۷۵۹۲۶۸
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

چرا اشکان دژاگه به کمیته اخلاق احضار شد؟

مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی، گفت: موضوع اشکان دژاگه با کمیته اخلاق در مورد خالکوبی نبود بلکه از او در مورد موضوعی سوال داشتند.

خبرگزاری فارس: مرتضی موسوی زنوز مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی، در مورد وضعیت لی اروین، گفت: این بازیکن دیروز به ایران آمد و قرار است صبح امروز در ایفمارک حاضر شود و سپس عصر راهی تبریز شده و در کنار تیم حضور یابد. کارهای لازم در مورد گرفتن مجوز بازی این بازیکن هم انجام شده است.

وی در مورد موضوع حضور اشکان دژاگه در کمیته اخلاق و اینکه گفته می‌شود او به دلیل خالکوبی‌هایش به کمیته اخلاق فراخوانده شده است، گفت: کمیته اخلاق در مورد موضوعی که در جریان آن نیستم از دژاگه سوال داشت. نیازی هم به حضور این بازیکن نبود و به صورت تلفنی اقدام لازم در این مورد صورت گرفت.

موسوی در مورد اینکه چرا دژاگه در تمرین دیروز غایب بود، خاطرنشان کرد: او یک کار اداری در تهران داشت. کار او با کمیته اخلاق به صورت تلفنی انجام شد.

مدیر روابط عمومی تراکتورسازی در مورد اقدام باشگاه برای آسفالت مسیر حضور هواداران در ورزشگاه یادگار امام، گفت: مالک محترم باشگاه سال قبل قولی به هواداران در مورد بهبود مسیر انتقال به ورزشگاه داد. مسیری که باید طی می‌شد خاکی بود و این مسئله کار را برای هواداران سخت می‌کرد. طب قولی که داده شده بود از طریق شرکت ۵۰۰ تن قیر تهیه شده و با کمک شهرداری و هیأت فوتبال استان اقدامات لازم صورت می‌گیرد تا برای روز جمعه بستر مناسب در این راستا فراهم شود.

وی در مورد قیمت بلیت مسابقات تراکتورسازی در فصل جاری، عنوان کرد: قیمت بلیت هنوز مشخص نشده است. باید با هیأت فوتبال هماهنگی لازم صورت بگیرد و با مشخص شدن سهم سازمان لیگ، هیدآت فوتبال و ... بر همین مبنا کار قیمت گذاری انجام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تتلو حساب کار دستت آمد یا ...

    • بدون نام

      احسنت

    • بدون نام

      ایشون اینهمه سال کاپیتان تیم ملی بودن مشکلی نداشت تتو هاشون الان مشکل پیدا کرده؟؟؟
      واقعا برا کسانی که احکام قرون وسطایی این آدمارو حالا از جهلشون یا بر حسب منافع شخصیشون تایید میکنن متاسفم.....این احکام خیلی وقته تاریخشون تو کل دنیا منقرض شده.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج