۷۵۸۴۹۷
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

آقاخان و استقلال به پایان خط رسیدند؟

مهاجم فصل گذشته پیکان احتمالا در جمع آبی ها حضور پیدا نخواهد کرد.

ورزش سه: جذب بازیکنان مصدوم یکی از معضلات بزرگ مدیران قبلی استقلال بود که برای آن ها هزینه های زیادی ایجاد کرد و باعث شد تا انتقادات زیادی را تحمل کنند.

با حضور مدیران جدید در راس کادر مدیریتی آبی ها، رسیدگی به پرونده این دو بازیکن به بعد از جذب بازیکنان جدید موکول شد. میثم تیموری روز دوشنبه در هیات فوتبال تهران حاضر شد و قرارداد خود را با استقلال رسما ثبت کرد اما فعلا خبری از مرتضی آقاخان نیست.

از سوی دیگر با توجه به جذب تبریزی، همام و گرو به نظر می رسد این بازیکن به سختی می تواند جایگاهی در تیم استقلال برای خود دست و پا کند و به احتمال زیاد جذب این بازیکن با توجه به عدم جذب آقاخان صورت گرفته است.

هر چند هنوز باشگاه و آقاخان درباره ادامه همکاری صحبت رسمی انجام ندادند اما به نظر می رسد جدایی این بازیکن قطعی است و آقاخان خیلی زود با آبی ها به پایان کار رسیده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی تاجی

      ورزش سه تو باز زر زر کردی . تیم بزرگ نیمکت بزرگ میخواد خیالت راحت که آقاخان خیلیم بازیکن خوبیه تاج هم بهش نیاز داره فعلآ قراردادش ثبت نشده تا وقتی بهبودیشو بدست بیاره . تا کور شود هر آنکس که نتوان دید.

    • قاسمی اندیمشک

      خاک بر سر باشگاهی که مدیرش بازیکن میگیره

    • بدون نام

      حقته این تاوان اعتماد به استقلال و بی وفایی به پیکانه .ندیدی با بازیکنان قدیمی مثل امیر حسین صادقی چه رفتاری کرد .باید درس عبرتی باشه برا اونایی که بی جهت خودشون را کشته مرده این تیم میدونن

    • بدون نام

      دلم سوخت برای بازیکن با اخلاق و بی حاشیه ای مثل طالب لو که جوانیش را پای استقلال گذاشت و بدترین برخورد باهاش شد . ورزش یعنی دوستی ،رفاقت ،وفاداری ،گذشت ،مردانگی و زنده نگهداشتن روح جوانمردی ولی متاسفانه استقلال همه مسایل را زیر پا گذاشته وهیچ ارزشی برا موارد فوق قایل نیست . به خدا اگر قهرمان جهان هم بشید پشیزی ارزش نداره چون برا قهرمانی دروغین حاضر به انجام هر عملی هستن حتی قوانین را زیر پا گذاشتن و با رانت و پارتی بازی میلیاردها تومن از پولهای بیت المال را هم به جیب زدن اونم در شرایطی که اینهمه مردمان فقیر و درمانده در اقصی نقاط میهن داریم . شرم بر شمایی که انسانیت را در رده اخر قرار دادید

    • بدون نام

      خاک بر سر اونایی که به وزیر ورزش فحش دادن و خاک بر سر وزیری که بخاطر دوتا فحش 30 میلیارد پول بیت المال رو از بین برد با خرید اینهمه بازیکن . طبق سایت رسمی نقل و انتقالات 13 بازیکن استقال گرفته این فصل. وزیری که مستقیم به مدیرعامل ذوب اهن زنگ میزنه که تبریزی رو بدین استقلال دیگه تکلیف روشنه امسال به هر قیمتی هست میخان استقلال رو قهرمان کنند .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج