جاباما
۷۵۸۳۹۶
۱۱۷ نظر
۵۰۷۸
۱۱۷ نظر
۵۰۷۸
پ

درباره وحید رحیمیان؛ صادق و بی‌ریا یا مظلوم‌نمای فریب‌کار؟!

بی‌شیله پیلگی وحید رحیمیان و اجرای صمیمی‌اش در خنداننده شو، بحث‌های فراوانی در جامعه راه انداخت. آیا او مزد این سادگی را می‌گیرد و رأی می‌آورد؟

روزنامه شهروند / وبسایت عصرایران - کاوه معین‌فر : دنیا انگار یک جایی ایستاد.«اجرام تموم شد. دیگه نمی‌تونم اجرا کنم به خدا نمی‌تونم. نمی‌دونم چرا اینجوری شد؟» این را وحید رحیمیان در چهارمین شب از مرحله سوم خنداننده شو ٢ در این برنامه تلویزیونی گفت و همه را شوکه کرد. می‌خواست انصراف بدهد اما دوباره به او فرصت اجرا داده شد. اگرچه رامبد جوان خیلی با آن موافق نبود. حالا اما بعد از پایان آن شب عجیب خیلی‌ها در صفحات مجازی درباره وحید رحیمیان نوشته‌اند، با او ابراز همدردی و حتی از این ماجرا انتقاد کرده‌‌اند.

درباره وحید رحیمیان؛ صادق و بی‌ریا یا مظلوم‌نمای فریب‌کار؟!

امیرمهدی ژوله، نویسنده طنز یکی از همین افراد بود که نوشت: «اون شوخیت با جای خنده تماشاچی‌ها که عالی بود. اون قطع ناگهانی برنامه و تموم شد دیگه نمی‌تونم؟! مگه میشه یکی اینجوری با پربیننده‌ترین برنامه تلویزیون روپایی بزنه! رأی و نظر از روی احساس چیه؟ به پشتوانه عقلی و تجربی ١٨سال طنزنویسی برای مطبوعات و کمدی‌نویسی برای بهترین کمدین‌های تلویزیون و سینمای مملکت و چندسال استندآپ کمدی کردن و بازی می‌گم شما نه تنها به مرحله بعد راه پیدا می‌کنی و یک پای فینالی، که یه استندآپ کمدین و بازیگر کمدی درجه یک خواهی شد.» اما یکی دیگر از کسانی که به این ماجرا واکنش نشان داد، حسن آقا میری بود که متن مرتضی برزگر را روی صفحه اینستاگرام گذاشت؛ متنی که در آن طعنه‌ای هم به مدیران زده شده بود:«می‌خواهم به تمام کسانی که جایی مسئولیتی دارند توصیه کنم که بارها این اجرا را ببینند و به این فکر کنند که شاید لازم نباشد همه زمان قانونی مسئولیتشان را بگذرانند.»

هنوز اقبال هست

هنوز شانس وحید رحیمیان برای بالا رفتن زیاد است چون جوی که در شبکه‌های مجازی به راه افتاده، کاملا به نفع او است. از سوی دیگر اجرای آیت بی‌غم، به عنوان نخستین شرکت‌کننده خیلی مورد انتقاد کاربران فضای مجازی قرار گرفت. موضوع استندآپ کمدی آیت بی‌غم خوابی بود که درباره فرهاد آییش دیده بود و بعد ماجرای جدایی آنجلینا جولی و بردپیت.

آن‌چه گذشت

وقتی وحید رحیمیان از ادامه اجرا بازماند، فرهاد آییش که به عنوان مربی در سالن بود واکنش نسبتا تندی به ماجرا داشت:«چیزی که الان وحید اجرا کرد اصلا آن چیزی نبود که تمرین کرده بود و اگر فکر می‌کنی دوباره بتونی اجرا کنی ٥دقیقه بعد دوباره روی صحنه بیا و اجرا کن.» همه با این تصمیم موافق بودند جز رامبد جوان، اما در نهایت فرصت دیگری به او داده شد. رحیمیان اجرای دوم را موفق پشت سر گذاشت اما باز هم فرهاد آییش را راضی نکرد. او در آیتمی که از پشت صحنه برنامه است به رحیمیان می‌گوید: «اگر بالا بروی، حق بی‌غم را ضایع کرده‌ای، چون او تمرین کرد ولی تو با یک خنده مخاطب خودت را باختی چیزی که من یک ماه با تو تمرین کرده بودم.»

کاربران چه می‌گویند؟

واکنش کاربران فضای مجازی هم در این‌باره جالب است. یکی رامبد جوان را دلیل تضعیف روحیه رحیمیان می‌داند و دیگری حرف‌های اشکان خطیبی را. برخی هم جوی که به نفع رحیمیان راه افتاده است را قبول ندارند و معتقدند این کارها برای جمع کردن رأی بوده است. سجاد یکی از کاربران مجازی است که نوشته است:«دوستان لطف کنید به وحید رحیمیان رأی بدید تا لابی رامبد جوان نابود شه. من تلاش می‌کنم وحید برنده شه.» کاربر دیگری هم نظر خود را این طور بیان کرده:«من که به هیچ کدوم رأی نمی‌دم. ولی اگه قرار به لابی باشه ، دوبار اجرا کردن هم لابیه. به نظرت کلی آدم که این فصل یا فصل قبل اجراشونو خراب کردن نباید شاکی باشن الان؟» ورژن هم نوشت:«یکم حق خوری هستش اگر اونی که دوبار اجرا کرد رأی بیاره. ولی من بهش رأی می‌دم همین ‌که بلند شد و دوباره تونست توی اون جو اجرا کنه ارزش ٥تا سیمکارتی که باهاش می‌تونم رأی بدم رو داره.»

درباره وحید رحیمیان؛ صادق و بی‌ریا یا مظلوم‌نمای فریب‌کار؟!

صعود حق آیت است

قصد دفاع یا جانبداری از هیچ کس را ندارم، اما یک کم منطقی به کل اتفاقات نگاه کنیم می بینیم که این اتفاق برای وحید رحیمیان در دور اول هم افتاده بود و در اولین استندآپش هم به گفته خود و مربی‌اش بخش زیادی از متنی که آماده کرده بودند را فراموش کرد و به همین دلیل از ۷ دقیقه زمانی که برای اجرا داشت فقط ۴ دقیقه اجرا کرد، پس این قضیه مسبوق به سابقه است و به قول اشکان خطیبی باید وحید بر روی خودش بیشتر کار کند تا با حرف یا عمل (یک نفر) چنان روح و روانش بهم نریزد که کل هدف و برنامه‌اش از دست برود.

اگر به اجرای آیت بی‌غم نگاه کنیم، با توجه به متن او (نشات گرفته از نوشته‌های جریان سیال ذهن) انصافا کار خلاقه و بدیعی بود که بی‌اشتباه و استاندارد آنرا اجرا کرد ولی این اتفاق حاشیه‌ای باعث شکل گیری فضایی شده است که هیچ کس دیگر درگیر اجرا و استندآپ او نیست، بسیاری شاید خودشان هم قبول داشته باشند که اجرای آیت بهتر بوده است اما احساس می کنند یک حق‌کشی اتفاق افتاده است و باید در مقابل آن ایستادگی کنند و همه را فرا می‌خوانند که به وحید رای بدهند؛ در واقع الان آیت بی‌غم دیگر با وحید رحیمیان رقابت نمی کند بلکه با احساسات مردم در حال رقابت است. (امیدوارم متهم به حمایت از ایشان نشوم)

در چنین شرایطی هر اتفاقی که رخ دهد، چه آیت به مرحله بعد برود و چه وحید، انگار حق کسی خورده شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شیلان

      شاید باورتون نشه ولی الان که این متن رو خوندم بیشتر ترغیب شدم که به وحید رحیمیان رای بدم و این کارو کردم ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به نظر من حق آیته

      • هانا

        کار خوبی کردید

      • آپاسی

        اصلا همون لحظه که رامبد اومد تو اتاق به ایت گفت:

        اجرات یکی از بهترین اجراهای خندوانه بود ، وحید تو چهرش مشخص بود ، ریخت بهم کامل

      • بدون نام

        خب این مشخص میکنه که از روی احساس رای میدید نه عقل

    • یلداY

      یعنی چی مظلوم نمای فریبکار؟ تنها چیزی که وحید تو وجود خودش نداره فریبکاریه
      اگه حرف زدن های بی خود رامبد نبود شاید وحید این اتفاق براش نمی افتاد...آخه یکی نیست بگه برادر من مسابقه استند آپه دیگه تو که بازیگر این مملکتی و چندین ساله که همه مردم میشناسنت نیازی نیست انقدرررر جدی بگیری و جلوی وحید کلاس بزاری اونم یکی مثل وحید که انقدر بی ریا و مظلومه...به نظرم شخصیت اشکان خطیبی خیلی خیلی قابل احترامه...آقا رامبد داری محبوبیتتو کم میکنیااا از ما گفتن بود...یکم از اشکان یاد بگیر

      پاسخ ها

      • هانا

        کاملا با نظرتون موافقم

      • زهرا

        کلا ملتی هستیم ک دنبال مقصریم وحید خودش بد اجرا کرد چ ربطی داشت رامبد وحید رو معروف کرد رامبد همه رو معروف کرد فرقی براش نداره اینقدر بهش ایراد نگیرین

      • بدون نام

        رامبد فقط از شاگردش تعریف کرد وحید نباید با یه تعریف خودشو میباخت

      • بدون نام

        دوستان لطفا زود قضاوت نکنیم. ممنون

    • نورون

      کلا با این یارو حال نمیکنم.....مسخره بازی خیلی خاصی داره

      پاسخ ها

      • Shaqyq

        مجبور نیستی حال کنی باهاش /: اصن مهم نیستی

      • نورون

        به هر حال نظر منه shaqyq

      • بدون نام

        تو نظر ندی نمیگیم لالی احمق

    • بدون نام

      اولا عده ای که میگن رامبد زد تو ذوق وحید ، تو هیچ شو ای ، تو ههههیچ شویه استعداد یابی ای اجازه اجرای دوباره به هیچ وجه داده نمیشه و رامبد بیچاره فقط داشت قوانینو میگفت :/

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردم ما اکثرا از عقلانیت به دورن و فقط از روی احساسات لحظه ای حرف میزنن

      • بدون نام

        تو سری قبلم یه خانم اسمش یادم نیست اجراشو خراب کرد اما بهش فرصت دوباره ندادن اما اینبار رامبد جوان تحت تاثیر جو مجبور شد فرصت دوباره بده الان با خودم فکر میکنم اون خانم چه احساسی داره فرق اون خانم با این آقا چی بود؟

      • بدون نام

        سلام دوستان عزیز اینکه یه بازی طنز بیشتر نیست ولی مسله مهمتر اینه که همیشه با تحریک

    • آرنیکا

      به نظر من جفتشون خوب بودن قضیه وحید احساساته و آیت عقلانیه اما فکر کنم اگه وحید بیاد بالا حق آیت خورده ميشه اونکه کاری نکرد رامبد اومد اونجوري حرف زد من از صمیم قلب اجرای وحیدو دوست داشتم و به هردوشون رای میدم

      پاسخ ها

      • آناناس

        خیلی داغونی ی ی ی ی ی ی ی ، میدونی که

      • آرنیکا

        من نميدونم چه مشکلی داری! خدا شفات بده داغون کسی که به بقیه توهین میکنه.اون مغزتو آکبند نگه ندار پلیز

      • بدون نام

        خاهشا کمبوداتو نریز اینجا آناناس

      • دکتر رضائی

        راست میگن اینجا جای نظراته نه توهین و بی ادبی
        بعضی افراد در سطح شعور یک ایرانی برخورد نمیکنن و این جای تاسف داره
        خانم یا آقای اناناس سعی کن خودتو از لحاظ عقل و شعور و فرهنگ ارتقاء بدی تا در حد بقیه مردم باشی و بتونی باهاشون تعامل کنی

    • بدون نام

      آیت کمدین نیست و اصلا بامزه نیست،حالا هرچقدرم که حافظه یا اعتماد بنفسش خوب باشه.ولی وحید رحیمیان واقعاااا بانمکه و کمدینه.

    • Shaqyq

      من با هفتا خط بش رای دادم امیدوارم بیاد بالا ... واقعا نابغس ...

      پاسخ ها

      • شقایق

        لااااااااایک
        دقیقاااا
        رامبد جوان حقش برنده شدن نیست
        کاری ب ایت ندارم ولی رامبد پر رو میشع
        مردیکع عوضی
        ضایع بود که برای تضعیف روحیه وحید این کارارو کرد عقده ای

      • Shaqyq

        یسسسس دیدید رفت بالااااا یووو هوو

      • ریحون

        واقعا کوته فکر هستید رامبد جوان اگه میخواست آیتو ببره بالا نیازی به تخریب روحیه نداشت
        میتونست یه نتیجه دیگه اعلام کنه
        وحید هم اولین بارش نبوده که خراب کرده

    • Shaqyq

      اصن تو چهرش که نگاه میکنی یه فرشته میبینی ... /:

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخخخ

      • شیما

        معافقم

      • مهدی

        از این پسره شوهر واست در نمیادا ولی اگه بکن میخوای من هستم جنده

      • Shaqyq

        مهدی جان من نامزد دارم چرتو پرت نگی ممنون میشم /:

    • بدون نام

      اینکه وحید دوباره اومد استند آپ کرد تصمیم داورا بود و حالا مردم حق دارن هر جور میخوان رای بدن. اگه میخواستن احساسی رای داده نشه خب چرا اومدن سوپرمن بازی درآوردن و دوباره ب وحید حق اجرا دادن؟؟؟ نه ب این فرصت نه ب این تقاضای رای منطقی دادن ب آیت

      پاسخ ها

      • مهدی میرزابزرگ

        وای عاقشتم با یان دفاع کاملا درست

    • میرزا هیولا

      ب نظر من اجرای وحید رحیمیان، از اون اول تا این آخری، وااااقعا مزخرف و بی‌مزه بود..دلیل اینهمه طرفداری رو نمیفهمم..طرف متنش یادش رفته، پا گذاشتن رو قوانین و گفتن دوباره اجرا کن، اونوقت شماها بجای اینکه از آیت بی‌غم بخاطر اجرای فوق‌العادش حمایت کنید، پا گذاشتید رو عقلتون، ورمیدارید از روی احساسات حرف میزنید؟؟؟
      قبل از نظر دادن، یکم فکر کنید...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من حتی اگه فرصت دوباره هم به وحید داده نمیشد بازم بهش رای میدادم چون توی همون تایم کم کلی خندیدم ولی با ۱۳ دقیقه اجرای آیت حتی یه لبخندم رو لبم ننشست.

      • بدون نام

        اجرای فوق العاده؟؟؟؟ اجرای آیت چه فوق العاده گی داشت که ما ندیدیم؟

      • بدون نام

        کمتر بخور

    • آپاسی آ تا پولوسی یو

      فقططططط ۲قیاسی ، ۱محمد جواده و ۳موووووووزه موز

    • بدون نام

      وحید حق همه رو خورده هیچکس اجازه دوتا اجرا نداره خیلیا بودن عالی تر این بودن ولی خراب کردن و دیگه بهشون اجازه ندادن حالا مهم اینه ک بار اول خراب کرده ولی ایت تمرین کرده بود و خرابم نکرد حتی اگه از اجراش کسی خوشش نیمده باشه مهم اینه ک کارشو درست انجام داده و مربیش ازش راضی بوده اما وحید ن درست انجام داد ن مربیش ازش راضی بود و بنظرم واقعا اگه بره بالا فقط احساسات درکار بوده و حق ایت بیچاره رو خورده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون بدبخت که اصن نمی خواست دوباره اجرا کنه کلا خودشو باخته بود

    • ریحانه

      به نظرم رفتار وحید اصلا عادی نبود دو دقیقه گریه یه دقیقه خنده اصلا عادی نبود !

      پاسخ ها

      • Shaqyq

        تو استرس داشته باشی و از اونور متنی که میخواستی نبوده و نتونی هضمش کنی خب معلومه تو ام هم گریت میگیره هم خنده کنترلت دست خودت نیس

      • عرفان

        اقا من به عقلانی و منطقی بودن کاری ندارم . فقط خواهشا یه لحظه چشماتونو ببندید و تصور کنید .
        چشم 22 ملیون نفر روته . مربی حریفت اومده و جلوت می گه بهترین استند آپی بود که تاریخ خنده وانه به خودش دیده . به زحمت می تونی خودتو کنترل کنی و بگی اره همین طوره . بعدش با اون فکر خودخوری می کنی و می ری بالای صحنه . در هین اجرات صحنه خنده های مردم هنگام اجرای حریفت به یادت می یاد. کم کم داره سد دفاعیت میشکنه . دنیا به روی چشمات سیاه می شه و در اخر برای اینکه بیشتر از این نشکنی مجبوری بگی متاسقم ، همچی یادم رفت . از همتون معذرت می خوام . اشکالی نداره . و در اون موقع 100 تا چشم حاظر در سالن داره با تعجب نگاهت می کنه ( خودم به شخصه فکر کردم جزو اجراشه ) . والا اگه ادم هم از فولادم باشه می شکنه
        امروز 24 مرداده . هرکسی که برنامه امروزو دیده فهمیده که رامبد خان جوان که یکی از بهترین کمدینایی هست که تمام عمرشو صرف این کرده که بخندیم ، داره با لحن کاملا مستقیم وحیدو به صورت کامل تخریب شخصیتی می کنه و به 80 ملیون نفر درس زندگی می ده . این رفتارش کاملا متضاد اخلاق حرفه ایش بود در حالی که وحید حدید 2 دقیقه در بغلش بود . من نه دشمنی دارم و نه چیزی . حالا با کمال میل پذیرای فحش هاتون هستم . یا علی

    • heidary md

      نمیتونم آیتو هضم کنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        me too

      • Shaqyq

        همچنین ✋

    • نیلو

      حالا بحث سر این دوتاست ولی کاملا بی ربط باید بگم ابوطالب (کینگ کونگ) و امیر حسین از همه بهترن تامام :)

      پاسخ ها

      • بدون نام

        علي صبوري :)

    • بدون نام

      هرکمدینی شاخص هایی از جمله بامزه بودن،تمرکز و تسلط،حافظه و صحنه داری رو باید داشته باشه .که متاسفانه وحید دومورد اخر رو نداره.وحید تاحالا دوبار خراب کرده ونمیتونیم هربار بگیم تقصیر یک نفر بود .هرکسی مسئول اشتباهات خودشه.....درآینده هم اگه کسی قبل اجرا بهش بگه بالاچشمت ابرو هست باید کل متن رو فراموش کنه .مطمئن باشید اگه وحید بره بالا بازم متنشو فراموش میکنه بازم خراب میکنه و هردفعه یکی مقصره.یه بار رامبد یه بار احسان یه بارخنده های مردم.وحید باید خیلی روی خودش کارکنه تا بتونه به استاندارد لازم یک کمدین برسه هنوزه براش زوده .

      پاسخ ها

      • ملیسا

        فقط عشقم آقا اشکان

    • بدون نام

      آیت هم خوب اجرامیکنه هم حافظه خوبی داره اما یکی از شاخصه های مهم کمدین بودن بامزه بودنه که به نظر من ایت نداره(البته این نظر منه و نظر بقیه هم قابل احترامه)

    • lida

      بیچاره وسط اجرا یهو حالش بد شد چرا همه چیز و جنجالی می کنین
      توهم توطئه دارین؟!

    • زهرا

      آیت خیلی لوس و بی مزست من ک اصلا نتونستم حتی یک بارهم بخندم.متن وحید عالی بود فقط رامبد یه کم زیادی تعریفه آیتو کرد وحیدم رنگ باخت.واقعا ازته دل دوست دارم ک وحید بالا بیاد اما باید به یه چیزی فکرکنیم ک امکان داره توی استنداپ های بعد و فینال وبعدازفینال هم متنش رو یادش بره و این خیلی خوب نیست.

    • بدون نام

      همه از رامبد جوان بد ميگن در حالي كه اون فقط قانونو گفت و وقتي همه نااميد بودن در انتها و اشكان و وحيد داشتند گريه ميكردند خود اقاي جوان بود كه گفت "بياين كار منطقي كنيم" و بعد به وحيد فرصت اجراي وباره را دادند . بيايد منصف باشيم يك بار فراموش كردن متن اتفاقيه كه ممكنه بيفته ولي اينكه اين اتفاق تا مراحل انتهايي تكرار شه چيز نرمالي نيست

    • بدون نام

      اصلا اجرای رحیمیان یه جوریه که نمی خواد چارچوب و نظمی بهش بده. یه جوری که انگار قبول نداره با تمرین کردن می تونه خیلی بهتر بشه.

    • بدون نام

      به نظرم اگه فرصت دوباره هم به رحیمیان نمیدادن با همون اجرای نصفه نیمه رای میاورد چون آیت بی غم واقعا متن بیمزه و بچه گانه ای داشت،گرچه استعداد بازیگری داره ولی در مقابل رحیمیان واقعا بیمزه هست و مخاطب و نمیخندونه.رحیمیان حتی تواجرای دوم هم تقریبا بداهه میگفت و خنده دار بود.

      پاسخ ها

      • مهدی

        چن سالته که اظهار نظر میکنی عموووووو

    • زهرا

      من طرفدار وحیدم اونقدری ک بد اجرا کرد عصبی شدم ولی حقش بالا رفتن نیست ایت تلاش بیشتری کرد پس حق ایت هسته ک بره فینال

    • علی

      ببینید شما که تخصصی بلدین میگین بی غم بهتر بود...ما معمولیا سیال حالیموت نمیشه....وقتی رای گیری مردمی هست یعنی هرکدوم که شمارو بیشتر خندوند بهش رای بدین و همینطور هم میشه....بنابر این تخصصی نبودن رای رو نمیشه دلیل بر احساسی بودن اون دونست...شما هنرمندان عزیز بشینید دور هم درباره ی حلاقیت و شگفتی متن و اجرای بی غم بحث کنین....ولی اینجور که معلومه جز چندثانیه کسی به اندازه ای که تو اجرای اول یا دوم وحید خندید به آیت نخندید

    • س.م

      حق آیته. اصلا نمیفهمم چرا فکر میکنید اجرای دست به عصای وحید باید برنده بشه

      پاسخ ها

      • ارمغان

        موافقم

    • بدون نام

      ای کاش رقیبش آقای بی غم نبود

    • بدون نام

      واقعا بی انصافیه ... حق وحید بالا رفتن نیس هر چه قدر سخت اگه براش مهمه باید رو خودش کار کنه و متنشو به خاطر بسپره ... حق ایته که زحمت کشید

    • بدون نام

      آیت خیلی بازیگر خوبیه درست ولی اینجا قراره به کسی رای داده بشه که کمدین بهتریه وحید جز معدود خنندانده ایه که بداهه می تونه بگه وبخندونه وحید واقعا بامزس وبه نظرمن هنر کمدین واقعی اینه که بداهه بتتونه بخندونه تااینکه متنی رو که دیگران نوشتن رو بیاد اجرا کنه
      درضمن وحید حق کسیو نخورد وخودشم زیاد مایل به اجرای دوم نبود...
      درضمن خندوانه با این اتفاق هیجانی ترشد

    • بدون نام

      وحید قبل اجرا یه چیزی مصرف کرده بود که اینجوری بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شاید اینطور باشه ولی کلا وحید یه اختلال ذهنی داره

    • زهرا

      یت خیلی بازیگر خوبیه درست ولی اینجا قراره به کسی رای داده بشه که کمدین بهتریه وحید جز معدود خنندانده ایه که بداهه می تونه بگه وبخندونه وحید واقعا بامزس وبه نظرمن هنر کمدین واقعی اینه که بداهه بتتونه بخندونه تااینکه متنی رو که دیگران نوشتن رو بیاد اجرا کنه
      درضمن وحید حق کسیو نخورد وخودشم زیاد مایل به اجرای دوم نبود...
      درضمن خندوانه با این اتفاق هیجانی ترشد



      افرین این نظر چ عالی وعین اون چیزی که اتفاق افتاد بود

      درسته واقعان

      موافقم

    • زهرا

      به نظرمنم خیلی ازآیت دفاع کردند

      هی دکتر دکتررر


      گفتند
      دندونپزززززشک

      وبعد اینکه رامبد وداورا هم احساس مبکنم به علک دندون پزشکیشون ایت بالا اوردند روشون نشد نیارنش بالا

      توی دودربایستی ازش تعریف کردند

    • بدون نام

      تیترتون اصلا خوب نیست واقعا زشته که در مورد آدمها اینطوری بد فکر و قضاوتشون میکنین .
      به نظرم آقای رحیمیان خیلی عالی هستن و خیلی انسان با شخصیت و مهربون .
      من خودم هم به آقای بی غم و هم آقای رحیمیان رای دادم. هردوشون ماشاا... دارن واقعا . موفق باشن و سلامت انشاا...

    • مریم

      من به وحید رای میدم هرجا هم بنویسین هرچی هم بگین اونی که باید رای بیاره میاره

    • علی از قم

      سلام. استنداپ کمدی برای خندوندنه نه اینکه یه متنه بیمزه رو بیای بدون تپق و فراموشی اجرا کنی. مگه کلاس درس و کنفرانس علمیه. به نظر من اجرای 5 دقیقه ای وحید خیلی خنده دارتر از کل اجراهای آیت بی غم بود. من که با اجرای اون خندیدم. اجراهای قبلیش هم همینطور. حالا بیای بگی آییش قارقار کرد و براد پیت و جولی و خیرآبادی و ... و چند تا شعر دیگه و آخرش چند تا دست و فرفره اینسپشن. این استندآپ کمدی نبود و یه تئاتر تکی بود. همون مگس شدن و کوچیک کردن دماغ و کوروساوا شدن وحید به نظر من از کل اجراهای آیت بی غم خنده دارتر بود. ما میخوایم بخندیم. حالا اگه کسی بلد باشه لای اینا چهار تا نقد اجتماعی و سیاسی هم بره که بهتر. ولی نمی خوایم کنفرانس بشنویم و بعد بگیم به به همش رو یادش بود و تپق نزد.

    • عرفان

      الان ایت حذف شده
      و بهش تبریک میگم به حقش رسید حقش بود حذف شدن
      اسم همه رو اورد تو استند اپش...از خودت یکم مایه بزار

    • یاسی

      بنظر من حق به حقدار رسید وحید کمدین بودن تو خونشه حق کسیم نخورد بارای بالای مردم برنده شد نمیشه گفت دو میلیونو خورده ای اشتباهی از سر احساسات بهش رای دادن مردم به نمک وحید رای دادن

    • لی لی

      وحید خننداننده هست و آیت یه تیاتری خوب.تو این شکی نیست.
      وحید هم نمیخاست ادامه بده رامبد جوان تحریک نهایی و کرد و اونم قبول کرد.
      مخاطبای آیت خاص هستند و قطعا کمتر پس طبیعیه
      ولی اینجا رای مردمه حالا چه احساسات چه بانکمک بودن وحید
      آیت باید ادامه راهشو بره تو تیاتر هم تیپ بدنیش هم نوشته هاش به درد اونجا میخوره
      شماهام زیاد جو ندید.بسه دیگه یه چیزی شد رفت فعلا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وحید بیشتر گریاننده هست تا خنداننده!!!

    • لی لی

      وحید خننداننده هست و آیت یه تیاتری خوب.تو این شکی نیست.
      وحید هم نمیخاست ادامه بده رامبد جوان تحریک نهایی و کرد و اونم قبول کرد.
      مخاطبای آیت خاص هستند و قطعا کمتر پس طبیعیه
      ولی اینجا رای مردمه حالا چه احساسات چه بانکمک بودن وحید
      آیت باید ادامه راهشو بره تو تیاتر هم تیپ بدنیش هم نوشته هاش به درد اونجا میخوره
      شماهام زیاد جو ندید.بسه دیگه یه چیزی شد رفت فعلا

    • عرفان

      ادمین نمی دونم تایید می کنی یا نه ولی امشب اینو دیدی که وحید 2 ملیون رای گرفت . خواهشا نظر دو ملیون نفرو به خودت و سایتت بد نکن .
      صلاح کار خویش خسروان دانند

    • بدون نام

      به نظر من یه دقیقه اجرای وحید نازتر و شیرین تر از یه ساعت آیته.
      البته نظر شخصی منه.

    • وجیهه

      به نظر من اجرای آیت تنها مخاطب خاص رو راضی میکنه. برای منی که جزء عوام هستم اگر تماشای استاندارد های تئاتر بین المللی نتونه نقشی رو در ایجاد شادی و خنده ایفا کنه، چه فایده ای داره؟! اگه معیار رو رأی مردم عادی قرار میدن پس باید این واقعیت رو قبول کنند که کار عوام پسند وحید با استقبال بیشتری مواجه میشه.

    • نازنین

      تعجب میکنم چطور انقد راحت یه عده ما رو محکوم میکنن به احساسی رای دادن. بابا ما وحیدو در مجموع بیشتر از ایت و خیلیای دیگه دوست داریم و بهش اطمینان داریم کمدین نابغه ایه. زوره مگه؟!
      درسته بار دومشه که خراب میکنه اما هر ادمی ممکنه اشتباه کنه و من مطمئنم این اخرین اشتباه وحید خواهد بود و دیگه چنان درسی گرفت که روز به روز بهتر میشه

    • ارزو

      به نظر من وحید فقط یه حالت معصومیتی داره که تا اینجای کا راحساسات مردمو قلقلک داده ولی ازاین دید نگاه کنیم که اگه این کارکمدی نبود درباره یک کار شلخته و بی سروته چه نظری میدادیم یکم خوب بود وجدانمون و عقلمون رو بیشتردخیل میکردیم تا قضاوت عادلانه داشته باشبم شاید وحید دراینده جزو عالی ها باشه ولی اجراش شسته رفته نبود اگه دوتا شاگرد یکی درس نخونه و شما چند روز وقت بزارید استاد به اون بده بیست به شما ده ایا عذاب اورنیست. به نظرمن ایت حقش بود و قطعا حقش خورده شد و.مطمینا وحید نمیتونه تا اخرخط بره یک.بارجستی ملخک دوبارجستی ملخک اخرتو چنگی ملخک

    • بدون نام

      احساسی رای دادن تو این مسابقه خیلی مهم نیست مشکل این جاست که احساسی بودن برخی مردم باعث میشه به خاطر چهار تا حرف ترامپ بدون این که برنامه ای برای حل مشکلات داشته باشن بریزن تو خیابونا.

    • بدون نام

      احساسی رای دادن تو این مسابقه خیلی مهم نیست مشکل این جاست که احساسی بودن برخی مردم باعث میشه به خاطر چهار تا حرف ترامپ بدون این که برنامه ای برای حل مشکلات داشته باشن بریزن تو خیابونا.

    • ارزو

      وحید دیگه شورشو دراورده تاکجا میخواد ادامه بده اگع دفعه دیگه متنشو فراموش کرد بگه ممنون که بازم منو میبینید ای ناقلا بخندین خودتو نمیگی برو بابا چیه مگه بچه صغیره یتیمه اینقد دلسوزی میکنین یارو بلد نیست یکججمله تموم و کمال ادا کنه چرا فکرمیکنین چون کمدیه باید اراچیف ببافه هرکاری نظم خودشو میخواد یارو ازجلسه اول انگار میزنه و میاد سراجرا تو هپروته رامبد خیلی اقایب کرده تاحالا هم اصلا توحدکمدین نیست

      پاسخ ها

      • zim

        شما میتونی نظرتو محترمانه تربگی
        من به همین اجرای بی سروته وحیدبیشترخندیدم تا اقای بی غم
        چیزی که واسه تماشاچیای خندوانه مهمه چنددیقه ای خندیدنو شاد بودن تو این مملکت داغونه ن دیسیپرینو کوفتو زهرمار
        وخودشون گذاشتن به پای نظرمردم پس این حرفای مسخره رو کناربزارید
        به نظرم درصدخیلی کمیش از احساسات مردم بوده

      • ارمغان

        منم اجرای وحید رو نمیپسندم و به آیت رای دادم چون اجراش رو دوست داشتم و حرفه ای تر بود ولی این دلیل نمیشه شما به شخصیت وحید توهین کنی به چه حقی میگی طرف چیزی میزنه؟؟!! وحید فقط کمی احساساتی و اگه بخواد استندآپ حرفه ای کنه به قول اشکان باید بتونه مهارش کنه صحبت شما تهمت و بعدا جواب داره. بهتر نظرهامون رو در فضای محترمانه تری اعلام کنیم دوست عزیز.

    • سعید

      ما وقتی میگیم استنداپ کمدی یعنی انتظار داریم که بخندیم،
      واقعا کسی از اجرای آیت خندید؟
      وحید تو همین دو دقیقه کلی همه رو خندوند

    • nima

      ولی کلا ب نظر من باید ایت رای میاورد

    • بدون نام

      بااینکه ایت مسلط بود اماوحیدشیرین ترو بامزه تربود وحق هیچکس رو هم ضایع نکرد.

    • حامد

      حاظرم قسم بخورم حتی یه درصد فریب کاری تو وجود وحید نیست درسته ک ما نباید از روی احساس رای میدادیم
      ولی اونی که سر آیت رو برید وحید و مردم نبودن رامبد بود وحید بچه صاف صادق و معصومیع

    • خدا میداند

      اوووف ...قضیه چقدرپیچیده شد

    • علی

      هیچ یک از اجراهای وحید خوب نبود اصلا اجراهاش خنده نداره خودشم که اصلا تعادل روحی نداره حق آیتا خورد البته وحیدنخورد کسایی که بهش رای دادن کارخوبی نکردن

    • رضا

      اجراهای وحید اصلا خنده دارنیست تعادل روحی نداره تا اینجاهم حقش نبود بیاد

    • ر

      چه عنوان زشتی، مظلوم نمای فریبکار!!!!! عنوان بسیار زشتی انتخاب کردید

    • نازنین

      من نمیدونم دندان پزشک چه ربتی به اینجورکارها داره آخه من همون چهاردقیقه ای که وحیدگفت روبیشترازآیت خندیدم

    • نازنین

      من نمیدونم دندان پزشک چه ربتی به اینجورکارها داره آخه من همون چهاردقیقه ای که وحیدگفت روبیشترازآیت خندیدم

    • ارمغان

      به نظر من هر مسابقه ای اصولی داره که باید رعایت بشه اگه کسی به هر دلیلی از جمله هول شدن یا حتی مضطرب شدن از پس مرحله ای برنیاد طبق قانون مسابقه باید حذف میشد و اصلا نباید اجازه اجرای مجدد بهش داده میشد چون این یک مسابقه است و باید طبق استاندارد های بین‌المللی شوی استعداد یابی انجام بشه، حالا اینکه رامبد بهش این اجازه رو به وحید داد به نظرم هوشمندی و بزرگ منشی اش رو میرسوند و این حرکتش قابل تقدیر هست نه توهین. متاسف شدم که مردم با احساساتی شدن عدالت رو در رای دادنشون کنار گذاشتن. آیت یک اجرای حرفه ای سخت و هوشمندانه رو طراحی کرده بود، پر از لحظات سورئال زیبا در مورد یک خواب. در نهایت هم با یک اجرای تمیز و پایانی زیبا و الهام گرفته شده اجراش رو به خوبی تمام کرد. اما متاسفانه مردم در اثر یک حس هیجانی و برانگیخته شدن ترحمشون رای رو بر اساس شایسته سالاری ندادن و قطعا هر جایی که عدالت زیر سوال بره احساسی هم زیر پا گذاشته میشه، مگه آیت حس نداره. به نظرم هر کسی قبل رای فقط چند لحظه باید با منطق، انصاف و تشخیصش از استندآپ کمدی واقعی، رای میداد اون وقت اگر بازهم رای به وحید میداد و کمدی اون رو میپسندید میشد گفت که رای بر اساس سلیقه مردم صورت گرفته. کمی هوشمندانه تر به عواقب تصمیم هامون فکر کنیم چون به قول رامبد فردا بچه های ما هستند که از ما یاد میگیرن که میشه با کم کاری و برانگیختن احساس هم کار رو پیش برد و این نتیجه اش در اشل بزرگ تر میشه نابودی اخلاق و دست نیافتن به موفقیت کامل در جامعه.

    • ارمغان

      اگر به هر دلیلی از اجرا و کار هر کدوم خوشتون نیومده خواهشا بر اساس منطق نظرتون رو بدید من خودم به آیت رای دادم چون از استندآپ و اجراش لذت بردم اما چرا به خودمون اجازه میده چون وحید در اثر اضطراب یا هر حس دیگه ای متنش رو فراموش کنه بهش توهین کنیم و بگیم خدای نکرده چیزی زده؟! این چه برچسب احمقانه ای که به هر کسی که با سلیقه ما یکی نیست میزنیم و یا بالعکس یک عده به خاطر احساس دفاع از وحید تو صفحه آیت توهین مینویسن حتی به ظاهر و شغل طرف توهین میکنن!! آخه چرا مگه غیر از اینه که هدف این مسابقات خنداندن مردم و انتقال احساس خوب بهمون هست پس چرا انقدر گاهی بی رحمانه و بی منطق توهین میکنیم.

    • بدون نام

      اتفاقا خعلی هم بامزس...♡♡♡♡

    • علی

      وحیدهیچگونه کمدی تاحالا اجرانکرده معلوم نیست رو صحنه چی اجرا میکنه کمی عاقلانه رای بدید

    • بدون نام

      من یچیزی نوشتم توی روبیکا اینجام با کمی جرح و تعدیل میگم ..
      اصلأ فارغ از اجرای کار وحید و آیت ، رامبد باید کمی در خودش تجدیدنظر کنه . باید به رستگاری برسه . وقتی برنامه ش اینهمه مخاطب داره که البته باید بدونه این لطف خدا و مردم و مجموعه ی تلاش های دیگران و خودش بوده ، دیگه نباید در مقام نصیحت به مردم بر بیاد اونم وقتی که عین همین اتفاق برای محمدجواد ( رضایی ) هم افتاد ولی اونجا چیزی نگفت و حرفی نزد و نصیحتی نکرد .
      وقتی رأی رو به عهده ی مردم میزاری که البته کار بسیار درستیه فارغ از اینکه این رأی بر چه مبناییه باااید بهش احترام بزاری .
      حالا اون دیگه یه بحث مربوط به علوم اجتماعی و جامعه شناسی و تا حدی هم علوم سیاسیه که چطور جامعه در یک رفراندوم ( حالا هر مدلش ) چطور باید به یک بلوغ جمعی برای انتخاب شایسته ترین برسن . کار دو دقیقه اظهارنظر و نصیحت نیست .
      برای همین گفتم که رامبد باید تلاش کنه به رستگاری برسه .

    • یکتا

      تمامی حرفای شما درست بود چارتا آدم عاقل و بالغ اومدن نیومدن کامنت بزارن که چارتا آدم .......‌ بیانو حرفای مزخرف بزنن نزدیک دو ملیون نفر از وحید حمایت کردن آیت هم واقعا حرف نداشت اما بیشتر مردم وحیدو دوس داشتن

    • یکتا

      تمامی حرفای شما درست بود چارتا آدم عاقل و بالغ اومدن نیومدن کامنت بزارن که چارتا آدم .......‌ بیانو حرفای مزخرف بزنن نزدیک دو ملیون نفر از وحید حمایت کردن آیت هم واقعا حرف نداشت اما بیشتر مردم وحیدو دوس داشتن

    • بدون نام

      قشنگ معلومه بیکارید .چرت و پرت

    • رها

      اوه چه خبره،انگار دارن درمورد بحران کمبود اب بحث میکنن،جدی و پیگیر،ول کنید دیگه بابا

    • امیر

      بزار اینو بگم که چرا وحید رحیمیان برنده شد. با اینکه ایت هم متنش هم اجراش و هم خلاقیتش از وحید خوب بود.ولی مردم به اجرای ایت زیاد نخندیدند ولی وحید این کارو کارد و من موقع استند اپ قهقهه زدم . دیگه این موضوع رو تموم کنین.

    • رها

      لطفا برید به وحید رای بدین واسه فینال❤

    • sahar

      به نظر من شاید یک نفر 5 دقیقه و ناقص اجرا کنه و مردم رو بخندونه و یکی 1 ساعت و کامل اجرا کنه و هیچکسم نخنده دقیقا واسه وحید همچین اتفاقی افتاد ، این به سلیقه مردم ربط داره و آقای جوان نباید انتظار اینرو داشته باشه چون خودش فکر میکنه اجرا ایت خوب هست بقیه هم باید همین فکرو کنن ،

      پاسخ ها

      • دکتر رضائی

        آفرین. این واقعا حرف درست و منطقی ای هست

    • بدون نام

      حق هر مرلیه که از استمداب کمدین خودش تعریف کنه.
      شاید اجرای آیت هم اجرای جالبی نبوده باشه ولی اینم درست نبود که به وحید فرصت دوباره دادن . حد اقل به آیت هم یه فرصت میدادید .
      / : ):

    • mrym:)

      وحید حقع هیچکسیو نخورده و نخواهم خورد این چرت و پرتا چیه راجبش میگین فریبکار؟ وحید ی روحیه ی شکننده داره و دلشم خیلی نازکه ک با ی حرف کوچیک ممکنه خیلی بهم بریزه رامبدم اصلا حق نداش اونطوری حرف بزنه باید تا الان درون وحیدومیشناخت البته من نمیگم آیت بده من آیتم خیلی دوس داشتم چون انصافا اونم خوب بود ولی وحید ک اومد بالا حقه آیتو نخورده بود الانم واقعا تو جایگاهه خوبی حذف شد:)نمیدونم چقد حرف زدم ولی منم یکی مثله وحیدم ک حرفای درونمو گفدم:)

    • من منم

      این اصلا ب درد استنداپ بازی کردن نمیخورد، اه اه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره بابا

    • سارا

      مردم دیوانه اخه اگه رامبدمیخواست ایت بره بالا که به وحیدفرصت دوباره نمیداد.رامبد اشتباهی که کرده این بوده که گذاشته دوباره اجرا کنه.حق ایت خورده شده.من شکایت دارم

    • مارال

      اجرا های وحید اصلا جالب نیست


      این از من حالا شما هارو نمیدونم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج