۷۵۸۲۳۰
۱ نظر
۵۰۱۹
۱ نظر
۵۰۱۹
پ

نشاط و سرگرمی، معیار پخش برنامه‌ از شبکه نسیم

مدیر شبکه نسیم، با حضور در محل ضبط برنامه «وقتشه» گفت: لزوم راه‌اندازی و شروع یک برنامه در شبکه نسیم، تناسب آن با دستور کار این شبکه یعنی نشاط و سرگرمی است.

روزنامه آرمان: مدیر شبکه نسیم، با حضور در محل ضبط برنامه «وقتشه» گفت: لزوم راه‌اندازی و شروع یک برنامه در شبکه نسیم، تناسب آن با دستور کار این شبکه یعنی نشاط و سرگرمی است.

نشاط و سرگرمی، معیار پخش برنامه‌ از شبکه نسیم

بنا بر اعلام روابط عمومی شبکه نسیم، در این جلسه که با حضور مدیران تولید، طرح و برنامه و روابط عمومی این شبکه برگزار شد، اعضای گروه محتوایی برنامه، جزئیات برنامه‌ریزی محتوایی «وقتشه» را تشریح کردند.

در این دیدار، محمد علی الستی ،مشاور محتوایی برنامه در سخنانی از شیوه مهندسی معکوس در پرداخت به موضوعات پرداخت و گفت که پس از تحلیل یک عارضه اجتماعی و ایجاد راهکار برای آن، با کاوش موضوعات و انجام اقدامات پژوهشی، واقعیات سوژه‌ها احصا می‌شوند.

وی همچنین بر اهداف اصلی این برنامه مبنی بر کمک به مردم جامعه در آموختن مهارت‌های لازم برای تشکیل یک خانواده سالم و زندگی پایدار، بر اساس آموزه‌های فرهنگ ایرانی ـ اسلامی تاکید کرد.در ادامه جلسه محمد احسانی، ضمن تشکر از تلاش‌های چند ماهه گروه سازنده در سخنانی اعلام کرد:

لزوم راه‌اندازی و شروع یک برنامه در شبکه نسیم تناسب آن با دستور کار این شبکه یعنی نشاط و سرگرمی است و برنامه «وقتشه» نیز ضمن تبعیت از این شیوه، روند رو به رشدی را از ابتدای تولید شروع کرده که ماحصل آن، شکل‌گیری برنامه‌ای است که ضمن ایجاد شادابی و طراوت در محتوای نیز قابل ارجاع و توجه است.مدیر شبکه نسیم سپس یادآور شد:

در این برنامه صرفا از معرفی جذابیت‌های سطحی در مقوله ازدواج استفاده نشده، بلکه با پشتوانه تحقیق و پژوهش از اهمیت بالای سنت ازدواج در جامعه صحبت می‌کند که همین امر باعث ترغیب و تفاوت نگرش در مخاطبان شده؛

به‌گونه‌ای که طبق آخرین آمار نظرسنجی رسمی سازمان صداوسیما رقم ارزنده‌ای از میزان اقبال مخاطبان را به خود اختصاص داده است که سرمایه ارزشمند برای شبکه و سازمان صداوسیما محسوب می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • AAAAA

      اگر کارشناسی خندوانه را بررسی کنی فقط مسخره باز یه هیچ چیز اموزنده ای در آن نیست مخاطبین چه کسانی هستن کودکان و جوانان اینان سرمایه مملکت هستن میلیارد خرج میکنید بیخودی به این گونه هزینه کردن میگویند اسراف.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج