۷۵۸۴۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خلعتبری: با دایی هیچ مشکلی ندارم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم حضور بلاتر در ایران برای فوتبال ایران خوش‌یمن باشد.

خبرگزاری فارس: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم حضور بلاتر در ایران برای فوتبال ایران خوش‌یمن باشد.

محمدرضا خلعتبری در خصوص نیم‌فصل اول لیگ برتر گفت: خوشبختانه پس از اینکه از امارات بنا بر دلایلی که خودتان می‌دانید رهایی پیدا کردم به تیمی آمدم که واقعاً هوادارانی بسیار خونگرم و بزرگ دارد.

وی افزود: من دوستان بسیار خوبی در پرسپولیس دارم و خوشبختانه خیلی خوب و زود توانستم با آنها هماهنگ شوم. بالاخره هدف من بازگشت به فوتبال ایران و حضور در لیگ ایران بود.

خلعتبری در مورد نتایج پرسپولیس در نیم‌فصل اول نیز، گفت: خوب بودیم اما باید در بازی‌های خارج از خانه هم دقت می‌کردیم. اگرچه در برخی بازی‌ها نتیجه نگرفتیم ولی خوشبختانه خیلی زود آن را جبران کردیم تا جزء بالانشینان جدول لیگ برتر پس از سال‌ها باشیم که به نظرم هواداران پرسپولیس از این اتفاق لذت بردند. اما مطمئن باشید ما در نیم‌فصل دوم بهتر خواهیم شد.

وی خاطرنشان کرد: در نیم‌فصل دوم همه چیز سخت‌تر می‌شود. نتایج برای هر تیمی اهمیت چند برابر دارد و ما هم اگر بخواهیم نتایج نیم‌فصل در پایان فصل اتفاق بیفتد و به قهرمانی برسیم باید با تلاش و تمرکز بیشتر چند برابر تلاش کنیم. مخصوصا در بازی‌های خارج از خانه.

مهاجم قرمزپوشان درباره دلایل تعویض‌های زودهنگامش نیز، گفت: هیچ مشکلی با نظرات دایی ندارم چون ایشان مربی است که من به نظراتش همیشه احترام می‌گذارم و این بار هم همین‌طور است انشاءالله سعی می‌کنم باز هم بهترین بازی‌هایم را برای پرسپولیس انجام دهم. این طبیعی است که زمان می‌برد تا یک بازیکن خودش را در یک تیم جا بیندازد.

مهاجم قرمزپوشان درباره عدم گل‌زنی‌هایش نیز تأکید کرد: خودتان می‌دانید من از اول راه با پرسپولیس نبودم اما هیچ‌وقت اهل قول دادن نیستم ولی همیشه قول می‌دهم که بهترین‌ بازی‌هایم را برای پرسپولیس انجام دهم تا از من هواداران رضایت کامل داشته باشند. من آمده‌ام به پرسپولیس کمک کنم و امیدوارم به هدفم برسم.

وی در مورد شرایط تیم ملی و دو بازی پیش رو نیز، یادآور شد: خوشبختانه پس از صعود به جام جهانی و نتایج‌مان در مرحله مقدماتی جام ملت‌ها وضعیت ما خوب است اما دو بازی سخت در خانه تایلند و لبنان داریم که امیدوارم با گرفتن ۶ امتیاز کامل که برای ما مهم است به خواسته خود برسیم و صعودمان را قطعی کنیم. بالاخره تیم‌هایی مثل تایلند و لبنان همیشه در خانه خود سعی کرده‌اند با حمایت هواداران‌شان و شرایط خارج از زمین کار را برای رقیب‌هایشان سخت کنند. اما ما انشاءالله برای گرفتن امتیاز کامل می‌رویم تا دست پر به تهران برگردیم و با برنامه‌ریزی خوب و بازی‌های تدارکاتی به جام جهانی برویم.

خلعتبری در پایان درباره حضور بلاتر در ایران نیز، گفت: امیدوارم حضور ایشان برای فوتبال ایران خوش‌یمن باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج