۷۵۸۶۱۷
۱۱ نظر
۵۰۰۰
۱۱ نظر
۵۰۰۰
پ

مدیرعامل استقلال نشدند، اعتراضات تمام شد!

اعتراض عده‌ای که خود را طرفدار استقلال می‌نامیدند و مقابل در وزارت ورزش جمع می‌شدند، فقط یک نمایش بود و بس، اعتراضاتی مهندسی شده و هدفمند. وقتی سرپرست باشگاه مشخص شد و آقایان دیدند پستی به آن‌ها نرسیده و مدیرعامل نشدند عملاً سکوت کردند.

خبر ورزشی: استقلال این روز‌ها درگیر حاشیه‌های غیر فنی شده است محرومیت یک ماهه دو بازیکن جوانش که عده‌ای معتقدند باشگاه استقلال باید به جای حمایت از این بازیکنان اتفاقاً خودش هم آن‌ها را مجازات مالی کند. دیروز در رابطه با این مسئله و سایر مسائل با امیررضا واعظی‌آشتیانی همکلام شدیم. مدیرعامل اسبق استقلال خیلی صریح به این موارد جواب داد.

تاوان جوانی

آقایی و صیادمنش جوانی کرده‌اند و حالا باید تاوان این حرکت را بدهند. به هر حال آن‌ها الگو هستند و باید بدانند محیط ورزش باید سالم و مقدس باشد و جای چنین حرکاتی نیست. البته مدیران باشگاه و سرپرست و کادر فنی هم باید قبل از بازی‌ها این نفرات جوان را توجیه کنند تا متوجه شوند در چه تیم بزرگی حضور دارند و رسانه‌ها چقدر روی آن‌ها زوم کرده‌اند. چنین محرومیت‌هایی باعث می‌شود در آینده دیگر دست به رفتار‌های نامناسب نزنند و مراقب باشند.

باشگاه هم برخورد کند

گاهی اوقات حمایت بی‌دلیل از بازیکنان می‌تواند نتیجه عکس بدهد. اگر واقعاً مستندات موجود پیرامون این مسئله کامل بوده و جای حرف و حدیثی باقی نمی‌گذارد باشگاه استقلال بهتر است به جای دفاع بیخودی از این دو جوان خودش هم با آن‌ها برخورد کند تا حساب کار دست‌شان بیاید که نمی‌توانند کار‌های نامناسب بکنند و به حمایت باشگاه دلخوش باشند.

گرو و نیومایر را به خاطر اعتراضات خریدند

در شرایط کنونی و به دلیل نوسانات ارزی خرید بازیکنان خارجی به باشگاه فشار می‌آورد و بهتر است به جای استفاده از مهره‌های خارجی، این پول را صرف نفرات مستعد داخلی کنیم. البته اگر دلار ۳۲۰۰ تومان بود داستان فرق می‌کرد، ولی با قیمت کنونی واقعاً بهتر است پول آن را خرج بازیکن‌سازی و سایر امور باشگاه کنیم. البته الحاجی گرو و نیومایر را به دلیل اعتراضاتی که هواداران استقلال نسبت به یارگیری پیش‌فصل داشتند، خریده‌اند.

مدیرعامل نشدند، اعتراضات تمام شد!

قبلاً گفتم و باز هم می‌گویم اعتراض عده‌ای که خود را طرفدار استقلال می‌نامیدند و مقابل در وزارت ورزش جمع می‌شدند، فقط یک نمایش بود و بس، اعتراضاتی مهندسی شده و هدفمند. وقتی سرپرست باشگاه مشخص شد و آقایان دیدند پستی به آن‌ها نرسیده و مدیرعامل نشدند عملاً سکوت کردند.

اعتراضات خودجوش! تمام شد، چون افراد دیدند هر کاری کنند دست‌شان از مناصب استقلال کوتاه شده است. شما مطمئن باشید یک عده استقلال را برای بقای خود می‌خواهند و بس. آن‌ها مرتب با استفاده از شیوه‌های پوپولیستی مدعی دوست داشتن استقلال می‌شوند، ولی وقتی در این باشگاه سمتی نداشته باشند دیگر استقلال را دوست ندارند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نویسنده کاملا متعصب و لنگی قلم فروش و ریاکار

    • داوید

      آقا ما چیکار کنیم کسی که بهش ربطی نداره درباره تیممون نظر نده و حاشیه درست نکنه

    • بدون نام

      توچرا میسوزی

    • بدون نام

      سجاد آقایی بیشعور از مکتب لنگی ها یاد گرفته بود آمد استقلال آقایی اینجا استقلاله نه لنگ سوراخ

    • حسن مهربان ازرشت,

      سلام ودروداقای واعظ اشتیانی,,حرفهایی که درمورددوبازیکن جوان استقلال زدی خیلی درست است,ولی اگرفرزندان خودت یک شوخی کوچک مانندشوخی این دوجوان کم تجربه بکنندشماسخت گیرانه صحبت میکردید؟باتوجه باین موضوع که این دوجوان بایددرک کنندکه درچه باشگاهی توپ می زنند, بله این جوانان برای خیلی هاالگوهستن,,اماوظیفه ماست که برای دیگرجوانهاجریان شوخی کردن وجدی بودن راتوضیح دهیم ,,هرجوانی حق داردشوخی کندوشادباشد, شمابه سن وسال این جوانهانگاه کنید,,این جوانهانیازبه پندونصیحت دارند,بایدبانهادراین موردکمک کرد,,این جوانهاواقعاجوان هستن,,جوانی وهزارماجرا,,مابایدخوشحال باشیم که جوانهای ماخوشحالی کنند,,بی ادب نباشند,بدنبال تفریحات ناسالم نروند,,اقای اشتیانی شماخیلی باوقارهستید,,همه ی انسانهاکه مثل هم نیستن,,انصاریان ,رهبری فر,شیث رضایی و,,,,,,,ازجنس بازیکنانی بودن که درعین شوخ بودن خیلی هم باتعصب بازی میکردن,,,اخلاق مرحوم حجازی وبیرانوندمانندهم نبوده ونیستن,,این درحالی است که این دودروازه بان برای خیلی ازجوانان الگوهستن,,مثال های زیادی میشه درهمین راستازد,,,بیاییم ببخشیم وهمزمان برایشان درقسمت روانی تلاش کنیم,,میشه باحرف زدن بهترازتنبیه کردن نتیجه گرفت,,حال وهوای جوانی رامیتوان کنترل کرداما از راه درستش,

    • حسن مهربان ازرشت,

      درضمن اقای اشتیانی ,شماشایدبابعضی ازمدیرعاملهای قبلی اختلاف سلیقه داشته باشید,,خواهشامسایل راباهم یکی نکنید,,هیچ رابطه ای بین اختلاف سلیقه وتنبیه جوانان وجودندارد,

    • بدون نام

      ...مدیر عامل فقط تیمسار بنیانگذار.

    • بدون نام

      حاج فتل جعلیست منظورش هست

    • بدون نام

      اقای قریب مگه خود شما چکار واسه استقلال کردی؟نیکبخت واحدی چه بلای سرش اوردی که رفت پرسپولیس؟زمان شما کدوم درامدزایی واسه استقلال کردی؟وقتی شما تشریف اوردید بهترین بازیکنای ایران استقلال بودن وزرات هم تمام پول و میداد شما بغیر فراری دادن بعضی بازیکنان چکار کردی؟
      منظور شما با فتح اله زاده ست اما به کوری چشم شماها طرفداران دوستشدارن و اون و میخوان،میدونی چرا؟چون بخاطر استقلال ماشین زیر پاشو داد چک شخصی خودشو به بازیکن داد،شما چکار کردید؟اقای قریب کمپ ناصر حجازی الان بالای ۳۰۰ملیارد قیمت داره این کمپ و شما درست کردید!یا فتح اله زاده؟اگه فتح اله زاده میتونه به بالای ۳۰ ملیون هوادار خط بده که شماها باید ... گم کنید چون کسی که ۳۰ملیون دوسشدارن باید بشه مدیر عامل

    • بدون نام

      بابا واعظ تو هم کم به استقلال ضربه نزدی همونی که مرفاوی رو به عنوان سرمربی سالها رو سرمون آوار کردی حتی با سیزده امتیاز با تیم دوم هم داشت ویه یک برد واسه قهرمانی نیاز داشت ولی تو پنج بازی آخر نتونست بدست بیاره اخرش چهارم شد وسالها مرفاوی رو مخ ما هوادارا بود اخرش هم شکایت کرد از باشگاه خدا ازتون نگذره همه تون از همدیگه نالایق تر ونامدبر ترین ندیدم مدیر خوب واسه تاج کبیر پس حرف نزن

    • گراشی

      صیادمنش درسته باید محروم بشه ولی این بدبخت آقایی چه گناهی کرده خیلی عجیبه قانون جمهوری اسلامی مثلا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج