۷۵۷۷۶۱
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

آیا تراکتور به سرنوشت استیل آذین دچار خواهد شد؟

سنگین ترین شکست تراکتورسازی از زمان بازگشت به لیگ برتر فوتبال درست همان روزی اتفاق افتاد که همه در انتظار تماشای ستاره‌های میلیاردی این تیم بودند.

روزنامه قانون: سنگین ترین شکست تراکتورسازی از زمان بازگشت به لیگ برتر فوتبال درست همان روزی اتفاق افتاد که همه در انتظار تماشای ستاره‌های میلیاردی این تیم بودند. اما شاگردان توشاک نمایش غافلگیرکننده ای داشتند و در خط دفاع آن‌قدر ضعیف ظاهر شدند که استقلال سه گل زد.

نتیجه نگرفتن تیم هایی که ستاره های فراوانی را به خدمت می گیرند، اتفاقی تکراری در سال های گذشته است. بسیاری از تیم ها با وجود جذب بازیکنان میلیاردی نمی‌توانند عملکرد قابل قبولی ارائه دهند.

در این رابطه یک مثال تکراری وجود دارد که همه کارشناسان به آن استناد می کنند؛ استیل آذین. در روزهایی که حسین هدایتی به قصد قدرت نمایی تصمیم به جذب ستاره هایی مثل مهدی مهدوی کیا و علی کریمی گرفت، بسیاری معتقد بودند این تیم با اقتدار قهرمان می‌شود.

سیاوش اکبرپور، محمد غلامی، سوشا مکانی و فریدون زندی از جمله بازیکنانی بودند که جذب استیل آذین شدند اما سرنوشت این تیم شکست و سقوط به لیگ یک بود. استیل آذین هرگز به لیگ برتر بازنگشت و به سرنوشت سایر تیم‌های خصوصی مبتلا شد.

پرسپولیس نیز در دوره محمد رویانیان، ستاره‌هایی مثل کریم انصاری‌فرد، محمد قاضی و چند بازیکن دیگر را به خدمت گرفت و هدایت تیم را به ژوزه پرتغالی سپرد اما هرگز نتوانست در قامت یک تیم قهرمان ظاهر شود.

حال همه ساله در فصل نقل و انتقالات، تیم هایی را که ستاره های بیشماری را به خدمت می گیرند با استیل آذین مقایسه می کنند، امسال نیز تراکتورسازی با مالک متمول خود سراغ بازار نقل و انتقالات رفت و بازیکنانی مثل محسن فروزان، هری فورستر، یوکیتا سوگیتا، محمد اهل شاخه، محمد طیبی، آنتونی استوکس، علی عبدا... زاده، مسعود شجاعی و اشکان دژاگه را به خدمت گرفت تا با قدرت در لیگ برتر حاضر شوند.

جان توشاک نیز به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد تا با تفکرات خود، ستاره ها را هدایت کند. اما شکست سه بر صفر در برابر استقلال در ورزشگاه آزادی آب سردی بر پیکر هوادارانی بود که بی‌صبرانه برای کسب نخستین قهرمانی لیگ توسط تراکتورسازی ثانیه شماری می کردند. اما تراکتورسازی چرا به این حال و روز افتاد؟

بسیاری از کارشناسان معتقدند باید به این تیم زمان داد اما برخی اعتقاد دارند تراکتورسازی امسال به سرنوشت استیل آذین دچار خواهد شد، اتفاقی که می تواند محمدرضا زنوزی را از اوج محبوبیت به زیر بکشد. قاطع ترین پیروزی استقلال در برابر تراکتورسازی با حضور ستاره های سرخ‌پوشان تبریزی رقم خورد، درست وقتی که دژاگه و شجاعی در میانه میدان جولان می‌دادند و استوکس و فورستر در زمین حاضر بودند.

برای بررسی اتفاقات رخ داده در ورزشگاه آزادی و نگاهی به آینده تراکتورسازی سراغ کارشناسان رفتیم تا از آن ها درباره دلایل این شکست بپرسیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرداد س

      به امید خدا نیست بشه

    • بدون نام

      ایشالا میشه

    • بدون نام

      شک نکن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج