۷۵۸۷۶۴
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

حوادث کار جان ۸۴ شهروند تهرانی را گرفت

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با اشاره به اینکه ۸۴ نفر در سه ماهه نخست سال جاری جان خود را به دلیل حوادث کار از دست داده‌اند، گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۶ درصد کاهش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با اشاره به اینکه ۸۴ نفر در سه ماهه نخست سال جاری جان خود را به دلیل حوادث کار از دست داده‌اند، گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۶ درصد کاهش داشته است.

مسعود قادی‌پاشا در ارتباط با فوتی‌های ناشی از حوادث کار اظهار داشت: در سه ماهه امسال ۸۴ نفر به دلیل فوت ناشی از حوادث کار به مراکز پزشکی قانونی استان تهران ارجاع شده‌اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تعداد فوتی‌ها ۹۰ نفر بود، ۶.۷ درصد کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه از کل فوت ناشی از حوادث کار، امسال ۸۴ نفر مرد بوده‌اند، افزود: سال گذشته آمار فوتی‌های ناشی از حوادث کار ۸۸ نفر آن مربوط به مردان و ۲ نفر مربوط به زنان بود.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران خاطرنشان کرد:‌ در خردادماه سال جاری نیز آمار فوت ناشی از حوادث کار با ۳۲.۵ درصدد کاهش همراه بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۲۷ مورد رسیده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      لتفا فقط به خلاصه مطلب اکتفا نکنید چقدر خوبه که به جزییات بعضی از حوادث هم بهش اشاره بشه که آیا ناشی از نقص فنی بوده یا بیتوجهی شخص حادثه دیده.این حوادث که بطور کلی تاسف بار میباش حد اقل چقدر خوبه که با آگاهی مردم پیامد مثبتی هم داشته باشه با آرزوی اینکه شاهد هیچ گونه حوادث تاسف بار نباشیم.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج