۷۵۸۲۹۲
۶ نظر
۵۰۳۸
۶ نظر
۵۰۳۸
پ

رویاهایتان را با تمام وجود دنبال کنید

برای همه‌ی ما لحظات زیادی در زندگی بوده که متوقف شده‌ایم و با تعجب از خود پرسیده‌ایم: من چه کسی هستم؟! و دیگر نخواسته‌ایم که صدای درون‌مان را که از خود واقعی‌مان برمی‌آید نشنیده بگیریم. زندگی همیشه یکجور پیش نمی‌رود. گاهی فراز و نشیب‌ها تلنگری به ما می‌زنند که باید دنبال رویاهای‌مان برویم، جدی و با اراده!

برترین ها - ترجمه از هدی بانکی: برای همه‌ی ما لحظات زیادی در زندگی بوده که متوقف شده‌ایم و با تعجب از خود پرسیده‌ایم: من چه کسی هستم؟! و دیگر نخواسته‌ایم که صدای درون‌مان را که از خود واقعی‌مان برمی‌آید نشنیده بگیریم. زندگی همیشه یکجور پیش نمی‌رود. گاهی فراز و نشیب‌ها تلنگری به ما می‌زنند که باید دنبال رویاهای‌مان برویم، جدی و با اراده!

رویاهایتان را با تمام وجود دنبال کنید

آیا می‌دانید وقتی شروع می‌کنید به پیگیری رویاهای‌تان چه اتفاق‌هایی می‌‌افتد؟

فضایی برای آنهایی که شما را به شک می‌اندازند باقی نمی‌گذارید

بعضی از آدمهای دوروبر ما مانند تند بادی هستند که ما را به سمت مقصد و رویاهای‌مان پیش می‌برند، اما عده‌ای هم همیشه در زندگی ما وجود دارند که مانند ترمز عمل می‌کنند و همیشه می‌خواهند ما را از حرکت بازدارند، اما این را درک کرده‌اید که اینها بدترین آدمها نیستند چون تکلیف‌تان با آنها روشن است؛ بدترین آدمها آنهایی هستند که مانند آب به درون قایق‌تان نشت می‌کنند. شما به آنها اعتماد می‌کنید و رویاها و خواسته‌ها و برنامه‌های‌تان را با آنها در میان می‌گذارید اما به نظر می‌رسد اهمیتی برای‌شان ندارد، به شما کاملا گوش نمی‌دهند یا موضوع صحبت را عوض می‌کنند. در مورد ایده‌تان نظر می‌دهند: خیلی جالب است! اما نگاه‌شان جای دیگریست. این افراد قایق شما را کم کم پُر می‌کنند و کاری می‌کنند که تردید را به دل خود راه بدهید. اگر ایده‌ی شما خوب بود باید به آن اهمیت می‌دادند و حمایت‌تان می‌کردند، اینطور نیست؟

از این آدمها زودتر و بیشتر از آدمهای منفی فاصله بگیرید، آدمهای منفی حداقل حقیقت‌هایی در وجود خود دارند و دنبال هدفی هستند. اما در مورد افرادی که همیشه شما را نسبت به خودتان مردد می‌کنند باید فورا اقدام کنید و فضایی برای‌شان باقی نگذارید. کسی که حتی نمی‌تواند به شما گوش بدهد لایق شما نیست.

در نگاه دیگران قوی خواهید بود

شما احساس می‌کنید همان آدم همیشگی هستید و همان اعتماد بنفس ضعیف قبلی را دارید اما این اعتماد بنفس شما نیست که اطرافیان‌تان می‌بینند، بلکه این پیگیری و پشتکار شماست که دیده می‌شود. اعتماد بنفس با موفقیت به دست می‌آید اما پشتکار وقتی است که غرور و تنبلی را از خود دور می‌کنید، اهمیتی به قضاوت دیگران نمی‌دهید و سخت کوش می‌شوید. شما هر کاری که لازم است برای رسیدن به رویای‌تان انجام می‌دهید، حتی اگر مسخره باشد و همین است که شما را قوی جلوه می‌دهد. پشکار را از خود دور نکنید؛ اعتماد بنفس بعدا خودش خواهد آمد!

هدف‌ و رویاهای‌تان دیگر دست نیافتنی نخواهند بود

دیگر رویای‌تان را مانند ستاره‌ی بزرگ و درخشانی در انتهای آسمان نخواهید دید، بلکه مانند سیبی می‌شود که روی شاخه‌ای از درخت نشسته و فقط کافیست شما دست‌تان را بلند کنید و سیب را بچینید. همان قدم‌های کوچک اما مستمری که برمی‌دارید شما را به جایی که لازم است می‌رسانند. رویای بزرگ شما درست زمانی که با جدیت به سمتش قدم برمی‌دارید، دست یافتنی می‌شود چون در مسیر پیشرفت قرار گرفته‌اید.

آدمهای دوست داشتنی اطراف‌تان را دلخور می‌کنید چون دیگر مثل گذشته با آنها وقت نمی‌گذرانید

برنامه‌ی مفصلی برای خود دارید و تمام بایدها را لیست کرده‌اید؛ رویای شما 90 درصد از وقت‌تان را پُر کرده است. گویی رویای شما وقت‌تان را می‌بلعد اما این خوب نیست! با وجود تمام مشغله‌هایی که پیدا کرده‌اید باز هم باید برای آدمهای باارزش زندگی‌تان وقت بگذارید. هم شما به محبت و توجه آنها نیاز دارید و هم آنها عشق و احترام شما را می‌خواهند.

با تمام وجودتان کار می‌کنید

انگار روزها و ماهها تند و تند می‌گذرند و شما خیلی چیزها را فراموش می‌کنید؛ تاریخ تولد‌ها، سالگرد ازدواج و ... . بخشی از وجودتان در حسرت یک مسافرت تابستانه بدون دلشوره و دلهره کنار ساحل دریاست. اشکالی ندارد که این حسرت را احساس کنید؛ این تنها راهی است که وادارتان می‌کند تعادل را پیدا ‌کنید.

جنبه‌ی منفی این همه تلاش و پیگیری رویا چیست؟ چیزی که هیچکس دوست ندارد تجربه‌اش کند: شما مکررا از درون احساس مرده بودن خواهید کرد!

وقتی دنبال رویاهای‌تان می‌روید در مسیر به موفقیت‌های کوچکی دست پیدا می‌کنید و بعد سعی دارید دکمه‌ی آخر را پیدا کنید تا با زدنش، رویای‌تان کاملا به واقعیت تبدیل شود. مخصوصا اگر رویای بزرگ‌تان را به رویای‌تان واقعا بزرگ باشد بیشتر احساس آشفتگی و به ستوه آمدن خواهید کرد اما نکته اینجاست که نباید به خودتان اجازه دهید مدت زیادی در این وضعیت بمانید، چون دقیقا همین جاست که رویاها شروع به مُردن می‌کنند و چیزی جز تردید به وجود خودتان برای‌ شما باقی نخواهد ماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شقایق

      ب امید موفقیت همه جوونا
      که ب ارزوهاشون برسن

    • بدون نام

      توی این مملکت رویا را دنبال کنیم ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هرروز یه اتفاق منفی حدید

      • بدون نام

        توروخدا بس کنین دیگه هرچی میشه میگین مملکت مملکت خسته نشدین توروخدا ؟ بسه دیگه، داره میگه آرزوهاتون رو دونبال کنین دوباره یکی در میاد میگه مملکت اینطور مملکت اونطور، همش جنبه ی سیاسی میکنین همچی رو، خودتون جرئت سعی و تلاش دونبال کردن آرزوهاتون رو ندارین الکی نندازین گردن کس دیگه و انقد انرژی منفی ندین.

      • یه خانم دکتر درمونده

        خب راست میگه...چرا نمیخوایید قبول کنید؟
        یه نمونش منه بیچاره که پزشک عمومی‌امیه نمونش همین آزمون تخصص...فقط ۳۰ درصدش سهمیه آزاده...برای کسایی مثل من ک سهمیه ندارن
        ۷۰ درصدش میشه برای کسایی ک سهمیه دارن....بخاطر چی؟
        اونوقت شما میگی تلاش کن، کوشش کن؟

        برو خدا امواتتو بیامرزه

    • محسن وات؟؟؟

      مطالب تیتر کردن برای تازه کردن خون دل مردم ای خدا؟؟؟؟ ما رو نجات بده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج