۷۵۸۸۸۷
۱۰ نظر
۵۰۲۱
۱۰ نظر
۵۰۲۱
پ

دسته گل دلفی روی سر قائدی

مدل موی مهدی قائدی در شرایطی خبرساز شده که این مورد حتی از نظر مسئولان تیم امید هم یک ناهنجاری به حساب نمی آید.

ورزش سه: در هیاهوی جام جهانی رونمایی از مدل موی رامین رضاییان نه تنها در اردوی تیم ملی بلکه در رسانه ها بازتاب زیادی داشت. آرایشگری که در اردوی تیم ملی حاضر شده بود تا موی بازیکنان را اصلاح کند، با درخواست رامین مدل جدیدی را برای موی او در نظر گرفت.

البته وقتی همه ملی پوشان موی خود را اصلاح می کردند، خبری از رامین نشد و این بازیکن که همیشه به ظاهرش اهمیت زیادی می دهد، سر میز صبحانه از مدل جدید موهای خود رونمایی کرد.

حالا اتفاق مشابهی در اردوی تیم امید در آستانه شروع بازی های آسیایی رخ داده است. انتشار تصاویر تمرین دیروز تیم فوتبال امید در اندونزی پیش از شروع بازی های آسیایی با یک حاشیه برای ستاره جوان استقلال همراه بود. مدل موی مهدی قائدی اولین چیزی بود که در این تصاویر برای مخاطب خودنمایی می کرد و واکنش هایی را هم در پی داشت.

دسته گل دلفی روی سر قائدی

برخی از اینکه یک جوان ۱۹ ساله با چنین ظاهری در تیم فوتبال امید حضور دارد، انتقاد کردند و شایعاتی هم در این رابطه از دیروز دست به دست شد. اینکه مثلا مدیران تیم امید به مهدی قائدی اعلام کردند باید هر چه زودتر مدل موی خود را تغییر بدهد.

اما ماجرای این مدل موی جنجالی از چه قرار بود؟ مهدی قائدی که همراه سایر اعضای تیم امید چند روز را در اردوی چین و حالا در جاکارتا حضور دارد، اصلاح موهای خود را به یونس دلفی سپرد. این بازیکن خوزستانی و با استعداد که اخبار درباره پیوستنش به آیندهوون هم به گوش می رسد، سر بازیکن خوش تکنیک تیم امید را به این شکل درآورده و در تمرین دیروز از آن رونمایی شده است.

برخلاف رسانه ها و فضای مجازی که واکنش های زیادی به انتشار عکس مهدی قائدی داشتند، حمید استیلی و سایر مسئولان تیم امید سن و سال این بازیکن را درک کرده و با او تند برخورد نکردند.

رامین رضاییان که از تجربه و سن و سال بیشتری نسبت به مهدی قائدی دارد، در شرایط مشابهی قرار داشت و به همین خاطر نباید خیلی راحت به یک جوان ۱۹ ساله خرده بگیریم.

به هر حال نباید فراموش کرد که ظاهر و نوع پوشش و مدل مو که جزیی از آنها به شمار می رود، جزو دل خوشی های فوتبالیست ها و علایق اکثر آنها به حساب می آید.

باید منتظر بود و دید مهدی قائدی با همان مدل موی خبرساز خود فردا مقابل عربستان می تواند نمایش خیره کننده اش برابر چین را تکرار کند و نگاهها را به جای مدل مو به ساق پاهایش جلب کند.

قطعا در قرن ۲۱ میلادی دیگر سفید کردن دور موی یک بازیکن یا خالکوبی روی دست هایش نمی تواند ناهنجاری به حساب بیاید. اینکه به هر قیمتی بخواهیم برای بازیکن ها آن هم در سطح ملی حاشیه بسازیم و ظاهر آنها را به عنوان یک ناهنجاری در جامعه جلوه دهیم، یک خودزنی به شمار می رود.

البته که باید مراقب بازیکنان جوان بود و آنها را به صورت اصولی از قرار گرفتن در مسیرهای اشتباه منع کرد؛ به ویژه نفراتی مثل مهدی قائدی که به واسطه حضور در ترکیب استقلال کاملا زیر ذره بین هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کریمی

      واقعا مدیریت هم خوبه چرا گذاشتند اینکار بکنه مگه مدیر و سرمربی تیم کنار ایشان نیستند اینها که نادان هستند

    • بدون نام

      چیشده اسلام توخطرافتاده بسه بابا بریدعیب یابی کنیدببنیدچرادخترامون انقدرراحت تن فروش شدن به دردای اصلی جامعه بپردازیدتوروخدا

    • بدون نام

      آخی یاد خودمون!!! ما چی میخوایم. تینا دنبال چی هستند!!! چکار مدل موهاشون دارید!!!یعنی همه مشکلات حل شده فقط مونده مدل موی بازیکنان!!!
      احتمالا به خاطر مدل موی بازیکنان هست که چند صد سال هست که رنگ المپیک رو ندیدیم!!!!!!!
      بابا یکی نیست بگه آخه چرا اینقدر گیر میدید به ملت. چرا با به حاشیه بردن بازیکنان آینده اونارو خراب میکنید!!!! دیگه حسابی شورش رو درآوردید.
      بدید فکر مشکلات بزرگتر باشید این که با یه ماشین موزر هم قابل حل هست.

    • حامد

      اره برید سرش رو ببرید تا 9میلیارد دلار گمشده پیدابشه مشکل مملکت ما همین مدلای موست گرونی اختلاص بله اقا بله بکشید یارو رواعدامش کنید تا با مدل موش پولای مملکت روبیشتر نخورده اگه 4متر ریش داش با ریشش تیغ میزد کارش نداشتن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همه چیزو به دزدی واختلاص مقایسه نکنید، فرهنگ کجاست؟

    • بدون نام

      جمع کن کاس کوزتو بابا برو پولای میلیاردی که اقازاده ها خوردن فرار کردن اونور دارن تو بهترین سواجل عشقو حال میکنن امدید موی ی بچه رو گیر دادید ..... مردم خوزستان از بی ابی تلف شدن تهران تو بدبختی خفه شده جوونا از بی پولی جونون گرفتن مردم تو فکر فرار از کشور هستن بچهای ..... بهترین زندگی رو دارن بد ما محتاج نون شبیم .... بد امدن راجع به موی ی بچه 19ساله مطلب مینوسین

    • بدون نام

      این کارها از بی فرهنگی عقده داشتن از همه مهتر دسترسی به پولی که خارج از ظرفیت شخص باشه سرچشمه می گیرد. نمیدونم این آقا چه ارزشی داره که به تیم ملی دعوت میشه،

    • الکارگر بیلوف بدستویچ

      کجای قرآن نوشته به قیافه اشخاص گیر بدید و تو زندگی خصوصیشون دخالت کنید ...آقا موهای خودش هر طور بخدا کوتاه میکنه بی حجابی که نکرده...

    • تاج بزرگ آبی

      چون استقلالیه میکوبنش . چ پرسپولیسیا چ استقلالیا منطق و شرف داشته راشید بدونید ک همه بر علیه استقلالن

    • بدون نام

      حداقل خبر گذاشتی عکسش هم میذاشتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج