۷۵۷۹۷۵
۱۲۴ نظر
۵۹۴۰
۱۲۴ نظر
۵۹۴۰
پ

ازدواج با مرد سن بالا چه خوبی‌هایی دارد؟

برخی از خانم‌ها روح بالغ‌تری دارند و با مرد‌هایی که کمی سن‌دارتر و عاقل‌ترند خوب جور می‌شوند. اگر شما هم نسبت به دختر‌های همسن و سال خود پخته‌تر و بالغ‌ترید پس بد نیست گزینه‌ی آشنایی با یک مرد سن‌دارتر را هم مد نظر داشته باشید. ازدواج با مرد‌های سنین بالا جذابیت و امتیازات خاص خودش را دارد.

برترین ها - ترجمه از هدی بانکی: پیدا کردن فرد مناسب برای ازدواج کارسختی است؛‌ کسی که با او جور باشید، به بلوغ عاطفی رسیده باشد و بتواند شریک زندگی خوبی برای‌تان بشود و بتوانید روی او حساب کنید به راحتی سر راه‌تان قرار نمی‌گیرد. برخی از خانم‌ها روح بالغ‌تری دارند و با مردهایی که کمی سن‌دارتر و عاقل‌ترند خوب جور می‌شوند. اگر شما هم نسبت به دخترهای همسن و سال خود پخته‌تر و بالغ‌ترید پس بد نیست گزینه‌ی آشنایی با یک مرد سن‌دارتر را هم مد نظر داشته باشید. ازدواج با مردهای سنین بالا جذابیت و امتیازات خاص خودش را دارد.

ازدواج با مرد سن بالا چه خوبی‌هایی دارد؟

آشنایی و ازدواج با مردی که بالغ‌تر است و سطح خودآگاهی بالاتری دارد می‌تواند دنیای شما را به شیوه‌های منحصربفردی متحول کند. منظور ما این نیست که ازدواج با مرد سن بالا لزوما بهتر است. بودن در کنار یک مرد پخته‌تر می‌تواند معادل در اختیار داشتن تجربیات واقعی زندگی باشد زیرا او دوران فراز و فرودها را تا حدودی پشت سر گذاشته است و می‌تواند نگرش خاصی از موانع زندگی به شما بدهد. این شرایط، بسیار متفاوت با آشنایی با مردی بسیار جوان است.

راحت‌تر و صادقانه‌تر ارتباط برقرار می‌کند

هر چه سن‌تان بالاتر می‌رود، در کنترل احساسات و ابراز عقیده پخته‌تر می‌شوید و با خودتان هم روراست‌ترید. وقتی با مردی سن بالا آشنا می‌شوید این خصوصیات را به وضوح می‌بینید و تازه متوجه می‌شوید کسانی که قبلا در زندگی‌تان وجود داشتند در ابراز احساسات درونی و واقعی خود در مورد شما، زندگی و کلا همه چیز چندان روراست نبودند.

کمتر مورد قضاوت قرار می‌گیرید

مردهای سن بالاتر یاد گرفته‌اند که خود را باور داشته باشند. بنابراین می‌توانند شما را تشویق کنند که همانطوری که هستید خود را قبول داشته باشید. اگر کسی هستید که معمولا با ویژگی‌های خاص خودتان درگیرید، عادت‌های عجیب‌تان را دوست ندارید یا به راحتی تحت تاثیر قضاوت‌های منفی دیگران در مورد خودتان قرار می‌گیرید، اگر با مردی آشنا شوید که از تجربیاتش درس گرفته و خودش را باور کرده، مطمئنا تحت تاثیر شخصیت قوام یافته‌ی او قرار خواهید گرفت. خلاصه اینکه شما در کنار کسی که بالغ‌تر است احساس راحتی بیشتری می‌کنید که خود واقعی‌تان باشید.

رابطه‌ی جنسی بهتری خواهید داشت

مرد سن بالاتر مطمئنا شریک جنسی بهتری می‌تواند باشد چون فرصت کافی داشته تا یاد بگیرد که در یک رابطه‌ی جنسی خوب و عاشقانه چه چیزی خوشایند و موثر و چه چیزی بد و ناراحت کننده است. ضمنا مردها با افزایش سن بیشتر به دنبال یک ارتباط روحی و عاطفی هستند تا یک رابطه‌ی صرفا جسمی و جنسی. مردی که سنین اولیه‌ی جوانی را پشت سر گذاشته معمولا به سختی می‌تواند بپذیرد که فقط بر اساس جاذبه‌های ظاهری و جنسی با کسی رابطه برقرار کند. چنین مردی بهتر و زودتر می‌تواند شما را کشف کند و درک کند چه چیزهایی را دوست دارید و از چه چیزهایی بیزارید، در نتیجه تجربیات جنسی لذت بخش‌تری برای‌تان خلق خواهد کرد.

نگاه‌تان به زندگی تغییر می‌کند و عاقل‌تر می‌شوید

این تجربیات زندگیست که به شما یاد می‌دهد با فراز و نشیب‌های زندگی چگونه کنار بیایید و چگونه موانع را پشت سر بگذارید. زندگی در کنار کسی که تجربیات بیشتری دارد یعنی هدیه‌ گرفتن ِ یک نگاه‌ متفاوت و عاقلانه‌تر برای مقابله با مشکلاتی که حل نشدنی به نظر می‌رسند. بنابراین وقت و انرژی‌تان ذخیره می‌شود و مجبور نیستید برای حل مسائل‌تان مدتها فکر کنید و انرژی صرف کنید، پس زودتر هم به جلو حرکت خواهید کرد.

صبورتر است

با بالاتر رفتن سن یاد می‌گیرید برای رسیدن به هدف باید صبر داشته باشید و یک شبه نمی‌توان به خواسته‌ها رسید. بودن در کنار یک مرد مسن‌ می‌تواند توازن خوبی برای‌تان ایجاد کند، مخصوصا در دنیایی که همه چیز با سرعت عجیبی در حرکت است. زندگی با یک مرد عاقل‌تر و پخته‌تر کمک‌تان می‌کند آرام‌تر و با صبر و تحمل بیشتر و سنجش و تفکر عمیق‌تری، مسیر هدف‌تان را جلو بروید.

مهارت‌های فردی‌اش را با شما شریک می‌شود

گاهی بودن در کنار کسی که همسن و سال شماست حس رقابت ایجاد می‌کند. وقتی با کسی در یک رده‌ی سنی قرار دارید ممکن است احساس کنید لازم است از او جلو بزنید. اما کسی که سنش از شما بیشتر است، جا افتاده‌تر است و نیازی نمی‌بیند با شما رقابت کند. نابالغ بودن همسر می‌تواند ضعف در ارتباط ایجاد کند اما یک همسر عاقل و بالغ می‌تواند بزرگ‌ترین مشوق شما باشد و به شما انگیزه بدهد.

ازدواج با مرد سن بالا چه خوبی‌هایی دارد؟

قبل از شما یک زندگی داشته

بله درست است، آشنا شدن با یک مرد سن بالا به این معنی است که او سابقه‌ای دارد که می‌تواند شامل روابطی در گذشته، ازدواج، بچه‌ها و ... باشد. پذیرفتن این موضوع نیاز به کمی صبر و تحمل از جانب شما دارد و باید پارامترهایی را مشخص کنید و بدانید از ارتباط و زندگی با هم چه انتظار دارید، مثلا رابطه‌اش با همسر سابقش پیش شما چگونه تعریف می‌شود.

از پرسیدن سوالهایی در مورد روابط گذشته‌اش نترسید و هر چیزی که ذهن‌تان را مشغول کرده مطرح کنید. این مرد باید همه چیز را روشن کند تا کمک‌تان کند تشخیص دهید آیا مناسب شما هست یا نه. گذشته، معیار محکمی از آینده به دست‌تان می‌دهد. اگر در سابقه‌ی او نشانی از بی‌وفایی و خیانت یا اختلال روانی می‌بینید پس باید چشم‌های خود را باز کنید تا ببینید آیا مشکل او برطرف شده یا همچنان وجود دارد که اغلب هم حل چنین مشکلاتی تقریبا غیرممکن است.

عادت‌های جاافتاده‌ای دارد

هر چه سن بالاتر می‌رود عادت‌ها و رفتارها در وجودمان جاافتاده‌تر می‌شوند. مردی که در زندگی خود به میزانی از موفقیت و رضایت دست پیدا کرده و با شیو‌ه‌ی زندگی خودش راحت است احتمالا عادت‌های نسبتا خوبی دارد که با وجودش عجین شده‌اند. شما دیگر نیازی ندارید عادت‌های خوبی را برایش جا بیندازید. پس فقط کافیست حواس‌تان را جمع کنید تا بفهمید آیا عادت‌های بدی هم دارد که نتوانید از آنها چشم پوشی کنید. چون اگر اینطور باشد محال است بتوانید چیزی را تغییر دهید. اگر خوش شانس باشید و نتوانید خصوصیت بد بزرگی در او پیدا کنید، پس می‌توانید درس‌های ارزشمندی از او بگیرید.

ثبات بیشتری دارد

البته این در مورد همه‌ی مردهای سنین بالا صدق نمی‌کند. اما به طور کلی، اگر شما با کسی آشنا شد‌ه‌اید که سن و سالی از او گذشته احتمال اینکه به یک ثبات در زندگی رسیده باشد خیلی زیاد است. چنین مردی زندگی خود را بر اساس بنیانی محکم بنا کرده که تزلزل ناپذیر است. ثبات همیشه آرامش به دنبال دارد اما بودن در کنار کسی که هنوز به دنبال این است که خودش را پیدا کند و بشناسد می‌تواند استرس برانگیز شود چون کسی که هنوز خودش نمی‌داند از زندگی چه می‌خواهد چگونه شما را بشناسد و تکیه گاه‌تان باشد؟

کمک‌تان می‌کند شما هم به ثبات و تعادل برسید

کسی که به سطح مطلوبی ازفهم و درک از زندگی رسیده می‌تواند به شما کمک کند یاد بگیرید به خودتان سخت نگیرید. او کمی بیشتر از شما تجربه دارد و می‌داند زندگی همیشه یکجور نیست. وارد کردن این درک و شناخت در زندگی شما باعث می‌شود با خودتان مهربان‌تر باشید، سخت نگیرید و آرامش‌تان را حفظ کنید.
ازدواج با یک مرد سن بالا لزوما مشکلات شما را حل نمی‌کند. هر رابطه‌ای مجموعه‌ای از خوبی‌ها و بدی‌هاست اما مهم است کدام کفه سنگین‌تر باشد و با چشم‌های باز انتخاب کنید و بدانید دقیقا چه می‌خواهید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه چرندیاتی

      پاسخ ها

      • Sara

        چون ترجمه اس نويسنده درمورد كشور خودش نوشته درمورد مرداي ايراني اصولاًصدق نميكنه

      • بدون نام

        والا زر مفت میزنه آدم هرچی سنش بالا میره از هوشیاری و عقلش کاسته میشه و توانایی تحمل سر و صدا و بچه رو نداره و از طرفی شخصیتش کاملا شکل گرفته و نمیتونه اونو با طرف مقابل مطابقت بده ، حتی امام های دین ما هم در سنین پایین ازدواج میکردن دیگه دلیل از این بهتر

      • بدون نام

        خاک بر سر رسانه ها که مردسالاری رو در جهان ترویج می کنند .اون مرد پیر چرا باید با زنی که جای دختر یا نوه اش هست ازدواج کنه؟ البته تا وقتی زنها ضعیفه باشند و مثل انگل به مردها بچسبند و ارتزاق کنند این جور ازدواج ها وجود خواهد داشت ولی براش دلیل های ماورائی نتراشید و توجیه نکنید.یکی بدنش رو میده و دیگری پولش رو .تمام!

      • بدون نام

        کی میگه امام ها تو سن پایین ازدواج کردن؟

      • بدون نام

        چقدر پیرمرد تو این سایت هست که به این نظر منفی دادند! شاید هم دخترهایی هستند که روی دست خودشون باد کردند و میخوان به یه پیرمرد شوهر کنند!

      • بدون نام

        برترينها زر ميزنه

      • بدون نام

        21:09 باهات شدیدا موافقم

      • ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ به بدون نام

        آدم بزرگتر میشه عاقلتر میشه شما میگی ازش کاسته میشه ؟
        چند چندی با خودت ؟!

      • بدون نام

        زن ها ضعیفه نیستن مردان کثیف تو بدون نام عصر حجری ضیف و وابسته به خودشون بار میارن که بتونن ازشون سو استفاده کنن پس کثافت و پستی تو وجود مرد هاست که از زن میترسن
        جاهل بی همه چیز با اون نظرات کثیف از خودت
        تا بوده مرد ها عین زالو از زن استفاده بردن بیشعور

    • z

      اینایی که گفتین ویژگی های مرد متعلفه ست نه سن بالا. بهتر تیترتونو عوض کنین

    • بدون نام

      يادم مياد وقتي ميخواستم ازدواج مجدد كنم بعضي از خانم ها ميگفتن به هيچ وجه نميخوام همسرم سابقه ازدواج قبلي داشته باشه ....
      واقعا بعضي دخترا خيلي احمق اند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برای این که شما باید دنبال کسی مثل خودتون باشین نه دختر ازدواج نکرده

      • بدون نام

        شماهم میتونستید دنبال یه خانوم مثل خودتون باشید نه دختری که ازدواج نکرده تاحالا؛اینجوری راحت تر هم باهم کنار میایید چون هردو سابقه یه شکست رو دارید

      • بی نام

        احمق تویی که عوض اینکه با یک خانمی که شرایط خودتو داره ازدواج کنی ، ،دنبال یه دخترازدواج نکرده ای.واقعا بعضیا چه رویی دارند.

      • بدون نام

        اتفاقا خیلی عاقل بودن که این حرفو زدن زندگی با کسی که قبلا یه بار شکست خورده ریسک بزرگیه و اینکه دائم میخواد تو رو با گزینه هایی که قبلا تو زندگیش بودن مقایسه کنه

      • بدون نام

        بعضی دخترها احمقند که با مردهای وقیحی مثل تو ازدواج می کنند .مردهایی که به زن به چشم کالا نگاه می کنند و دوست دارند نو و آکبندش نصیبشون بشه! اون هم بارها و بارها...

      • بدون نام

        08:45 دقیقا جواب رفتار شما را دادن ...خخخخ احه اقایون هم به هیچ عنوان بایک خانوم مطلقه ازدواج نمیکنند ..خخخ
        حتی همون اقای مطلقه اش هم دنبال مجرده

      • بدون نام

        شما ها احمق نیستید
        کدوم مرد حاضره با زن مطلقه ازدواج کنه
        البته بجز اون عده علاف مفت خور انگل صفت که برای پول تو جیبی گرفتن این کار رو می کنن

      • بدون نام

        احمق تویی ك پاتو از گلیمت درازتر كردی...برو دنبال یكی مثل خودت

    • میرزا هیولا

      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ.....ممنونم ازتون بخاطر این قسمت..
      راستش من خودم ۸ ساله ک درگیر این قضیه‌ام...کسی رو دوست دارم ک ۲۰ سال از خودم ک یه دختر ۲۰ ساله‌ام بزرگتره...نمیدونم شاید اشتباه بوده این ۸ سال دوست‌داشتنش..ولی نشد ک فراموشش کنم..این مطلبتونم ک خوندم، حسسسسسسسسابی بهم چسبید..دمتون گرم..
      البته باید دید نظر بقیه دوستان نسبت ب حرفم چیه...
      ولی در کل ممنون بخاطر مطلب شیرینتون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما به 10 سال دیگه ام فکر کن شما تو 30 سالگی همسر یا دوستتون 50 سالگی اون موقع خیلی چیزا عوض میشه من به عنوان کسی که تجربه این رابطه رو داشتم بهت میگم مراقب خودت باش تا آسیب نبینی 20 سالگی تصمیم درست گرفتن خیلی سخته

      • بدون نام

        يعني از 12 سالگي عاشقش شدي؟ خودت اعتماد مي كني به اين احساست؟

      • بدون نام

        داري احساساتي تصميم مي گيري مضرات ازدواج با يه مرد با بيست سال سن بيشتر خيلي بيشتر از فوايدشه

      • بدون نام

        همیشه این طور مواقع از خودتون بپرسید که مرد چهل ساله از چی من خوشش اومده؟! و اگه هم سن اش بودم باز از من خوشش می اومد؟! اگه در جواب دادن به خودتون صادق باشید از این جور روابط می گذرید ...البته متاسفانه دخترها در این سن خیلی احساساتی هستند ...زنها درست وقتی عاقل میشن که دیگه دنیای مردانه کنارشون گذاشته!!!

      • بدون نام

        نظر نمیخواد تو یک بیمار روانی هستی
        و نگفتی که اون مرد 40 ساله مجرد هست یا دلت میخواسته زنش رو بذاره کنار تو رو بگیره که اگر این طور باشه یا انگل روانی هستی

      • میرزا هیولا

        من همون میرزا هیولام


        کاربر ۱۰:۵۰ لطفا اولا ادب رو رعایت کن...ی محیط دوستانس برای تبادل نظرات ب هم..
        اگه بنا ب بیمار روانی بودنه، این تویی...ن من..
        دوما من نگفتم ک طرف زن داره و دوست دارم ک زنشو بزاره کنار..اون مجرده و اگر هم متاهل بود، ب هیچ عنوان حسی درموردش نداشتم...
        دلیل نمیشه ک چون هیچ مشخصاتی از شما ثبت نمیشه، برای با حرفای رکیک، جولان بدی اینجا...
        من ب حرفای کسی مثل تو، ک حتی اصول اولیه مودب حرف زدنم بلد نیستی، اهمیت نمیدم..

    • شقایق

      اره درسته خیلی مزایا دارع ولی به نظرم فاثله سنی باید متعادل باشع

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو به فاصله سنی فکر نکن یک فکری واسه دیکته ت کن

      • شقایق

        دنبال فوضول میگشتم

      • لیدا

        :))))))

      • بدون نام

        فاثله خخخخخخخ

      • الهام

        بیتربیت

      • مریم

        خخخخخخخخخخ

      • علیش

        ی جمله نوشتی سه تا غلط داری برو اکابر بعداً بیا

      • شقایق

        اشتباه شد خب
        خخخ

    • بدون نام

      موافقم

    • اردشیر

      اختلاف سن بیشتر از هفت یا هشت سال، نه بدرد ازدواج میخوره نه به درد دوستی.

      پاسخ ها

      • نرگس

        من تجربه داشتم همون هفت هشت سال هم زیاده هم حسن داره هم بدی به کسی توصیه نمیکنم

      • بدون نام

        فاصله سنی نهایتا پنج سال

      • بدون نام

        من هم 8 سال از همسرم كوچكترم . اصلا خوب نيست. تصميم گيري و جهت گيري اصلي زندگي با همسرمه و چون خيلي چيز ها رو قبلا تجربه كرده حوصله تكرار اونها رو نداره. من شاغلم و تحصيل كرده و از زنان موفق جامعه هستم اما در زندگي ام به خاطر اين مسئله سرخورده شدم حوصله هيجان بالا را نداره نسبت به هم سن ها احساس پيري ميكنم

    • نوشا

      زن سن بالا چطور؟

      پاسخ ها

      • لیلی

        فعلا دارن واسه مردها تبلیغ میکنن

      • بدون نام

        در جهان مردسالار زن سن بالا جزء انسان ها محسوب نمیشه و در حاشیه جهان باید روزگار بگذرونه تا بمیره!

      • بدون نام

        فعلاً دارن زن ها رو خر می کنن که مرد ها فیض بیشتر ببرن

    • بدون نام

      اونوقت ببخشید نویسنده شما با این اگاهیتون میشه بفرمایید این مرد بالغ چطور روابط جنسیو بهتر میفهمه یا یاد گرفته. یعنی از نظر شما اول باید با چند نفر رابطه داشت تا خوب بفهمی بعد زن بگیری که ازت بعنوان یک مرد بالغ تعریف کنن. جمع کن این مطالب من دآوردیو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقيقا همينه تجربه باعث يادگيري ميشه
        تازه تو فكر كردي پسراي مجرد تا حالا رابطه نداشتن
        ها ها

      • بدون نام

        بعد زن نباید روابط جنسی رو خوب بفهمه احیانا؟ زن رو هنوز به چشم عروسک بی جان در نظر می گیرند.تازه مطلب ترجمه ست !!نویسنده اش معلوم نیست کدوم خاله خانباجی تو کدوم دهکوره های آمریکا بوده!!!

    • بدون نام

      دلیل تراشی برای هوس بازی
      میخواهید ۵۰ تا دلیل زیبا برای مثلا خیانت بیارم؟
      اعتبار این متن های باصطلاح ترجمه هم زیر سوال است نه منبعی ، نه مستند به تحقیق معتبری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرف مفت نزن جانم
        کاملا مطالب درسته
        فقط مرد سن بالا
        دختر سن پایین

      • لیلی

        قطعا کسی که با مرد سن بالا ازدواج میکنه برای اینکه بتونه دوام داشته باشه با یه مرد جوان هم رابطه داره

      • بدون نام

        تنها کسانی که از این متن حمایت می کنن مردان بالای 50 هستن که قند تو دلشون آب شده نه زن ها این مطالب مزخرف رو قبول دارن نه مرد های جوان که میترسن سرشون بیکلاه بمونه خخخ

    • بدون نام

      چه چرندیاتی!! یه دفعه بگو با یه بابا ازدواج کن!! باباها هم همین ویژگی ها رو دارن.
      یه مرد سن بالا حوصله همراهی توی هیجانات جوان ها رو نداره!!
      از نظر جنسی هم تمایل کمتری نشون میده!
      احتمالا فقط به اخبار نگاه میکنه!
      ساعت 9 به رختخواب میره،
      کولر رو هم خاموش می کنه!!

      پاسخ ها

      • علی

        خخخخخخخ فاتحه

      • بدون نام

        وااااااااای کولر...کولر..... کولر خیلی مهمه!!!

      • بدون نام

        وااااااای خیلی باحال بود

      • الهام

        وای ارههههه

      • بدون نام

        من خودم غروب که شد کولر رو خاموش می کنم نه مرد هستم نه خیلی سن بالا :)

    • بدون نام

      کسی که با مرد سن بالا ازدواج کنه مثل اینه که با یه بابا بزرگ زندگی کنه باید پرستار شب وروزش باشه خودش از دست میره البته بعضی ها فقط موقعیت وپولشو میخان با این فکر که طرف زود بمیره برسن به پولش ولی متوجه جوانی خودشان نیستن که به پای یک پیرمرد هدر میره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بابا منظورش دیگه انقدر سن‌بالا هم نبودابه نظرم!

      • بدون نام

        والا عکسی که استفاده شده دقیقا پیرمرد و زن همسن نوه اش رو نشون میده

      • امین

        این طور روابط بیشتر برای مردهای متاهل می باشد، که هم از نظر عاطفی و سکسی دنبال تامین شدن هستن و در بین دختر ها مرسوم شده چون از نظر مالی تامین میشن ولی نمیدونن که عمرشون و دارن هدر میدن و حیاط خلوت این ادما شدن. متاسفانه روند کوته بینانه ای از مد وکلاس به سبک های جدید در کشور داره جا میفته که در چند دهه اینده باعث معظلات عدیده ای خواهد شد مثل دوستی های مخفیانه اجتماعی برای مردان و زنان متاهل (دوست پسر و دوست دختر)و از این قبیل مسائل

    • بدون نام

      در یک ازدواج موفق بهتر است تفاوت سنی حداقل 6 سال و حداکثر 15 سال (مرد از زن بزرگتر باشد).

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه بابا ؟ مگه مردها چقدر بییشتر از زنها زندگی می کنند که باید این همه هم از زن بزرگ تر باشند؟ با این فاصله سنی زنها باید در پیری تنها بمونند.در حالیکه اصلا ازدواج برای تنها نموندن در پیریه! تمام منفعت این ازدواج مال شما مردهاست!!

      • بدون نام

        شما دنبال پرستار برای ایام پیری و زمین گیری خودتون هستین نه یه شریک زندگی.15 سال ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خودتون باشین قبول میکنین که زنتون 15 سال بزر
        تر از خودتون باشه؟؟؟؟

    • بدون نام

      همین طوریش پسرای جوون زورشون نمیرسه تو این دورو زمونه زن بگیرن بعد حالا شماها میاید شما دخترارو سوق میدید به سمت ی مشت ادم هوس باز؟
      بجای این حرفا راهکار بدین جوونا تو این بدبختی چه غلطی بکنن تا اینکه دخترای هم سنشونو سوق بدین به سمت اون اقایون

    • فریبا

      به نظر من همه چیز نسبیه و مطلق نیست بستگی داره شما از زندگی چی می خواهید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله شاید در مواردی استثناء کسی با رضایت چنین کاری رو انجام بده و احساس خوبی هم داشته باشه ولی به صورت کلی غلط هست و تبلیغ افکار مردسالارانه

    • بدون نام

      اصلا هم اینطور نیست با توجه به تجربه ای که دارم و هنوز هم در این زندگی هستم خیلی سخته باید از خیلی چیزها بگذری و بخاطر بچه هات بسازی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم با ده سال تفاوت سنی و 27 سال سابق زندگی مشترک میگم هم سخته هم شیرینه به یک اندازه عاشق همسرم هستم اما اگر به عقب برگردم با مردی که ده سال از من بزرگتره ازدواج نمیکنم چون من بشتر باعث آزار اون شدم چو خوسته های من خواسته های یک زن سن پایین بودو همسرم که برایش سخت بود پا به پای من بیاد اینم بگم که همسرم بجز مادرش هیچ زن دیگری در زندگیش نبوده برای همین من نهایت لذت رو از اینکه در کنارش بودم بردم هنوز هم با وجود 45 سال زن واقعا نهایت لذت را از زندگی در کنار همسرم میبرم .

    • بدون نام

      الان خودت دخترتو به ی مرد سن بالا میدی ؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره میدم
        تا چشمت کور بشه

    • بدون نام

      ته ته اش زندگی با یه پیرمرده! اینهمه تبلیغ الکی میکنید چرا؟

    • بدون نام

      اوضاع اقتصادي خراب شده تبليغ ازدواج با متاهل ها است عملا وضع مال با ثبات تري دارن تجربه رابطه جنسي و زندگي مشترك دارن
      خنده داره

    • لیلی

      فقط میتونه یک برده جنسی باشه در بدترین حالتش

    • ابی

      خاک تو سرتون با این مقاله چرت

    • نرگس

      خواهشا هر چرندی رو ترجمه نکنید بزارید معایب زایادی تو این جور ازدواج ها هست

    • مصطفی کمالی

      سلام
      من 20 سالمه و عاشق زن های سن بالاتر از خودم هستم و اصلا به افرادی که سن‌شان کمتر از 25 باشه نگاه هم نمی کنم لطفا راجب زن های سن بالاتر هم مطلب بزارید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        :/

      • مریم

        زنهای سن بالا دوست ندارن با بچه ها ارتباط داشته باشند

      • بدون نام

        نگران نباش در مورد خیلی از پسرها تو سن شما صادقه. اما 10 سال بعد کاملا برعکس میشی. دیدم که میگم

      • بدون نام

        نگاه پست و کثیفی داری

        میگی نه حاضری با یکی از این خانم ها ازدواج کنی؟
        اینجا متن مربوط به ازدواج هست نه وقت گذرونی و کثافت کاری

    • بدون نام

      من بیش تر جذب خانم هایی که قبلا ازدواج کرده ولی جدا شدن یا خانم هایی که قبلا چندین رابطه را تجربه کردن می شم به این دلیل که هم منطقی تر به مشکلات فرد مقابل و زندگی نگاه می کنن هم تجربه بیش تری دارن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همون بالایی هستی دیگه؟

      • بدون نام

        نشون میده به زنها نگاه کالایی نداری.ولی اکثر مردها دارند .زنها هم با این نگاه کالایی به خودشون مشکلی ندارند گویا!

      • بدون نام

        و هم استقلال مالی و پول بیشتر

      • بدون نام

        بدون نام 21:17 همچنین مرد هایی فقط قصد استفاده از زن های سن بالا رو دارن
        از کجا به این نتیجه رسیدی که میگی نگاه کالایی نداری
        اتفاقا ایشون دقیقاً دارن میگن نگاه شون به زن ها جنسی هست و بس

    • شهروند

      منکه با چند تا از این موارد برخورد داشتم خانوما در کل راضی نبودن یا بدلیل اوضاع اقتصادی پایینی که داشتن همسر یک مرد سن بالا شده بودند یا بر اثر یک تصمیم اشتباه. از لحاظ روحی و روانی وضعیت بهم ریخته ای داشتن.

    • زند

      من خودم چند ساله با یه دختر خانم که ۲۴ سال سنش از من کمتره در ارتباطم ، البته با اینکه خیلی گرم مزاج هستم ، منظورم از این ارتباط اصلا مسائل هوسبازی و زشت و جنسی نیست ، بارها به این دختر خانم گفتم : که این همه پسر جوان همسن خودت هست ، چرا با اونا ارتباط شروع نکردی که اومدی سراغ منه پیرمرد ، جواب من رو فقط یک جمله داد ، که مردهای سن بالا کمتر آسیب میرسونن ، وپسرها اکثرا دنبال دوستی یا سکس هستند ، البته من همیشه این خانم رو با عنوان (دخترم) خطاب میکنم ، ولی اون از این کلمه اصلا خوشش نمیاد و مدام قربون صدقه من میره ، ایشون چهره‌ای زیبا دارند و خانواده بسیار خوبی هم دارند ، و خانواده ایشان رو میشناسم ، و میدونم این دخترخانم هیچ کمبودی نداره خصوصا کمبود محبت و پول ، که بخواد بیاد با من کمبودش رو جبران کنه ، واقعا متعجب موندم که درون من چی دیده که ول کن من نیست ، من نه پولدارم ، و نه اهل مد و تیپهای امروزی ، نه زیبا هستم نه هیکل درستی دارم و نه حتی یک دونه موی مشکی در سروصورتم دارم ، بهرحال من توی دلم همان با عنوان یک دخترخوانده ایشون رو میدونم ، چون میدونم اصلا کار عاقلانه‌ای نیست که این رابطه رو عاشقانه فرض کنم ، چون ۲۴ سال اختلاف بسیار زیاده ، و نمیتونه یک رابطه عاطفی و عاشقانه باشه که بخواد آخرش ختم به ازدواج بشه ،
      اصلا دوست ندارم دل این دخترجوان رو بشکنم ، بخاطر همین دعا میکنم روزی این دخترمن خودش این رابطه را تمام کنه و واقعیت رو وارد زندگیش کنه نه یک سراب رو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الان شمایی که نمیخوای رابطه رو تموم کنی به نظرت اینجوری گند نمیزی به زندگی این دخترت؟ااون به قول شما تو سرابه وشاید چندین سال دیگه هم نفهمه که چه اشتباهی کرده و گند بزنه به زندگی و آیندش...شماوظیفته روشنش کنی اگه راست میگی و مثل دخترته

      • احسین

        کیمند شاید باشه

      • بدون نام

        خب به احتمال زیاد این دختر یه شکست بد داشته که حالا میخواد کمبود عاطفی خودش رو با شما جبران کنه و از ارتباط با هم سطح خودش ترس داره
        بهتره ببریش پیش یه روانشناس تا اصولی معالجه بشه و اگر روانشناس تایید کرد که مشکلی نداره خب پس احتمالا واقعا عاشق تون هست
        گاهی این جور افراد بعد از ازدواج ممکنه به طرف مقابل صدمه بزنن

    • داود

      مهم اینه هم فرکانس باشین و دنیاتون به هم نزدیک باشه، فاصله یا نزدیک بودن سن مشکلی را حل نمیکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بدبختی اینه فرکانس مردها همیشه با دخترهای جوون تر از خودشون جور در میاد!! مثلا یارو در چهل سالگی زنش رو ول میکنه و تازه می فهمه فرکانسش با دافی محل کارش جور شده!!!

      • بدون نام

        داوود شعاره اینا واقعیت زندگی رو ببین

      • بدون نام

        اینایی که دفاع می کنن پیر مرد هایی هستن که با خوندن این مطلب مزخرف فیل شون یاد هندستون کرده خخخخخخ

    • امامزاده بیژن

      به نظر من به دو نکته باید توجه کرد . یکی مساله کولر که دوستمان به درستی در بالا اشاره کرد دومی دارو هم نکته مهمیه که باید به موقع به طرف مقابل بدی وگرنه نفس کشیدن یادش میره . ضمنا یاد فیلم ممل امریکایی افتادم که بهروز وثوقی بدرستی گفتش که ممکنه آدم به خاطر اختلاف سن به آهک تبدیل بشه .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بهروز وثوقی خودش پیر بود وقتی نقش جوان اول بازی می کرد.فاصله سنی اش از گوگوش سیزده سال بود!!!

    • م

      ب نظر من سن یک عدد هست انسان در سنین بالا هم میتونه افکار جوانانه ای داشته باشه و برعکس مهم درک متقابله

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اونکه میگن سن فقط یک عدد ربطی به اینجا نداره تو ازدواج سن عدد نیست و کنارت یه پیر مرد سفید موی بی حوصله و خسته و غر غرو باشه میفهمی عدد به چی میگن

    • بدون نام

      آره واقعا این چرندیات چیه؟
      با کسی که همسن بابامونه ازدواج کنیم؟
      جمع کنید این مسخره بازیارو

    • ناشناس

      یه دفعه بگو پدوفیلیه دیگه مرد سن بالا دختر سن پایین/:
      این چه مسخره بازیه جمع کنید بابا

    • بدون نام

      واقعا که به همه دارین یاد میدین با هم سن پدرشون ازدواج کنن،همین حرفها رو میزنین که جوونها تنها میمونن،هرکی باید با هم سن خودش ازدواج کنه،حرفهاتون خیلی مسخره بود

    • ندای عشق

      برای هر کدوم از ما خداوند سرنوشتی رقم زده که در صد کمی از اون دست ماست و به این ایمان دارم اگر هر کدوم از ما راه زندگیمون رو به درستی طی کنیم و سعی کنیم پاک زندگی کنیم و امیدمون فقط به خدا باشه سر وقت و زمان مشخص بهترین رو نصیبمون میکنه، آرزوم برای تک تکتون بهترین همراه و همسر هستش

    • بدون نام

      مادربزرگهای من هر دو با مردهایی شونزده سال پیرتر از خودشون ازدواج کرده بودند و در پیری تنها و مفلوک بودند،در حالیکه در میانسالی از شوهرهای پیرشون نگهداری کرده بودند .مردسالاری دست از سر زنها بر نمی داره و هی خودش رو با حیله های مختلف تداوم میده!

    • نیلو

      اگه یادتون باشه قبلنا میگفتن فرزند کمتر زندگی بهترچند سال باشند گفتن بایه گل بهار نمیشه هر چی فرزندان بیشتر باشن زندگی بانشاطتره الان میگن دخترای جوون برند با مردهای همسال باباشون
      فعلا باید به هرسازی که اینا میزنند برقصیم
      اینا میخاند اگه مردها هم کاری به دخترا نداشته باشند دخترا رو به هوس بندازند ،نه بابا همچین خبریم نیس چهار روز اول عزیزید بعدش میشید عین خانم های قبلی آقا
      یا زیر خاک یا تو خونه تک وتنها

    • بدون نام

      هیچ خوبی نداره جز آغشته شدن به خیانت
      یعنی چی این مقاله هایی که میذارید
      من خودم یک دختر هستم و میگم ازدواج یا حتی فکر کردن به مرد بزرگ سال چندش آورده و این فقط نظر من نیست از هر دختری که پرسیده ام همین رو گفتن
      پس کاری که خلاف غریزه و شعور انسان باشه هیچ سر انجام خوبی نخواهد داشت
      من دیدم خانم هایی رو که به هر دلیلی با پیر مرد ازدواج کردن و عاقبتش افسردگی بوده و در شرایط حاد تر خیانت

    • بدون نام

      کارتون خیلی زشته شما به عنوان یه مجله فرهنگی باید به اعتلای فرهنگ جامعه کمک کنید حدااقل مزایای ازدواج با زن سن بالا رو هم در کنارش مینوشتید واقعا براتون متاسفم

    • رضا

      هرکسی یک نظر وسلیقه ای داره کسی هم حق نداره برای بقیه نسخه بپیچه .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینجا یک موضوعی اجتماعی کلی مطرح شده و کامنت ها هم در مورد کل موضوع هست نه بحث شخصی

    • بدون نام

      جالبه اگر به کامنت ها توجه کنید اکثر خانم ها مخالف هستن و همچنین مرد های جوان
      این مطلب خوراک پیرمرد هاست که شاخک ها شون تیز شده و دارن دفاع می کنن
      احتمالا نویسنده یک پیرمرد بوده که عاشق دختر جوون شده و میخواد این طوری طرف رو خر کنه

    • بدون نام

      من هميشه يه پسر بى پول ولى شاداب و جوونو ترجيح ميدم به يه پير مردى كه پانزده بيست سال ازم بزرگتره.

    • بدون نام

      من خودم عاشق استادم بودم ۲۰ سال اختلاف سنی داشتیم. دوست داشتنش یه حس اعتماد، پیدا کردن یه تکیه گاه بهم میداد. اما استادم مخالف بود.
      الان بعد چند سال خدا روشکر می کنم که باهاش ازدواج نکردم. یه کم که حس عاشقی از سرت بیفته تازه عقلت کار می کنه و می فهمی که اشتباهه.
      اختلاف سنی زیاد خیلی مشکلات بهمراه داره حتی اگه بین خودشون هم مشکلات رو حل کنن دیدگاه جامعه نسبت به این موضوع خوب نیست.

    • بدون نام

      من و همسرم با هم یازده سال اختلاف سن داریم، ایشون از من بزرگتر هستن، هر دو ازدواج شکست خورده داشتیم. من بلافاصله بعد از جدایی با ایشون آشنا شدم در حالیکه ایشون دو سال از جداییشون میگذشت. مردی که میگفت دیگه ازدواج نمیکنه ماه دوم رابطه رسمی و کاریمون ازم خواستگاری کرد. الان سه سال میگذره و نمیتونم بهتون بگم چقدر از همه نظر با هم تفاهم داریم و از همه نظر از کنار هم بودن لذت میبریم. همسرم گاهی اوقات حتی سن و سالشو هم فراموش میکنه و عین یه پسر جوون دنبال علایق من میاد و خودش میگه با زندگی هرروزمون جوون تر هم داره میشه. البته که من عاشق موهای جو گندمیش هستم و همه دعواهامونو واقعا به خوبی مدیریت میکنه. خداروشکر جز دغدغه مالی و داشتن فرزند الان چیز دیگه ای نیست که اذیتمون کنه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همیشه موارد استثنا هست تازه باید آینده رو هم ببینید

    • بدون نام

      سن ربطي به شعور و احترامي كه طرف مقابل ميذاره نداره .. ممكنه يه مرد جوون اصلا احترام نذاره و از نظر فرهنگ و درك مثل مرد ٧٠ ساله باشه و برعكس.. ممكنه مرد مسن يا سن بالا خيلي دلش جوون و مشوق خوبي باشه .. به درك دو طرف از همه .. و سليقه و فاكتور هايي كه از هم تو ذهنشون دارن ..
      يكي جا افتاده ميپسنده و يكي بي تجربه

    • بدون نام

      الكی این مزخرفات و ب جامعه تزریق نكنید...اینگونه ازدواجها رو نه عرف قبول میكنه نه شرع، فقط مردای هیز و كثیف و گستاختر میكنه ك تو سن بالا هم ك هستن اجازه هر غلطی رو داشته باشن

    • بدون نام

      دخترا از توقعتون برای ازدواج کم کنید بخدا تو این شرایط نمیشه از پس خیلی چیزا بر اومد
      دو طرف باید کوتاه بیان چه خونواده پسر چه دختر وگرنه اینطوری دوطرف میسوزن
      پسر شرایط دار خیلی کمه عمدشونم سوار جیب باباشونن منی که بابام نداره چیکار باید بکنم؟مجرد باید بمیرم؟ از سال نود هم کار کردم هم دانشگاه دولتی درس خوندم هرچی زحمت کشیدم با این وضع اداره مملکت ببینید چه بلایی سر منی که سن ازداجم باید بیاد...

    • علی

      یه دکلمه هست میگه یکی 20 سالگی میفهمه یکی 40سالگی نمیفهمه 60 سالشم میشه باز نمیفهمه، طرفت باید ادم باشه وگر نه موی سفید نشونه این حرفا نیست

    • اشنای همیشگی

      وقتی پای عشق وسط باشه دیگه بقیه چیزها به چشم نمیاد .قابل توجه شما هم زندگی هر کسی به خودش مربوطه .هر کسی نظر و. دیدگاهی داره .مهم تفاهمه .مهم اینه که ما زیپ دهنمونو ببندیم و اینقدر حرف بیخود نزنیم .البته دهن بعضیا رو هم اگه لجن بگیریم هم فایده نداره .عبرت نمیشه برای کسی

    • بدون نام

      منم یه پسر ۳۵ساله ازم خواستگاری کرده در حالی ک خودم ۱۸ سالمه ازدواج نکرده و موقعیت شغلیه خوبی هم داره (دندون‌پزشکه)ولی خب ازش میترسم یعنی فک میکنم خیلیییی ب مشکل بر میخوریم سن بچه دار شدن یا برای من زوده یا برای اون دیر
      و فک میکنم ک وقتی دو طرف اختلاف سنی کمی داشته باشن بیشتر هیجانات مربوط ب سن خودشون رو درک میکنن و میتونن ارتباط برقرار کنن

      چیزی ک دوسال دیگه برا من جذابه برای اون هیچ لذتی نداره

    • Leyla

      من همیشه گفتم با یه سن بالا پولدار ازدواج میکنم ولی شرایط که پیش اومده نتونستم قبول کنم.دلیل این طرز فکرم بی پولی نبوده چون شکر خدا در حد تامین نیاز خودم داشتم ولی واقعیت یه کم تجمل گرا و اهل مسافرت و خرید وزندگی لوکس هستم چیکار کنم منم اینجوریم دیگه نمیتونم خودم و تغییر بدم

    • نازنین

      من و همسرم۲۵ سال اختلاف سن داریم .خیلی هم از زندگیم راضیم

    • آی سودا

      دوس پسرم ک تازه باهاش اشنا شدم 15 سال ازم بزرگتره من 21 سالمه اون 36 سالشه
      قبل اون با پسرای زیادی دوس بودم اونایی ک دیگه بزرگترینشون 5 سال ازم بزرگتر بود حس بدی میدادن بهم فقط دنبال سکسو این داستانا بودن. فقط میخواستم در تایید این مقاله بگم دقیقاااااا درست نوشته همه شوووو. من ی دختر سر ب هوا بودم ک در کنار مردی ک ازم 15 سال بزرگتره دارم بزرگ میشم ازش کلی چیز یاد میگیرم هر جمله ای ک میگه هر کلمه ای ک میگه رو من تو ذهنم نگه میدارم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج