۷۵۷۸۴۸
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

سفر تهران به آمریکا ۶۸ میلیون تومان آب می‌خورد

رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران می‌گوید: ایرلاین‌های خارجی مسیر خود را بسته‌اند و به‌صورت غیرقانونی و با قیمت‌های نجومی بلیت‌ها را به‌فروش می‌رسانند. به‌همین دلیل اگر اعضای صنف دفاتر موافق باشند، دیگر اقدام به فروش بلیت‌ سفرهای خارجی نمی‌کنیم.

خبرگزاری ایلنا: حرمت‌الله رفیعی (رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران) درخصوص افزایش صد در صدی قیمت بلیت‌ پروازهای خارجی و همچنین افزایش هفتاد درصدی قیمت بلیت‌های پروازهای داخلی گفت: باتوجه به‌اینکه به یکباره قیمت پروازهای خارجی چندبرابر شده.

ایرلاین‌های خارجی مسیر خود را بسته‌اند و به‌صورت غیرقانونی بلیت‌ها را به دفاتر مرتبط با خودشان منتقل می‌کنند و به این صورت دفاتر نمی‌توانند از آن‌ها نرخ بگیرند، قرار است فردا جلسه‌ای با اعضای صنف تشکیل دهیم. پس از این جلسه و در صورت موافقت اعضا با تثبیت افزایش بلیت‌ پروازها، دفاتر در گام اول اقدام به فروش بلیت‌ سفرهای خارجی نمی‌کنند.

وی افزود: در حال حاضر وضعیتی ایجاد شده که به بهانه خروج ارز از کشور؛ هزینه‌ها را بالا می‌برند و از طرف دیگر نرخ مشخص نیست.

به من خبر رسیده که مسیرهای خارجی را با قیمت‌های فوق‌العاده بالایی به فروش می‌رسانند. به‌عنوان مثال در حال حاضر یک سفر رفت و برگشت تهران به آمریکا ۶۸ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد. افرادی که این هزینه‌ها را برای سفر می‌پردازند، قطعا آدم‌های معمولی نبوده و کارخانه‌دار، تاجر و بازرگان هستند که این هزینه‌ها را روی کالاهای مصرفی قشر ضعیف وارد کرده و سبب لطمه بیشتر به اقتصاد کشور می‌شوند.

رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران در پایان گفت: این اقدام اولیه ما خواهد بود و باید ببینیم که نسبت به آن چه رویکردی انجام می‌شود تا درباره سفرهای داخلی که در حال حاضر آنها نیز با افزایش زیادی مواجه شدند، تصمیم‌گیری کنیم. البته این تصمیم به این منظور گرفته شده که اقدام ما مبنی بر اعتصاب قلمداد نشود. ما با این کار قصد داریم بیشتر به کشور کمک کنیم و این وضعیت را بهبود بخشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا مرزها رو ببندین خلاص الان آقا زاده ها میرن خارج برای زایمان خانموشون یا یسری که فیلم بگیرن بزارنایستاگرام
      از خودشون ادا در بیارن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما چرا ناراحتی ؟؟؟ هزینه سفر رفته بالا ناراحتی ؟؟ دیگه نمیتونی احتمالا بری تایلند ؟؟؟؟ ناراحت نان شب مردم باش نه بلیط پروازهای خارجی , این پروازها مختص به یک تعدادی خاص از مردمه , که اکثریت اونها هم کاری به این نظام ندارند

      • کاربر خودسانسور

        دوست عزیز، کاربر۱۱.۴۷ ؛ من متوجه نظرت هستم و به آن احترام می گذارم ولی به قول معروف نمیشود همه را با یک چوب زد، همه تایلند نمیروند، دانشجو. بیمار، پدر و مادری که قصد دیدن فرزندشان را دارند هم در این سفرها هستند، شاید بگی اونی که خارج نشین است خرج پدر و مادرش را بدهد ولی بدان تمامی خارج نشینان درآمد نجومی ندارند و از طرفی هیچ پدر یا مادری دوست ندارد وبال فرزندش شود و در خیلی از موارد این والدین هستند که جور فرزند را می کشند، بلیط ۶ میلیونی شده ۳۰ میلیون و این یعنی اجحاف و اجحاف به هر شکل و هر کسی دردآور است، بزرگترین مشکل ما مردم ایران این است که مرگ را برای همسایه میخواهیم و نمیدانیم یا اهمیتی نمیدهیم که در این دوار زندگی هرکداممان باید جوابگوی افکار و در نتیجه زبانمان باشیم و با این نابخردی جمعی دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد.

    • بدون نام

      نخیر مقصر خود دولت هست

    • بدون نام

      به ما که تو هم این ایران هم نمیتونیم یه چرخی بزنیم ربطی نداره اونهایی نگران باشند که دائم از این کشور به اون کشور مثل مارکوپولو در حال سفر هستند , به امید اینکه سفر به آمریکا بشه یک میلیارد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توجه کن داداش ما باز هم بیچاره تر می شیم، فقط یه حساب سر انگشتی بکن ببین چند تا سفر خارجی توسط مسئولین مختلف از بیت المال (پول من و شما) حتی برای دیدن مسابقات ورزشی انجام می شه، خدا نکنه که بازم محمودی بخواد همه فامیل را ببره آمریکا دیگه واویلا.

    • بدون نام

      این بدبخیها همش برای مردم عادی.آقازادها.ودزدها.خیلی راحت میرن.میان.

    • شهرام

      خوش به حال آقازاده ها ، سلبریتی ها و ژن های خیلی خوب .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج