۷۵۸۰
۵۱۰۱
۵۱۰۱
پ

ماهواره، زن خیابانی و شیشه، عامل طلاق

گرایش همسرم به ماهواره او را در مسیر زنان خیابانی قرار داد و پای اعتیاد به شیشه را در زندگی او باز كرده و در نتیجه من را مجبور به طلاق كرد.

خانمی برای درخواست جدایی از همسرش به دادگاه خانواده شماره یک مجتمع قضایی شهید محلاتی مراجعه کرد که درباره علت حضور خود گفت: تقریباً ۸ سال است که با همسرم زندگی می کنم. در یکی ۲ سال نخست زندگی مشترکمان تا قبل از حضور فرزندم زندگی معمولی و خوبی داشتیم، اما بعد از چندی به درخواست همسرم برای رفع بیکاری و پرکردن وقتمان به من پیشنهاد خرید ماهواره داد.

وی در ادامه گفت: من به این درخواست همسرم تن داده و قبول کردم تا ماهواره به عنوان سرگرمی وارد زندگیمان شود. درحالیکه همسرم در یک خانواده متدین و آبرومند بزرگ شده بود، طولی نکشید تحت تاثیر برنامه های ماهواره قرار گرفت و به طور کلی روش و منش زندگی اش تغییر کرد.

ل. ر که در حال حاضر از وضعیت همسرش اظهار شرمساری می کرد، گفت: در ابتدا با روابط طولانی با دختران کارهای غیر اخلاقی خود را آغاز کرد، اما کم کم با گذشت زمان با زنان خیابانی آشنا شد و به دام شوم این افراد افتاد؛ در حال حاضر می توانم بگویم دیگر هیچ راه برگشتی برای خود باقی نگذاشته است. آنقدر غرق در این عالم شده که با همه عشق و علاقه ای که به من داشت و حالا نیز آن را ابراز می کند، اما نمی تواند از کارهای غیر اخلاقی خود دست بکشد.

این خانم با بیان این مطلب که خانواده همسرش وی را طرد کرده اند، خاطر نشان کرد: در حالیکه همسرم به طور کامل از خانواده طرد شده است، اما باز هم نمی تواند از این راه برگردد به طوریکه اخیراً در ارتباط با این زنان به شیشه نیز اعتیاد پیدا کرده و رفتارها و توهمات غیر قابل تحملی به او دست می دهد.

وی در ادامه این مطلب گفت: زمانی که شیشه مصرف می کند به همه خواسته های من پاسخ مثبت داده و قول می دهد که پای زندگیمان بایستد. اما بعد از مدتی که از حالت توهم خارج شد، در برخی موارد کار به کتک زدن من نیز رسیده است.

ل. ر در پایان درباره وضعیت دادخواست خود به دادگاه گفت: من تقاضای مهریه ندارم چون مطمئن هستم که همسرم توان پرداخت آن را نخواهد داشت. فقط می خواهم فرزندم را از آتشی که همسرم ایجاد کرده است، نجات دهم تا او در این آلودگی رشد نكند.

منبع: برنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

ماهواره، زن خیابانی و شیشه، عامل طلاق


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج