۷۵۹۰۴۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

اجماع مدیران خانه‌های مد برای تشکیل اتاق فکر

در نخستین نشست صمیمانه مسوولان کارگروه ساماندهی مد و لباس با مدیران خانه‌های مد، مشکلات و موانع پیش روی مدیران این خانه‌ها مطرح و درباره تشکیل اتاق فکر و راه اندازی دفتر طراحان و تشکیل کمیته پارچه در اتحادیه پوشاک به اجماع رسیدند.

خبرگزاری ایسنا: در نخستین نشست صمیمانه مسوولان کارگروه ساماندهی مد و لباس با مدیران خانه‌های مد، مشکلات و موانع پیش روی مدیران این خانه‌ها مطرح و درباره تشکیل اتاق فکر و راه اندازی دفتر طراحان و تشکیل کمیته پارچه در اتحادیه پوشاک به اجماع رسیدند.

در این جلسه دغدغه‌­ها، مسائل و موانع پیش رو مدیران خانه‌های مد با دبیرکارگروه ساماندهی مد و لباس مطرح و مورد بحث قرار گرفت.

توجه به هدف نهایی کارگروه که همان الگو سازی مناسب درجامعه و شناسایی، تربیت و معرفی طراحان، هنرمندان جوان و جویای نام در کشور، گام برداشتن در سیر حرفه‌ای و توجه به استانداردهای لازم، مشارکت مضاعف در رویدادهای ملی بویژه جشنواره مد ولباس فجر، امید بخشی و افزایش نشاط در جامعه در حوزه عملکرد، ارائه گزارش عملکرد در چارچوب استانداردهای اعلامی، زمینه سازی و مشارکت با تولیدکنندگان برای تولید انبوه طرح‌ها، ایجاد نگاه عمومی و ارتقاء علاقمندی مردم به نمادهای مد ایرانی، توجه به بهره مندی از پارچه‌های سنتی و ایرانی، تبدیل شرایط مزون‌ها به موسسات هنری مد و لباس از دیگر محورهای کلیدی مطرح شده در این مراسم بود.

در بخش دیگری از این جلسه، تیرگر - رئیس مرکز پژوهشگاه اتحادیه پوشاک تهران- از راه اندازی این دفتر با هدف حمایت و ایجاد ارتباط طراحان با تولیدکنندگان خبر داد.

او در بخش دیگری از سخنانش به موضوع تشکیل کمیته پارچه در اتحادیه پوشاک اشاره کرد و گفت: اتحادیه پوشاک به کمک کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در صدد تشکیل یک کمیته تخصصی با بهره گیری از نیروهای کارشناس همچنین صنعتگران در حوزه پارچه هستیم دغدغه‌ای که سالیان طولانی طراحان با آن درگیر بودند.

تیرگر اظهار امیدواری کرد: با تشکیل این کمیته بتوانیم نگاه کارشناسی درست و کاملی را در اختیار طراحان و جامعه تولید قرار دهیم.

نخستین نشست صمیمانه مسوولان کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با مدیران خانه‌های مد و طراحان لباس با حضور بیش از ۳۰۰ مدیر خانه‌های مد و طراحان لباس کشور شامگاه دوشنبه ۲۲ مرداد ماه در مجموعه فرهنگی باغ زیبا برگزار شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج