۷۵۹۰۸۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

نمازی: کسی نمی‌تواند به قلعه‌نویی خرده بگیرد

آقای قلعه نویی یکی از مربیان بزرگ فوتبال ایران است. او در همه تیم هایی که کار کرده موفق بوده و با تیم سپاهان نیز قطعا موفق خواهدبود.

ایران ورزشی: امید نمازی، سرمربی ذوب‌آهن درباره شرایط فعلی تیمش در آستانه دیدار حساس مقابل سپاهان می گوید:« شرایط خوبی داریم و آمادگی بازیکنان تیمم بالاست. ما اولین بازی خود را در قائمشهر خیلی هوشمندانه توانستیم با پیروزی پشت سر بگذاریم.

در دومین دیدارمان باید استقلال را با شکست روبرو می کردیم که متاسفانه این اتفاق نیفتاد. مصدومیت رضا حبیب زاده و اخراج وحید خیلی برنامه های ما را به هم ریخت و افسوس دو امتیاز از دیدار با استقلال را از دست دادیم. در دیدار هفته گذشته نیز زمینی که برابر سایپا به میدان رفتیم خیلی خراب بود. البته در این دیدار نتوانستیم موقعیت گل زیادی خلق کنیم که شاید یکی از دلایلش همین خراب بودن زمین باشد. »

نمازی: کسی نمی‌تواند به قلعه‌نویی خرده بگیرد

نمازی درباره رودررو شدن با سرمربی فصل قبل ذوب آهن یعنی امیر قلعه نویی اینطور توضیح می‌دهد: « آقای قلعه نویی یکی از مربیان بزرگ فوتبال ایران است.

او در همه تیم هایی که کار کرده موفق بوده و با تیم سپاهان نیز قطعا موفق خواهدبود. شیوه تاکتیکی او مبتنی بر قدرت بدنی و بازی مستقیم است و به همین دلیل معمولا با سانتر فورواردهای قد بلند وارد زمین می شوند.

به هیچ وجه به این شیوه تاکتیکی نمی‌توان خرده گرفت چرا که بسیاری از مربیان به این سبک فوتبال اعتقاد دارند. ایشان هم که با این شیوه توانسته نتیجه بگیرد و یکی از پرافتخارترین های ایران است.»

او درباره حضور در شهرآورد نیز حرفهایی دارد: « شهرآوردها همیشه سخت تر از بازی های دیگر هستند. این بازی ها سخت تر از هر دیدار دیگری آغاز می شوند اما پس از مدتی تیمی که بهتر است می توان به مالکیت بازی دست پیدا کند و به همین دلیل با آرامش بیشتری به بازی بپردازد.

البته بردن این بازی اعتماد به نفس بالایی می خواهد. اما در خودمان می بینیم که بتوانیم این بازی را با کسب سه امتیاز به پایان برسانیم اما در طرف دیگر سپاهانی ها نیز به دنبال کسب سه امتیاز هستند و جز به برد فکر نمی کنند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقدر پررویی بابا گل استقلال قبول نکردن اونوقت شما راحت دو امتیاز از دست دادین؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج