش ایراد داشت تلاش نکرد بد اجرا کرد چرا ب رامبد ایراد میگیرین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخ

    • زهرا

      یکم انصاف داشته باشین اگه ایت بره بالا چی ب رامبد میرسه اخه همینکه این حرکت رو زد و با استعداد ها رو داره معرفی میکنه باید حمایتشم کنین

    • فاطمه

      سلام به نظر من ایت بی نهایت خوب اجرا کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط اجرای اولش خوب بود آیت خیلی لاغره

    • بدون نام

      دلتون خوشه شمام همه یه ظاهر واسه خودشون دارن باطنشون یه چیز دیگه بش فکر نکنید بیخیخی بابا والا

    • به نظر من درهر صورت رامبد جوان نباید اینگونه بی رحمانه در مورد وحید می گفت . در ضمن قبول دارم که رامبد دوست دارد همیشه برنده باشد

      وحید می گفت و قبول دارم که رامبد می خواد همیشه برنده باشه

    • مسعود

      رامبد ادم به شدت خودخواه و مغروری هست که حاضر به هر کاری دست بزنه تا برنده شه این یک واقعیت است ایشون اینقدر مغرور هست که هنوزم هنوزه فکر میکنه کارش اشتباه نبود و برا همین اون لحظه از فیلم رو حدف نکرد و مردم را هم با حرفهای دیروزش دور از جون همه نفهم فرض میکنه , وحتی فکرشم نمیکرد مردم این عکس العمل رو به کارش نشون بدن

    • n,s

      آقای جوان ازتپن خواهش میکنم کم این رحیمیان بد بختو زایع کن دیدیم که حق به حق دار رسید و وحید اومد نیمه نهاییی، ایشالاه فینالم بره ما ام همه پشتشیم، امیدوارم که اون یه دونه شاگردتم، غیاثی زود حذف بشه،رامبد مغروروخودخواه

    • هیچ حرفی رو باقی نمیذاره فقط متاسفم داسه این به اصطلاح هنرمندا!!!!!

      واقعامسائلی که تواین برنامه پیش اومد باعث شد شخصیت اصلی رامبد برملابشه وجای هیچ حرفی روباقی نمیذاره فقط برای رفتاراین به اصطلاح هنرمندا متاسفم مملکتی که اینجور آدما هنرمندش باشن دیگه......

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چی میگید بابا یه مسابقه هست دیگه چرا انقدر جنایی
        کردین قضیه را این حرفا چیه

    • بدون نام

      به نظرم وحیدخان مظلوم نمایی کرد

    • علی

      اولا به نظر من مردم ما هوشیارند و رای رای مردمه
      سلایق مختلفه و این طبیعی هستش
      دوم اینکه مدیریت چند کمدین بدست چند مربی مختلف با سلایق مختلف، سن ها وتجربیات مختلف، میزان وقت آزاد مختلف و .... همه اینها باعث میشه که یکی با شانس به یکمربی خوب و جون و باحوصله بیفته، یکی هم برعکس و نتونه خودش رو اونطور که باید نشون بده.
      باید توجه داشت که یک بازیگر خوب الزاما مربی خوبی نیست
      مربیگری آموزش میخواد، تجربه میخواد، روانشناس میخواد و .....
      در آخر میگم همه کارشون سخته ولی مردم خیلی هوشیارند و باید به این هوشیاری مردم احترامگذاشت
      نن به رامبد خوب و جوان که تریبون دستشه و یک طرفه حرف میزنه فقط یک کلام میگم.
      خسته نباشی
      به رای مردم احترام بذار
      مردم ما خیلی حواسشون جمع است
      خیلییییی....
      شاد باشید....

    • بدون نام

      والا من که از این همه حرفای عجیب و غریب تعجب میکنم اصلا رامبد این همه زحمت میکشه که مردم را بخندونه به خاطر یه مسابقه انقدر در بارش بد و بیراه میگید دوستان عزیز این فقط یه مسابقه شاد و قشنگه که البته ما هم رای میدیم و احساس خوبی پیدا میکنیم یکم ساده به موضوع نگاه کنین انقدر با حرص و عصبانیت نگاه نکنین تا لذت بیشتری هم ببرید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج