۷۵۷۹۵۴
۶ نظر
۵۰۰۹
۶ نظر
۵۰۰۹
پ

امیری: رئیس‌ جمهور اعلام آمادگی کرد نه تهدید

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری درباره زمان حضور رئیس‌جمهور در مجلس برای پاسخ به سؤال نمایندگان گفت: تاریخ دقیق حضور رئیس‌جمهور هنوز مشخص نشده و هنوز چیزی از سوی ایشان به ما ابلاغ نشده است.

خبرگزاری فارس: حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری درباره زمان حضور حسن روحانی در مجلس برای پاسخ به سوال نمایندگان در مجلس توضیح داد که طبق قانون از تاریخ اعلام وصول یک ماه وقت هست و آقای روحانی هم در نامه‌ای که به رئیس مجلس نوشتند ذکر کردند که در موعد قانونی در مجلس حضور خواهند یافت.

نامه رئیس‌جمهور تهدیدآمیز نبود

وی در پاسخ به این سؤال که برخی نامه رئیس‌جمهور برای حضور در مجلس را تهدید آمیز عنوان کردند، نظر شما در این زمینه چیست، افزود: خیر؛ نامه رئیس‌جمهور اعلام آمادگی برای حضور در مجلس بود؛ آقای رئیس جمهور به خاطر اینکه نگذارد گمانه‌زنی در فضای سیاسی مطرح شود.

آن هم در شرایطی که ما نیاز به وحدت، انسجام و اتحاد داریم و نباید پیام اختلافی از داخل کشور به خارجی‌ها و مخصوصاً به رژیم صهیونیستی و آمریکا مخابره شود از این جهت سریع نامه نوشتند که در موعد قانونی به مجلس می‌آیم از این رو از نامه ایشان تهدید استنباط نمی‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نه بیاد تهدیدم بکنه عجب رویی داره

    • ع

      #اصلاچی خوب هست که رضایت بدین چرا فکر می کنین مردم هم بر ای سوال رفراندوم مذاکره تاکید دارند ومیخوان بدونن ولی همه ساز مخالف میزنن فقط چرا بی بهانه میره بالا وسایل هرروز چرا بکی بگه خائن یکی بگه شرف نداره البته اینجا مذاکره نیومده ولی چون سوال گفتم اصلا مردم براتون مهم نیست فعلا که خارج

    • بدون نام

      آقای روحانی در برابر رآی مردم مسول هستید پس کاری رو انجام بده که به نفع وردم وکشور باشه نه به بهانه وحدت چشمپوشی کنی ازخیلی دزدیها ورانت خواریها واختلاسهای کلانی که از زمان احمدی نژاد به بالاترین حد رسید وهمچنان کما کان ادامه داره واین رانت خواران واختلاسگرها تهدیدت کنند وتوهم به بهانه وحدت چشم پوشی کنی

    • بدون نام

      بمیربابا برو ازپارلمان بیرون ....

    • بدون نام

      اگرمانعی سرراهش هست ونگویدبه اعتمادمردم. خیانت. کرده است. اگرنتواندازحق. خودش دفاع کندبی شک نخواهدتوانست ازحقوق مردم درهیچ جایی دفاع نماید

    • بدون نام

      امیری با پاچه خواری آبروی کنوله رو بردی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج