۷۵۸۴۷۵
۵ نظر
۵۰۱۲
۵ نظر
۵۰۱۲
پ

شجریان «ایران من» را چهارشنبه رونمایی می‌کند

نوازندگان آلبوم «ایران من» و تاریخ رونمایی اثر اعلام شد.

خبرگزاری مهر: مراسم رونمایی از آلبوم موسیقی «ایران من» به آهنگسازی سهراب پورناظری و خوانندگی همایون شجریان ساعت ۲۱ روز چهارشنبه ۲۴ مرداد ماه در تالار وحدت تهران برگزار می شود. در این مراسم که اجرای آن بر عهده مهدی پاکدل است تعدادی از هنرمندان عرصه های مختلف نیز به عنوان مهمان ویژه حضور دارند این در حالی است که بعد از برگزاری این مراسم نشست پرسش و پاسخی با حضور خواننده و آهنگساز اثر برگزار می شود.

شجریان «ایران من» را چهارشنبه رونمایی می‌کند

«ایران من»، آوازِ «راه بی پایان»، «خوب شد»، «قلاب»، «مرگ اسفندیار»، «ابر بهار»، «اسفند، نوروزخوانی و نوروز» از جمله قطعاتی هستند که در آلبوم «ایران من» به خوانندگی همایون شجریان و هم خوانی اشکان کمانگری، مهرداد ناصحی، آیین مشکاتیان گنجانده شده است. در تازه ترین اثر مشترک همایون شجریان و سهراب پورناظری از اشعارِ شاعرانی چون فردوسی، سعدی شیرازی، خواجه شمس الدین محمد، اسحاق انور، پوریا سوری و اهورا ایمان بهره گرفته شده است.

در این اثر دل‌نیا آرام به عنوان خواننده‌ سوپرانو حضور دارد. ضمن اینکه تهمورس پور ناظری نوازنده تار، آزاد میرزاپور نوازنده عود، حسین رضایی نیا نوازنده دف، مهیار طریحی نوازنده سنتور و بم سنتور، آیین مشکاتیان نوازنده تمبک، کوزه، کاخن و ضرب زورخانه، آرشاک ساهاکیان نوازنده دودوک و کلارینت، آتنا اشتیاقی نوازنده ویولن سل، پیام جوانی نوازنده بم تار، سهراب پورناظری نوازنده کمانچه، سه تار و دیوان گروه نوازندگان سازهای ایرانی را تشکیل می دهند.

استفانی بیبو، سارا چازین، تینگ نینگ هو نوازندگان ویولن اول، فیلیپ برزینا، کیتلین مک شری، کشی الیوت نوازندگان ویولن دوم، سمسون ون لون، جیمز جافه، گابریل بیستلین نوازندگان ویولون سل، رابرت مک کارتی نوازنده کنترباس و کاتلین اسمیت- فرانکلین نوازنده فرنچ‌هورن نیز گروه نوازندگان سازهای غربی را تشکیل می دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن

      کسی که یک دعا خوانده وپخش آنرا گروگان یک گروه سیاسی کرده وبا آن باج سیاسی می گیرد ،بهتر است فرزندش به میدان نیاید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقای محترم چرا باید همه تابع نظر امثال شما باشند؟ چرا باید هر روز صبح که از خواب لیدار شدیم ببینیم امثال شما چی تجویز میکنید که عینا همون را اجرا کنیم؟ اینجا مملکت همه است و همه یعنی که درچارچوب قوانین انسانی الهی اخلاقی و هرچه میخواهی اسمش را بگذارید افراد با سلایق مختلف حق دارند زندگی کنند و از زندگیشون راضی باشند. راهی که شما و این حکومت میرود آخرش به جنگ مسلحانه و درگیری داخلی منجز خواهد شد تحمل زورگویی حدی دارد و از حد که گذاشت عده ای از جانشان میگذرند و میشود آنچه نباید بشود.

      • حسن. م

        برادر عزیز اقای شجریان چیزی را گروگان نگرفت .ایشان فرمودن تا وقتی رادیو تلویزیون میلی برای حق وحقوق مردم ارزش قائل نشود . پس چه بهتر تا رفع این معضل از پخش این اثر و صدای من اجتناب کنید . چرا بی راهه میروی مرد حسابی ایا میدانی تار را با ط میکویسند یا ت

    • بدون نام

      شجريان نواررفيق دوستی پشت بزن خوب داشته باشئ

    • بدون نام

      درود بر همایون عزیز پرچمدار موسیقی ایران زمین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج