۷۵۹۳۴۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

نعمتی: برای کسب نتیجه در جاکارتا ناامید نیستم

تنها نماینده ریکرو بانوان اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت:‌ هرچند برای کسب بهترین نتیجه در جاکارتا تمرین‌های سختی را پشت سر گذاشته‌ام، اما کار سختی را پیش رو دارم.

ایسنا: زهرا نعمتی در ارزیابی از وضعیت خود برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا اظهار کرد: به لحاظ بدنی و شرایط روانی در آمادگی خوبی به سر می‌برم و تلاشم بر این است که بتوانم در برابر حریفان آسیایی خود که از نظر جسمانی شرایط بهتری نسبت به من دارند عملکرد موفقی داشته باشم. به هر صورت ناامید نیستم و سعی خواهم کرد بهترین عملکرد را در بازی‌های آسیایی داشته باشم.

وی با بیان این که برای کسب مدال از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد، گفت: اگر به هر دلیلی در ریکرو نتوانیم به مدال نیز دست پیدا کنیم، مردم باید بدانند که مدال‌آوری در ریکرو کار راحتی نیست.

تنها نماینده ریکرو بانوان در بازیهای آسیایی جاکارتا اضافه کرد: کار ریکرو از نظر مدال آوری نسبت به کامپوند سخت‌تر است زیرا حریفان آسیایی ما در حد جهانی هستند و بدون شک همه برای کسب مدال در این بازی‌ها حضور پیدا خواهند کرد. بویژه اینکه در میکس ریکرو چون سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو بین تیم‌های اول و دوم توزیع می‌شود، تیم‌ها با آمادگی خوبی در این بازی‌ها حضور پیدا خواهند کرد و هدفشان بر این است تا سهمیه میکس ریکرو را به خود اختصاص دهند.

نعمتی با بیان اینکه هدف‌گذاری اصلی من المپیک ۲۰۲۰ توکیوست، خاطرنشان کرد: بعد از این بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا تلاش خواهم کرد در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک شرکت کنم تا بتوانم همانند دوره قبل سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کنم. به هر صورت هدف‌گذاری اصلی من المپیک ۲۰۲۰ توکیو است و امیدوارم با تجاربی که از دوره قبل دارم بتوانم در المپیک آینده عملکرد بهتری داشته باشم.

وی در پایان درباره پرچمداری الهه احمدی در بازی‌های آسیایی جاکارتا افزود: الهه و کیمیا از دوستان بسیار خوب من هستند و بسیار ناراحت شدم زمانی که کیمیا علیزاده به خاطر مصدومیت نتوانست پرچمداری ایران را در بازی‌های آسیایی جاکارتا بر عهده بگیرد. پرچمداری افتخار بزرگی برای تمام زنان ورزشکار است و من امیدوارم که الهه احمدی در این مسوولیت موفق باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج