جاباما
۷۵۸۷۸۷
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

وزش باد نسبتا شدید در تهران و ۴ استان دیگر

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از احتمال وزش باد نسبتا شدید در جنوب استان‌های سمنان و تهران، شمال اصفهان و برخی نقاط قم و مرکزی طی سه روز آینده خبر داد و افزود: بیشترین و کمترین دمای تهران ۳۶ و ۲۶ درجه سانتیگراد خواهد بود.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از احتمال وزش باد نسبتا شدید در جنوب استان‌های سمنان و تهران، شمال اصفهان و برخی نقاط قم و مرکزی طی سه روز آینده خبر داد و افزود: بیشترین و کمترین دمای تهران ۳۶ و ۲۶ درجه سانتیگراد خواهد بود.

احد وظیفه، با اشاره به اینکه طی سه روز آینده در استان‌های ساحلی خزر، بارش باران و گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود اظهار کرد: شدت بارش طی امروز و فردا در استان گیلان خواهد بود.

وی با بیان اینکه امروز و فردا دریای خزر به ویژه بخش‌های غربی آن مواج پیش بینی می‌شود گفت: در ساعات بعد از ظهر امروز و فردا در بخش‌های شمالی آذربایجان‌های شرقی و غربی، برخی نقاط اردبیل و دامنه‌های البرز مرکزی شاهد رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهیم بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با تاکید بر اینکه در سه روز آینده تداوم وزش باد و گرد و خاک را در شرق کشور خواهیم داشت، افزود: در بعضی ساعات در منطقه زابل وزش باد با طوفان گرد و خاک همراه خواهد بود. همچنین در این مدت در جنوب استان‌های سمنان و تهران، شمال اصفهان و برخی نقاط قم و مرکزی در بعضی ساعات وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می‌شود.

به گفته وظیفه بعد از ظهر فردا (چهارشنبه ۲۴ مرداد) و طی روز پنجشنبه (۲۵ مرداد) غرب و مرکز خلیج فارس مواج خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان ضمن اشاره به کاهش دمای تهران در مورد وضعیت جوی این شهر اظهار کرد: آسمان تهران فردا و پس فردا چهارشنبه و پنجشنبه (۲۴ و ۲۵ مرداد) صاف، گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران طی دو روز آینه ۳۶ و ۲۶ درجه سانتیگراد خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حبابه

    • هیچکس

      الان سه روزه دارن میگن تهران باد شدید میخواد بیاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج