جاباما
۷۵۸۳۲۴
۸۴ نظر
۵۰۰۴
۸۴ نظر
۵۰۰۴
پ

ایران، مقصد محبوب گردشگران عراقی شد

در پی کاهش ارزش ریال در مقابل دلار و دینار عراقی، مرزهای غربی ایران، بیش از پیش شاهد سیل مسافرین کرد عراقی است که برای امور پزشکی، خرید و تفریح به کشور سرازیر شده اند.

خبرگزاری ایرنا: در پی کاهش ارزش ریال در مقابل دلار و دینار عراقی، مرزهای غربی ایران، بیش از پیش شاهد سیل مسافرین کرد عراقی است که برای امور پزشکی، خرید و تفریح به کشور سرازیر شده اند.

گرمای بالای ۴۰ درجه این روزها نیز نتوانسته است مانع از تحمل سختی های عبور زمینی از مرز و سفر گسترده عراقی ها به ایران شود. حجم بالای تردد به ایران مرزهای عراق در منطقه کردستان عراق با ایران را نیز شامل شده است.

«محمد احمد» یکی از دهها شهروندی است که به همراه ۱۰ تن از اعضای خانواده اش قصد دارد به ایران سفر کند. وی در خصوص سفر به ایران به خبرنگار ایرنا در اربیل گفت: ما سالیانه برای امور پزشکی و تفریح به کشورهای منطقه بخصوص ترکیه می رفتیم که با توجه به قیمت ریال در مقابل دینار صلاح دیدیم به ایران سفر کنیم.

این شهروند کرد عراقی اهل اربیل در ادامه گفت: قصد داریم در سفر به ایران هم یکی از بستگان را به پزشک ببریم و هم اینکه چند روزی را در ایران تفریح داشته باشیم.

درخصوص کاهش ارزش ریال در مقابل دلار محمد احمد افزود: کاهش قیمت سبب شده است که بخش زیادی از مسافرانی که به مقصد ترکیه می رفتند امسال روانه ایران شوند.

گفتنی است مرزهای تمرچین، باشماق و پرویزخان براساس مشاهدات خبرنگار ما در اربیل شاهد صفوف گسترده برای تردد مسافرین از عراق به ایران می باشد به نحوی که این مسافرین ناچار هستند ساعتها در انتظار باقی بمانند.

«عبدالله آکره ایی» مدیرکل دفتر روابط دولت اقلیم کردستان عراق با جمهوری اسلامی ایران در خصوص افزایش حجم مسافرتها به ایران گفت: روابط گسترده فرهنگی و اجتماعی، انجام امور پزشکی و فصل گردش از یک سو و کاهش ارزش ریال از سوی دیگر سبب شده است که بر میزان مسافرتها به ایران از اقلیم کردستان عراق افزوده شود.

وی افزود: اکنون روزانه از اقلیم بالای ۳ هزار نفر به ایران سفر می کنند که نشان دهنده حجم بالای ترددهای مسافرتی است.

در خصوص اعمال محدودیت بر مرزها در سایه تحریمهای آمریکا علیه ایران نامبرده اظهار داشت: ما تابعی از دولت عراق هستیم و در خصوص مواردی کلان چون تحریمها دولت عراق باید تصمیم بگیرد.

نامبرده تصریح کرد دولت اقلیم کردستان عراق یکجانبه به این محدودیتها تن نخواهد داد و صرفا تصمیمات دولت مرکزی عراق را در این خصوص اجرا خواهد کرد.

عبدالله آکره ای با رد شایعه بستن شدن مرزها تاکید کرد که چنین خبری صحت ندارد و در دستور کار دولت اقلیم کردستان عراق قرار ندارد چرا که دروازه های مرزی یکی از منابع مهم درآمدی به شمار می روند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پول بی ارزش فساد زیاد خیلی خوبه خاک به سرتون کنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینکه خوبه ارز وارد کشور میشه

      • مریم

        خاک بر سرشون

      • بدون نام

        افتخار کنین

      • بدون نام

        افتخار کنین

      • بدون نام

        توریست خوبه ولی آبادان و خرمشهر بودی و میدیدی صبح میان کل بازار را از نان و گوشت و ماهی بگیر تا سبزیجات و.. با پول باارزششون و به هر قیمتی چپاول میکنن و فقط اجناس خراب و پسماند برای ایرانیهای بی پول باقی میمونه دیگه از توریست متنفر میشدی.. لطفا آگاه بشید. بسه دیگه جهل..

      • بدون نام

        خیلی هم خوبه تا می تونین ازشون پول بگیرید .حتی میشه دلار هم از اون ور آورد همینطور از افغانستان .

      • بدون نام

        عراقی ها به ایران میان برای زیارت و البته سیاحت و خرید پولشونو میریزن تو جیب ما نه ترکا یا اماراتیها یا ........خدا رو شکر

      • بدون نام

        حواستون باشه مثل سال های قبل ارز و سکه با خودشون به عراق قاچاق نکنن ی عده ....

    • رفیعی

      اصلا نشد یه روز ادم بلند شه ببینه که هرچی مرزه بسته شده اصلا هیچ خرابکاری رخ نداده من کلا میگم چه مواد مخدر نمیبندین چه همین مسافرا چشم دولت ایران روشن که اب دادن برق دادن چشم کسی که پول ایران بیارزش کرده روشن بعدا فکر به حال مردم نمیکنن چه طوری وسایل باقیمت بالابخرن

    • محمد

      با توجه به علاقه امریکا و اسراییل به منطقه کردستان عراق برای طرحهای استعماری منطقه حضور اکراد توجیه چندانی ندارد و مسوولین باید برای این سفرها با توجه به وضع ویژه کشور فکری بکنند .

    • محمد

      با توجه به علاقه امریکا و اسراییل به منطقه کردستان عراق برای طرحهای استعماری منطقه حضور اکراد توجیه چندانی ندارد و مسوولین باید برای این سفرها با توجه به وضع ویژه کشور فکری بکنند .

    • بدون نام

      ازشون دلار بگيريد تا دلار وارد كشور بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون که منفی داده فازش چی بوده

      • بدون نام

        پس فکر کردی چرا خیچکارشون ندارن واسه اینه که دلاراشونو بگیرن

      • بدون نام

        عراقی بوده

    • محمد

      با توجه به علاقه امریکا و اسراییل به منطقه کردستان عراق برای اجرای طرحهای استعماری حضور گسترده اکراد توجیه چندانی ندارد و این آقایان موضع خوبی در مقابل ایران ندارند فلذا مسوولین باید برای حضور اکراد عراقی وسفرهای آنها فکری بکنند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اکراد؟
        این نوع جمع بستن توهین آمیزه نکنید این کار رو
        واقعاً مگه خودت کی هستی چی هستی
        افراد از کوچکی زیاده که ادعای بزرگی میکنن

      • بدون نام

        اولا اکراد نه و کردها، ثانیا یادت باشه که همین اکراد به قول خودت بارها و بارها در تاریخ ایران مانع پیشروی افرادی با تفکرات داعشی شبیه خودت به این سرزمین شدن

      • مهران

        کردها هر کجا زندگی کنند ایرانی هستند و این دست غارتگر و چپاولگر بود که اونها رو اواره کرد و هیچ کسی نمیتونه یه انسان رو از ورود به سرزمین مادریش منع کنه.

      • بدون نام

        برداران و هموطنان عزیز کرد از جهالت و عقده فروخته یک نفر ناراحت نشوید از این آدم جاهل یا مغرض همه جا است. اگر ایران بتواند بخث گردشکری را توسعه دهد اقتصاد کشور دچار تحول جدی خواهد شد و الان کردستان عزیز می تواند نقش مهمی در این خصوص ایفاد کند. پاینده ایران

      • بدون نام

        کردستان عراق تا آذربایجان غربی رو توی نقشه کردستان بزرگشون گذاشتند و همه پانکردهایی که در اینترنت فعالیتهای جدایی طلبانه می کنند از شمال عراق هستند .خیلی حرف دستی زد .نباید بگذارند تجزیه طلبها وارد ایران بشن

    • بدون نام

      عراق کلا خوب ایرانو چاپید چه در جنگ چه بعد از جنگ که خاک پاشون هم شدیم!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه اشکالی داره ورود توریست به کشور از هر نژادی سود اقتصادی داره

      • بدون نام

        توریست یعنی پول ؟؟؟ می فهمی ؟؟

      • بدون نام

        توریست خوبه ولی آبادان و خرمشهر بودی و میدیدی صبح میان کل بازار را از نان و گوشت و ماهی بگیر تا سبزیجات و.. با پول باارزششون و به هر قیمتی چپاول میکنن و فقط اجناس خراب و پسماند برای ایرانیهای بی پول باقی میمونه دیگه از توریست متنفر میشدی.. لطفا آگاه بشید. بسه دیگه جهل..

      • بدون نام

        این نقطه چینها فقط به آدمهای چشم آبی مو زرد شیربرنج میگن توریست!نمی دونم اینقدر که غر می زنند چرا سرطان غر نمی گیرند؟!

    • بدون نام

      خیلی هم خوبه بزارید دو قران پول وارد کشور بشه همه تلاش میکنند توریست وارد کشورشون بشه یه عده متعصب حزب باز نگرانند

      پاسخ ها

      • محسن خرمشهری

        عراقی پول وارد نمیکنه

        اینا توریست نیستن بلکه ... ایران و به گند کشوندن

        شما ظاهرا ایران زندگی نمیکنی

        از وقتی اینا وارد شدن ناامنی چندین برابر شده

      • در جواب خرمشهری

        در کدوم حادثه ناگوار عراقیا حضور داشتن ؟ منم خوزستان هستم در کدوم حادثه عراقی های محترم به شما بی لحترامی کردن . بابا صدام سگی بود که به درک واصل شد . جنگ تمام شد . و الان وقت مار و پول در آوردنه

      • محسن خرمشهری

        در جواب کاربر 12:37

        شما چون عراقی هستی و با پول ما ایرانی ها اینجا زندگی می کنی باید سنگشون هم به سینه بزنی

        اسم خوزستانی رو خودت نزار که ما خوزستانی ها هیچ سنخیتی با شما عراقی ها نداریم

        اما جهت تنویر افکار مردم کشورم و همینطور برای اینکه مردم کشورت عراق و خوب بشناسی چندتا از گندکاری های عراقی ها رو بهت میگم

        مورد اول: وارد کردن اسلحه غیر مجاز به کشور که مامورین پایانه گمرکی خرمشهر چندین بار ضبط کردن و نفرات و بازداشت کردن ولی متاسفانه این خبر رسانه ای نشد چون اسم کشور برادر رو شما گذاشتن

        مورد دوم: نامنی ایجاد شده بخاطر هوس رانی عراقی ها در مشهد شمال و خوزستان

        مورد سوم: انتقال بیماری از عراقی ها به هموطنان عزیزم بابت ورود بدون ویزا و عدم بررسی بهداشتی این افراد توسط وزارت بهداشت و مراکز درمانی

        مورد چهارم: تجاوز و قتل و درگیری توسط شما عراقی ها که در مشهد و شمال و خوزستان صورت گرفته که متاسفانه هیچوقت رسانه ای نمیشه ، فقط در شهر خودم خرمهشر چندین پرونده معروف وجود داره که هیچوقت نذاشتن به نتیجه برسه

        مورد پنجم: بازداشت بچه های خرمشهر و آبادان بخاطر درگیری با عراقی ها بابت کثافت کاریهاشون

        اینها همون حوادث ناگواری هستن که شما منکرش هستید

        البته باید منکر هم باشید چون ایرانی نیستید و راحت تو کشورم زندگی میکنی و نمکدون می شکونید

        در آخر بهت میگ جور و پلاست و از ایران بردار و برو چون نمی زاریم اینجا بمونید

        و چندین مورد دیگه که بحث طولانی تری می طلبه

      • بدون نام

        مشهدو قاطی حرفات کردی کاربر1301 حرفات در مورد مشهد کامل دروغه من مشهدیم و با اطمینان اینو میگم عراقیها هیچ مزاحمتی برای ما ندارند و ما از حضورشون خرسندیم

    • بهروز اباذری

      چی میگی تو!!!! کدوم گردشگر !! کدوم توریست!!!! بدبخت شدیم رفت نون تحریم رو هم عراقی ها میخورد و با آمریکا متحد میشن تو تحریم علیه ما!!!! ارزش پولی ریال اینقدر بی ارزش شده که از دینار عراق هم اومده پایین !!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله . شما مفتی آب دست کسی میدید؟ اینا مفتی میان میرن پزشک؟؟؟ مفتی سوار هواپیما میشن و شما مفتی خونه و هتل در اختیارشون می ذارید ؟ لطفا اگه در مورد صنعت توریسم چیزی نمی دونید بی خود اظهار نظر نکنید

    • بی نام

      پس ما ابادانیا چی بگیم که منطقه ازاد اروند ورود عراقیها به ابادان و خرمشهر بدون ویزا کرده .هر چی تو بازار هست جارو میکنن و میبرن عراق تمام خرید مایحتاج روزانشون از بازار ابادان و خرمشهر خرید میکنن از سبزی بگیر تا مرغ و ماهی اقا به برکت همین عراقیا ماهی که کیلو ۱۰ الی ۱۵ تومان میخریدیم شده کیلو ۱۰۰ تومان .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه فکر اقتصادی داشتین از این موقعیت به خوبی بهره میبردین

    • کاربر

      مردم خوزستان از دست عراقیها ذله شدن.تمام مواد گوشتی رو به غارت میبرند.مطبا از شلوغی دیگه نمیشه رفت.چشمششون هم پشت زنای ایرانیه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اخه چرا تهمت میزنین به یک ملت؟

      • بدون نام

        ایرانی ها چرا میرن تایلند؟؟!! این هم یه جور توریسمه دیگه،...

    • بدون نام

      ازچیزی که برای شمادرامت داردهم مینالید یه عده بلده هروزبه درودیوارهم که شده توهین کنه

      پاسخ ها

      • هموطن با غیرت

        کدوم درآمد؟

        بابا چشماتون و باز کنید ، چقدر جهل آخه؟

        ....

    • محسن خرمشهری

      معلومه که باید مقصد خوبی براشون بشه

      پولشون با ارزش شده ، بدون ویزا وارد میشن و هرچقدر هم میخوان خرید میکنن

      از وقتی این آشغال ها وارد شهرم و کشورم شدن چیزیکه بیشتر شده نا امنیه

      هرکی این پست فطرت ها رو دید نذاره غلطی بکنن

      ما بخاطر ناموس کشورمون خون دادیم

      خیلی زور داره بچه خرمشهر باشی ، پدرت اسیر بوده باشه ، دوتا دایی شهید داشته باشی ، بعد اینا رو جلوی چشمات ببینی که دارن راه میرن و با پولشون خرید میکنن ولی بچه خرمشهر بیکار و رنجور و ناامید و بدون هیچ آینده ای روزگار سپری کنه

      خیلی زور داره که عراق تا الان یک ریال بابت غرامت جنگ نداده باشه ، بعد مردمش راحت بیان و برن و به ریش ما بخندن

      جوون های کشورم بیکار و افسرده باشن بعد اینا راحت بچرخن و بگردن و خرج کنن

      والله زور داره

      لعنت به منطقه آزاد اروند که باعث و بانی این طرح مسخره ورود عراقی ها بدون ویزا بود

      لعنت به همه شما مسئولین که آینده همه مردم ایران و به نابودی کشوندید

      لعنت به عراقی ها

      پاسخ ها

      • هموطن با غیرت

        درود بر مردم با غیرت جنوب

        محسن ، حرف دل یک ملت و زدی
        خدا پدرت و برات نگه داره و دایی های با شرفت و همه شهدا رو قرین رحمت کنه که باعث افتخار ایران و ایرانین

        ما هم همصدا با شما میگیم لعنت بر عراق و عراقی

      • بدون نام

        هموطن عزیز چرا از این موقعیت استفاده نمیکنی مشتری هست جنس بفروشو سود کن زرنگ باش

      • ایران زمین

        شماهایی که منفی دادید مطمئنا ایرانی نیستید

        دم بچه های جنوب گرم

        شرمنده شما و شهداییم

      • بدون نام

        ایول به محسن خرمشهری، خوب گفتی چشممون رو به واقعیت باز کردی، دمت گرم

      • کرمانشاهی

        سلام و درود بر بچه های خونگرم وباغیرت خرمشهر آقا محسن امیدوار در زندگی موفق و پیروز باشی یاحق.

    • بدون نام

      بیچاره مردم خوزستان .اینم اون آینده بعداز جنگ که منتظر بودن.

    • کاربر

      اون شخص محترمی که اینارو توریست نامیده.آیا حاضره تو خوزستان زندگی کنه.

    • بدون نام

      آبادانی عزیز باید زرنگ باشی چیزی که بدردشون میخوره را بهشون بفروشی همه کشورها ارزوشونه توریست بیاد تو کشوراشون

      پاسخ ها

      • محسن خرمشهری

        شما تشریف بیارید خوزستان زندگی کنید و بعد یکم از زرنگیتون و به ما نشون بدید

        همیشه خیلی راحت میشه از بیرون گود گفت لنگش کن

        شما نه عراقی ها رو می شناسید و نه از بازار و توریست اطلاع درستی دارید

      • بدون نام

        همه کاسبا دنبال مشتریند شما مشتری دارین ولی فکر اقتصادی ندارین

    • کاربر

      منظور شمال زرنگی چیه.اخه ساده دل اونا همه چیز ایران به دردشون میخوره .حتی زمینهای زرخیز اونجا که با خون جوونای اونجا مثل برادر عزیز من که بخاطر اون خاک شهید شد.افسوس.عراقیها دارند آبادان رو به تاراج میبرند.

    • Zahra

      مشهد انقدر عرب زیاد شده ما ها احساس غربت میکنیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا رو شکر دلار میاد با مسافر

    • بدون نام

      دوست عزیز ما خوزستانی‌ها زرنگ‌ بودیم که هشت سال جنگیدیم و تکه ای از این خاک رو به عراقیها ندادیم.اگر منظورت از زرنگی اینه که به راحتی خاکمون رو بهشون بدیم نخیر ما اینکاره نیستیم.امثال برادر من شهید شدن که ما اینروزا رو نبینیم .افسوس که الان خیلی راحت دارند این آب و خاک رو به یغما میبرند.و شمای هموطن در افکار افراطی خودت هستی و خیلی راحت نیکی اینا توریست هستن و اشکالی نداره هرروز سرازیر بشن تو خوزستان و بهراحتی آسایش مردم بیچاره رو سلب کنند.افسوس که بعضی هموطنان اینقدر نادان.

      پاسخ ها

      • محسن خرمشهری

        درود بر همشهری عزیز

    • m

      ببین ایران چقدخارذلیل شده که عراقیامیان برای خریدوگردش

    • بدون نام

      حالا یکی بیاد حالی این جماعت کمه که بابا عراقیا پول میارن . مفتی که نمیان . خودمون مانع پیشرفت خودمون هستیم . بعد از مسئولین ایراد می گیریم .

      پاسخ ها

      • محسن خرمشهری

        حالا یکی بیاد تو رو حالی کنه این بی شرف های عراقی برای خرج کردن نمیان

        برای عیش و نوششون دارن میان و ایران و به گند کشوندن

        از مشهدی ها بپرس اونجا چه غلط هایی میکنن

        از من خرمشهری بپرس اینجا چه جنگ و دعوایی باهاشون داریم

        از اهوازی های با غیرت بپرس که یکیشون و کشتن چون دنبال ناموسشون بود

        خیلی راحت نظر روشنفکرانه میدین ولی از حقیقت خبر ندارید

      • مهرین

        حق داری هموطن
        کسانی که این کامنتها رو می گذارن ایرانی نیستن
        وگرنه هیچکس تجاوز همین عراقی ها به حان و مال و خاک و ناموسمون رو فراموش نمیکنه
        ....

      • بدون نام

        حرف دل خیلی مردم و زدی محسن

    • بدون نام

      شرمتان بادبااین توریسم کثیفی که درایران راه انداخته اید.اگرمردیدراه رابرای توریستهای اروپایی وامریکایی باشخصیت بازکنید ...

    • هم وطن

      واقعا نظرات رو خوندم متاثر شدم مخصوصا خوزستانیها،وقتی میدانی برای این خاک اینهمه شهید دادن ولی متاسفانه عراقی ها سرازیر شن و اون امکاناتی که حق شماست استفاده کنن و شما فقط ناظر باشی . کجان این مسئولین خوزستانی

    • بدون نام

      ایران مقصد مفت خوران شده

    • بدون نام

      ای داد کارمون ب جای رسیده ک از عراق بلند میشن ایران باید ذوق کنیم.یادمون رفته ک کشوری بودیم ک از کل دنیا و کشورای اروپایی برا دیدن فرهنگ و تمدن ایرانی سرو دست میشکستن کجا رفت اون همه بزرگی.ب عنوان ی ایرانی حسرت اون روزا رو میخورم ک چی بودیم و چی شدیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هموطن چه فرقی مینه از کجا بیان مهم چرخیدن چرخ اقتصاده

    • بدون نام

      درود بر هموطنان مظلوم جنوبی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون بی شرف هایی که منفی میدن یا عراقین یا ایرانی نیستن

        درود بر هموطنان جنوبی که مدافعان ایران زمین بوده و هستن

      • محسن خرمشهری

        درود بر همه مردم سرزمینم و شما عزیز گرامی

        همه در کنار هم برای بیرون انداختن عراقی های کثیف ...

    • رضا حاجیجان

      جذب توریس وگردشگر بسیارکار پسندیده است اما نه فقط عراق کاش به جای موشک پراکنی ونفرت پراکنی بمب محبت ودوستی درجهان انفجار میکردیم از کل جهان برای گردشگری به ایرا ن بیاد نه عراق واگر چنین بشود درماد توریس از نفت هم پیشی خواهد گرفت ومردم جهان هم به چشم تروریس به ایران نگاه نمیکنن وپروژه ایران حراسی راهم خنسا میکند

    • کامی بوشهری

      زنده باد خوزستان و خوزستانی جماعت(آبادان،اهواز،خرمشهر،ماهشهر،)نزارید این اقوام پاشون باز بشه تو خوزستان همچون هشت سال دفاع مقدس،بنازم به غیرت خوزستانی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوزستانی زنده س

        پاینده باد ایران

    • بدون نام

      کشور ما راعراقیا اشغال کردند به اسم توریست ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو بابا ندید بدید

    • کامبیز

      خاک تو سر این دولت که مارا به چه حقارتی کشونده!؟

    • بدون نام

      با اینهمه اختلاس که در عراق میشه چون وصله به آمریکا ارزش پولشان از ایران قویتر است.
      حالا یک عده جو گیر میگن وای الان آمریکا میاد ایران را میدزده. غافل از اینکه آمریکا باید مشاور بفرسته ایران دزدی یاد بگیرند

    • بدون نام

      ورود توریست به ایران عالی نه توریستهای سو استفاده گر چون پول ایران بی ارزش شده حمله ور شن برای چپاول حالا نتیجه می گیریم گی پشت به زین گهی زین به پشت

    • بدون نام

      هفته پيش رفتم تجريش از مترو اومدم بيرون فكر كردم وارد يه كشور ديگه شدم پر افغانى و عراقى بود اومده بودن گشت و گذار.

    • بدون نام

      این یک موقعیت عالی برای ماست اگر فکر اقتصادی داشته باشیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس در اولین فرصت خونت و برای اسکان به عراقی ها بده و از این فرصت برای درآمد استفاده کن ، ببینم چقدر مردی

    • عدالت

      آنقدر ایرانی از انفعال و بی کفایتی همه مسعولین سیاسی کشور در دنیا خار و ذلیل شده که حتی از دوران قاجار گوی سبقت رو ربوده. عراقی ها بخصوص جوون‌هاشون میان هتل رزرو می‌کنند، .....

    • بدون نام

      حاکبرسرمون اخه عراقیام شدن ادم

    • بدون نام

      بعضی از کامنت ها رو خوندم واقعا شوکه شدم که چقدر طرفدار عراقی تو این کشور داریم

      هموطنم کامنت میذاره بعد بهش منفی میدن ، واقعا که

      تف به شرف کسیکه پشت هموطنش و خالی میکنه

      لعنت به عراقی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج