۷۵۹۰۷۸
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

پاتک تعزیرات به انبار لوازم خانگی احتکار شده

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در بحث احتکار هم اخیرا یک انبار با بیش از ۵۰ هزار دستگاه لوازم خانگی کشف و پلمب شده است.

روابط عمومی سازمان تعزیرات: جمال انصاری معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در نشست صمیمی با مدیرکل و روسای شعب اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران، گفت: شرایط فعلی کشور برای بخش زیادی از مردم طاقت فرسا است و در این شرایط مردم از ما توقع زیادی دارند.

وی با تاکید بر لزوم برخورد با مفاسد اقتصادی طبق بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، اظهار داشت: بیانات و سخنان مقامات عالی کشور بیانگر مسائل و چراغ راه است و باید براساس خواسته های مردم در انجام ماموریت های سازمانی بکوشیم.

انصاری افزود: ما قطعا از این شرایط عبور می کنیم اما آنچه مهم است تاثیرگذاری سازمان ما در ایجاد امنیت و آرامش برای مردم است و به همین منظور لازم است که سازمان در تمام ابعاد استراتژی های مشخص داشته باشد.

رئیس سازمان تعزیرات گفت: مدت زمان رسیدگی به پرونده های کالا و خدمات در سال جاری نسبت به سال گذشته یک سوم کاهش داشته است.

در این نشست اسفنانی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران نیز به ارائه گزارشی از اقدامات اخیر پرداخت و گفت: ۳۵ مورد بازرسی در مورد کاغذ انجام شده و در بحث احتکار نیز اخیرا یک انبار با بیش از ۵۰ هزار دستگاه لوازم خانگی کشف و پلمب شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • parsian

      خدا براتون نسازه.از حلقوم مردم در میارید میریزید تو حلق زن وبچتون.انشالله به زمین گند بخورید.چرا احتکار میکنید

    • ف ب

      خدالعنتشون کنه

    • ح

      پلمپ به چه درد مردم میخوره .وارد بازار کنین تا قیمت ها شکسته بشه چه عروس خانم هایی که به دلیل گران شدن لوازم هنوز نتوانسته اند جهیزیه تهیه کنند و راهی خانه بخت سوند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کسی دلش به حال جوانها نمیسوزه که بخواد کاری کنه. اونوقت میگن چرا آمار ازدواج پایینه؟! کی جرات داره با قیمت ها بره خواستگاری یا دختر شوهر بده؟!کشور شده برا تعدادی آدم معدود

    • احمدی نژاد

      چه فایده برای مردم دارد دولت میخواهد دلار 8000 تومانی را عادی جلوه دهد و تمام کالاها را با آن حساب کند و مردم برایش اصلا اهمیتی ندارند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج