جاباما
۷۵۸۱۰۸
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

در انتظار طوفان لئو مسی؛ تکرار دوباره تاریخ؟

حالا همه در انتظار لیونل مسی هستند؛ بعد از فاجعه جام جهانی، باید دید عملکرد او در بارسلونا چگونه خواهد بود.

ورزش سه: آخرین تصویری که از لیونل مسی در خاطره ها مانده است، چهره مغموم او بعد از پذیرش شکست ۳-۴ برابر فرانسه در جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ با لباس آرژانتین و تکرار مکرر ناکامی در عرصه ملی بوده است.

بعد از پایان کار آلبی سلسته در جام جهانی، همگان در انتظار روشن شدن تکلیف آینده فوق ستاره آرژانتینی و شنیدن خبر احتمالی خداحافظی او از عرصه ملی بودند اما طی حدود ۵۰ روز اخیر، لیونل مسی حتی یک کلمه نیز به صورت رسمی صحبت نکرده و ترجیح داد روزه سکوت بگیرد.

در انتظار طوفان لئو مسی؛ تکرار دوباره تاریخ؟

اما تاریخ موید آن است سکوت طولانی مدت مسی خصوصا بعد از ناکامی در جام جهانی، معمولا فصل پرباری را برای او در بارسلونا به همراه دارد. اگرچه در جام جهانی 2006 فرصت بازی کمتر به لئو مسی رسید و او نیز به همراه آرژانتین در مرحله یک چهارم با قبول شکست برابر ژرمن ها در ضربات پنالتی با جام وداع کرد، اما در فصل بعد نمایش درخشانی داشت و نام خود را بیش از همیشه بر سر زبان ها انداخت.

گل به یادماندنی او به ختافه که همانند گل مارادونا به انگلیس در جام جهانی 1986 بود و هت تریک برابر رئال مادرید در نوکمپ، کارنامه موفق مسی جوان در فصل بعد از جام جهانی 2006 را تشکیل داد.

این اتفاق در جام جهانی 2010 نیز تکرار شد و مسی و آرژانتین باز هم در یک چهارم برابر آلمان حرفی برای گفتن نداشتند اما نتیجه فصل بعد چه شد؟ به ثمر رساندن 55 گل در 53 بازی و فتح لیگ قهرمانان با غلبه بر منچستریونایتد با تیم رویایی پپ گواردیولا.

در انتظار طوفان لئو مسی؛ تکرار دوباره تاریخ؟

ناکامی برابر ژرمن ها در جام جهانی دیگر تبدیل به بخش تفکیک ناپذیری از کارنامه لئو مسی در عرصه ملی شده بود و این بار در حالیکه ستاره شماره ۱۰ تنها یک قدم با فتح جام فاصله داشت، ماریو گوتزه و گل دقایق پایانی او در فینال جام جهانی ۲۰۱۴ سد راه مسی و یارانش شد تا او باز هم در حسرت فتح این جام معتبر باقی بماند.

اما فصل بعد، دومین سه گانه تاریخ بارسلونا این بار نیز با درخشش فوق العاده مثلث MSN و تحت هدایت لوییس انریکه رقم خورد و این بار آنها با شکست یوونتوس در فینال برلین، فاتح لیگ قهرمانان شدند.

در انتظار طوفان لئو مسی؛ تکرار دوباره تاریخ؟

حالا اگرچه آلمان ادوار اخیر در روسیه 2018 تبدیل به فرانسه شد، اما باز هم چیزی جز شکست عاید کاروان آرژانتین و آلبی سلسته نشد و هواداران بارسلونا امیدوارند با تکرار تاریخ، باز هم فصلی فوق العاده در انتظار لیونل مسی و تیم محبوب آنها باشد.

در فصل پیش رو و بعد از جدایی آندرس اینیستا، لیونل مسی کاپیتان اول بلوگرانا خواهد بود و آنها امشب و برابر سویا این فرصت را دارند تا اولین جام فصل را تصاحب کنند؛ معمولا سکوت طولانی مدت مسی نشانه طوفانی سهمگین از سوی او بوده و امشب و در مراکش، بارسلونا در انتظار برآورده شدن این رویا خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کینگ مسی

    • بدون نام

      درسته رونالدو رفته ولی رئال از قبلش قوی تر میشه این خط اینم نشون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آب دوغ فوت کردن نداره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج