جاباما
۷۵۸۴۹۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تمجید AFC از عملکرد مس سونگون

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، از عملکرد تیم فوتسال مس سونگون در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا و رکورد پرافتخار این تیم تمجید کرد.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتسال مس سونگون ایران موفق شد با برتری ۴ بر ۲ مقابل تای‌سون‌نام ویتنام، به مقام قهرمانی مسابقات فوتسال باشگاه‌های آسیا دست یابد. این عملکرد در اولین دوره حضور، سبب تمجید سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) برای چندمین مرتبه شد.

AFC نگاهی به عملکرد و نتایج مسابقات و نیز چهار تیم برتر مسابقات داشت و در مورد مس سونگون نوشت: مس سونگون رکورد افتخارآمیز ایران را در رقابت‌ها ادامه داد. آنها چهارمین باشگاه ایرانی بودند که به قهرمانی باشگاه‌های آسیا دست یافتند و از این حیث به جمع تیم‌های فولاد ماهان (سال ۲۰۱۰)، گیتی‌پسند اصفهان (سال ۲۰۱۲) و تأسیسات دریایی (سال ۲۰۱۵) پیوستند.

مس سونگون با وجود اینکه اولین حضور خود را در این تورنمنت تجربه می‌کرد، به عنوان مدعی قهرمانی مسابقات کارش را آغاز کرد. این تیم مطابق انتظارات به راحتی به مرحله حذفی راه یافت.

آزمون واقعی مس سونگون زمان دیدار این تیم مقابل نفت الوسط عراق در مرحله نیمه‌نهایی و تای‌سون‌نام ویتنام در فینال فرا رسید. نفت در نیمه اول مقابل مس به تساوی یک - یک رسید، اما با دو گلی که نماینده ایران در نیمه دوم به ثمر رساند، در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل مس سونگون تن به شکست داد.

در بازی فینال هم تیم قهرمان در حالی که با یک گل از تای‌سون‌نام عقب بود، به پیروزی ۴ بر ۲ مقابل این تیم رسید. حمید بی‌غم سرمربی مس سونگون، تیمی پرستاره با حضور علی‌اصغر حسن‌زاده، حسین طیبی، علیرضا صمیمی و فرهاد فخیم در اختیار داشت و ایرانی‌ها دلاوری خود را در مسابقات نشان دادند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج