۷۵۸۳۰۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

والورده: عملکرد دمبله خوشحالم کرد

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا می‌گوید تماشای عملکردی خوب از مهاجم فرانسوی تیمش، لذت قهرمانی در سوپرجام اسپانیا را برای او دو چندان کرده است.

خبرگزاری تسنیم: فصل اول حضور عثمان دمبله در ترکیب بارسلونا به هیچ عنوان در حد انتظار نبود و او نتوانست ۱۵۰ میلیون یورویی که این تیم بابت خریدن وی از بوروسیا دورتموند پرداخت، توجیه کند. او نیمی از فصل مصدوم بود و در نیمه دیگر هم نتوانست با تیم هماهنگ شود و نظر سرمربی‌اش ارنستو والوده را جلب کند.

دمبله اما بامداد امروز در پیروزی ۲ بر یک بارسایی‌ها مقابل سویا در سوپرجام اسپانیا عملکردی ارائه کرد که قهرمان اسپانیا را به دیدن روزهایی روشن برای این بازیکن جوان امیدوار کرد. او با شلیکی از راه دور گل دوم و پیروزی‌بخش بارسلونا را به ثمر رساند.

والورده اما نه تنها بابت گلی که دملبه زد بلکه به خاطر عملکرد خوب او راضی بود. او در کنفرانس خبری پس از بازی در پاسخ به این سؤال که آیا این پیروزی و گل به ارتقای اعتماد به نفس دمبله کمک خواهد کرد، گفت: نمی‌دانم که آیا او به بازی‌هایی مانند بازی امروز نیاز دارد یا نه. این را باید از خودش بپرسید.

او در کنار ماست و ما هم انتظارات‌مان از او بسیار بالاست. بازی او کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد. دمبله امروز بازی کرد و گل هم زد که به نظر من هر بازیکنی از رخ دادن چنین اتفاقی خوشحال می‌شود. هرچه از زمان بازی می‌گذشت او بهتر و بهتر می‌شد.

والورده در آنالیز کلی بازی هم اظهار داشت: خوشحالیم چون داشتیم برای یک قهرمانی با رقیبی بزرگ رقابت می‌کردیم. می‌دانستیم که شرایط این بازی متفاوت از سایر بازی‌های‌مان است. بازی بسیار سختی بود چون ما کارمان را در حالی شروع کردیم که در همان ابتدای کار از حریف عقب افتادیم و مجبور شدیم تلاش بیشتری انجام دهیم تا گل خورده را جبران کنیم.

بسیاری از بازیکنان‌ ما در حالی در این بازی حضور پیدا کردند که مدتی طولانی از میادین دور بوده‌اند و تازه هفته گفته به جمع ما برگشتند. این موضوع هم در وضعیت و عملکرد آنها مشهود بود. ما با گذر زمان مسابقه، بهتر بازی می‌کردیم. بازی خوبی بود که در آن موقعیت‌های خوبی داشتیم.

بردن خوب است چون روحیه‌تان را تقویت می‌کند و به شما برای کاری که دارید می‌کنید اعتماد به نفس می‌دهد و در همین حال اجازه می‌دهد که فصل را به شیوه‌ای مثبت آغاز کنید.

موضوع بعدی که از والورده در مورد آن سؤال پرسیده شد فعالیت احتمالی بارسا در هفته‌های پایانی بازار نقل و انتقالات از جمله تلاش برای پر کردن جای خالی اینیستا بود.

او تأکید کرد: ما هرگز برای پیدا کردن یک آندرس اینیستای دیگر تلاش نمی‌کنیم. این غیرممکن است چون فقط یک اینیستا وجود دارد و او هم در ژاپن است. من به خرید بازیکنان جدید فکر نمی‌کنم. به تیم خودم فکر می‌کنم و آماده شدن برای بازی بعدی. این برنامه من است اگرچه همه چیز تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات نامشخص است.

بازی رسمی بعدی بارسلونا در لالیگاست که هفته آینده در خانه مقابل آلاوس برگزار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج