۷۵۷۹۶
۸ نظر
۵۲۶۲
۸ نظر
۵۲۶۲
پ

دوپینگ قانونی به روش ایرانی، چینی و هندی!

اگر مي‌خواهيد با طبيعي‌ترين شيوه‌ها و روش‌هايي كه درمانگران و متخصصان طب‌هاي طبيعي از آن براي تغيير حال و افزايش نشاط و انرژي مراجعين خود استفاده مي‌كنند، آشنا شويد اين مطلب را از دست ندهيد.

دوپینگ قانونی به روش ایرانی، چینی و هندی!
مجله سیب سبیز: براي همه ما پيش آمده كه به دلايل مختلف مانند فشار و استرس ناشي از كار روزانه، به هم خوردن قرار كاري يا يك دعواي كوچك خانوادگي دچار بي‌حوصلگي و بدخلقي شويم و همين موضوع علاوه بر آنكه روحيه خودمان را خراب كند تاثيري منفي بر ساير اعضاي خانواده داشته باشد. اگر مي‌خواهيد با طبيعي‌ترين شيوه‌ها و روش‌هايي كه درمانگران و متخصصان طب‌هاي طبيعي از آن براي تغيير حال و افزايش نشاط و انرژي مراجعين خود استفاده مي‌كنند، آشنا شويد اين مطلب را از دست ندهيد. با مرور اين نسخه‌ها خواهيد ديد كه چگونه در كمتر از چند ساعت مي‌توانيد حس و حال‌تان را با كمك گياهان دارويي يا تكنيك‌هاي درمانگران شرقي عوض كنيد.

دوپینـگ با دمنـوش بوعلی سـینا

يكي ديگر از شيوه‌هايي كه مي‌تواند در مدت زمان كوتاهي حال شما را بهتر و اعصاب‌تان را آرام كند، دمنوش بهار‌نارنج است. دمنوش بهارنارنج يكي از بهترين داروهاي گياهي است كه طبيعتي گرم دارد و يك نوشيدني مفرح‌بخش و با نشاط محسوب مي‌شود كه نوشيدن آن در عصر روزهاي سرد بسيار لذت‌بخش است. در متون طب سنتي به اين نكته اشاره شده كه بهارنارنج علاوه بر خاصيت آرامش‌بخشي و شادي‌بخشي مي‌تواند عملكرد مغز را تقويت كند و به ريلكسي اعصاب نيز كمك كند،‌ بنابراين اگر احساس مي‌كنيد نياز به چيزي داريد كه حال و هواي شما را تغيير دهد، بهتر است سراغ جعبه گياهان دارويي‌تان برويد و دمنوش بهارنارنج دم كنيد. براي تهيه اين دمنوش كافي است يك قاشق غذاخوري از برگ‌هاي خشك بهارنارنج را در يك ليوان آب جوش بريزيد و اجازه دهيد به مدت ۱۰ دقيقه دم‌ بيايد. فراموش نكنيد كه سر ليوان را با نعلبكي بپوشانيد. دمنوش گل‌گاوزبان و بابونه نيز مي‌تواند بعد از دمنوش بهارنارنج بهترين انتخاب باشد.

دوپینگ قانونی به روش ایرانی، چینی و هندی!

به شیوه هندی‌ها شاد شوید

اگر در شرايطي قرار گرفتيد كه به طور ناگهاني فشار و استرس زيادي به شما منتقل شد، مي‌توانيد از تكنيك تمركز درماني و مديتيشن براي تخليه اين فشار استفاده كنيد. برای به دست آوردن نشاط و شادابی اوليه خود بلافاصله به يك اتاق خلوت برويد كه پنجره‌ داشته باشد. پنجره را باز كنيد و اجازه دهيد هواي تازه درون اتاق بيايد و اكسيژن كافي وارد اتاق شود. سپس به صورت چهارزانو روي يك زيرانداز نرم يا يك پتوي چهار تا بنشینید و خیلی آرام با کمک دهان‌تان تنفس کنید. در این حالت اجازه دهید دهان‌تان به مقدار کمی بازبماند و از این طریق عمل دم و بازدم را انجام دهید. دقت کنید که نفس‌های‌تان عمیق نباشد. به این ترتیب تمامی تمرکز خود را روی نفس‌های آرام و منظم خود متمرکز کنید تا در بدن‌تان احساس سبکی و ریلکسی کنید. پس از مدتی احساس سبکی و شلی را در عضلات صورت، فک‌ها و تمامی بدن حس می کنید. در این مرحله تنها کافی است به واژه‌های خنده، شادی، نشاط و شادابی فکر کنید. روی این واژه تمرکز کنید. ۱۵ دقیقه در این حالت بمانید. این نشاط در سراسر روز شما را همراهی خواهد کرد.

روش درمانی مهاراجه‌ای

هندي‌ها شيوه‌هاي جالبي براي بهبود شرايط روحي و رواني خود دارند. آنها از تكنيك‌هاي حمام‌درماني و عطردرماني نه تنها براي درمان برخي بيماري‌ها استفاده مي‌كنند بلكه از اين شيوه‌ها براي تغيير شرايط روحي و رواني بهره مي‌گيرند. اگر بعد از يك روز كاري خسته و كوفته از محل كار به خانه برگشتيد و نياز داريد در مدت زماني كوتاه حال‌تان را تغيير دهيد، مي‌توانيد به روش مهاراجه‌ها حمام درماني كنيد و از عصاره پرتقال يا اسانس گل سرخ استفاده كنيد. كافي است وان را از آب نيمه ولرم پر كنيد و ۵ قطره از اين عصاره‌ها را درون وان بريزيد و به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقيقه درون آب دراز بكشيد. حتي اگر در حمام خانه وان نداريد مي‌توانيد به شيوه‌ ديگري حمام درماني كنيد. دوش آب گرم را باز كنيد و ۵ تا ۷ قطره از اين عصاره را روي يك دستمال اسپري كنيد و گوشه‌اي از حمام قرار دهيد تا با تنفس آن بتوانيد نشاط و شادابي را به جسم و روح‌تان منتقل كنيد.

ماساژ یک ساعته حال‌تان را خوب می‌کند

يكي از راه‌هاي ساده كه در كمتر از ۱۰۰ ساعت و حتي كمتر از يك ساعت مي‌توانيد با كمك آن شرايط روحي و حال و هواي دروني‌تان را تغيير دهيد و پرانرژي‌ شويد ماساژ درماني است. چيني‌ها با ماساژ بدن و تخليه انرژي‌هاي منفي و انتقال انرژي مثبت از طريق مردين‌هاي بدن به فرد كمك مي‌كنند تا با تمركز تك‌تك سلول‌هاي بدنش را از فشارها و تنش‌هاي عصبي تخليه كند. براي ارائه اين ماساژ بهتر است از يك اتاق آرام و ساكت با اكسيژن كافي استفاده كنيد و عضلات فرد را از شانه‌ها به سمت پايين با آرامش و ريلكسي ماساژ دهيد. براي اين كار بهتر است از سرانگشتان هر دو دست كمك بگيريد و به صورت موازي عضلات را از سرشانه‌ها به سمت پايين ماساژ دهيد. بهترين حركت براي ماساژ عضلات استفاده از كف دست و ايجاد حركت دايره‌اي با فشار ملايم روي عضلات است.

به سبك چشم بادامي‌ها فشاردرماني كنيد

شايد براي‌تان عجيب باشد كه فشار درماني بعد از يك روز پراسترس و تنش چگونه مي‌تواند حال‌تان را بهتر كند. این کار چندان پيچيده نيست همان‌طور كه قلب، مغز، روده‌ها، معده و تمامي ارگان‌ها و اندام‌هاي دروني بدن در كف دست يا كف پا پايانه عصبي دارند، سيستم عصبي بدن نيز در كف پا و دست پايانه‌هاي عصبي دارد كه با تحريك آنها مي‌توان انرژي را از طريق مردين‌ها و كانال‌هاي انرژي به سمت اعصاب مركزي هدايت کرد. براي اين منظور كافي است نقطه نمايش داده شده در تصوير را به مدت ۳ دقيقه ماساژ دهيد. بهترين راه براي ماساژ اين نقطه آن است كه با كمك انگشت شست ۲۰ ثانيه روي اين نقطه فشار دهيد و ۲۰ ثانيه آن را رها کنید. اين تكنيك به شما كمك مي‌كند تا انرژي‌ها را از طريق مردين‌ها به مغز و اعصاب برسانيد و انرژي‌هاي مخرب را تخليه كنيد.

دوپینگ قانونی به روش ایرانی، چینی و هندی!

آرامش با پوست به

این دمنوش یکی از مقوی‌ترین دمنوش‌ها و چای‌های گیاهی است که برای تسکین و آرامش اعصاب توسط حکمای طب سنتی و ایرانی توصیه می‌شود، بنابراين مي‌تواند بهترين انتخاب براي زمان‌هايي باشد كه فرد يك دعواي خانوادگي يا كاري را پشت سر گذاشته است. این دمنوش بسیار خوش‌عطر بوده و به راحتي تهيه مي‌شود. حتي مي‌توانيد خودتان پوست به را خشك كنيد و از آن براي تهيه دمنوش به استفاده كنيد. دمنوش «پوست به» یکی از بهترین جایگزین‌ها برای چای معمولی یا چای سیاه است که به صورت روزانه مصرف می‌شود.

براي تهيه اين دمنوش گياهي در كوتاه‌ترين زمان ممكن كافي است يك قاشق غذاخوري پوست به را درون يك ليوان آب جوش بريزيد و سر آن را با نعلبكي بپوشانيد. در شرايط معمولي نيز مي‌توانيد هنگام تهيه چاي معمولي، ترجيحا چاي ارگانيك، چند برش از پوست به خشك شده را درون قوري بيندازيد. اين روش به شما كمك مي‌كند تا چاي شما خوشبو و خوش‌عطر شود و در كنارش اعصاب‌تان را نيز آرام كند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یه شیوه جالب هم مجیدی داره که هنوز لو نداده

      پاسخ ها

      • kerza

        بنده خداها هم از تیم شش تق لال!!! یاد گرفتن!! اونا یعنی تیم شش تق لال! چند سال پیش آزمایش چندتا از بازیکنانشون +شد و بعد به کمک عواملی که در فوتبال کشور دارن !! گفتند که اشتباهی وناخواسته دوپینگ کرده اند !!! آقایون هم پذیرفتند وبه خاطر راستگویی شش تق لال !!! آنها را کاندیدای برترین تیمهای مخالف دوپینگ کردند!!!!

      • بدون نام

        دوست چركپوليسي عزيزكه نظرداده فك كنم چته چون يكي ازهمون مثبتياش الان توچركپوليسه

    • جوان

      عزيزم گيرم با اين روشها آرام شديم...البته براي چند لحظه...مثلا من بعدش كه از اون وضعيت بيام بيرون ياد هزار بدبختي و گرفتاري مي افتم...بي كاري بي پولي ......بخدا نميشه.من كه سر نمازم ياد گرفتاري هام ميافتم ميخواين با شيوه هاي القايي.................

    • افسانه

      حالا کدومش جواب میده؟؟؟!!!

      پاسخ ها

      • kerza

        افسانه دجون !!!! انتخاب با توست!!!البته می تونی از عوامل تیم شش تق لال !!! هم کمک بگیرین!!!!! موفق باشین!!!!!!!

      • افسانه

        یادم میمونه!!!!!!!!!

    • مصی

      شکل نقاط فشار کف دست و پا پس کو؟! یادتون رفنه یا به خودتون زحمت ندادین؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج