۷۵۹۴۰۷
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

تایید کلیات طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان

کلیات طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در جلسه امروز شورای نگهبان مورد موافقت اعضا قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان: عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به بررسی طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در جلسه امروز شورای نگهبان، گفت: خوشبختانه اعضای شورای نگهبان در این جلسه به طرح مذکور نظر موافق داشتند و کلیات آن را تایید کردند.

کدخدایی تاکید کرد: در بررسی این طرح فقط دو سوال جزئی باقی ماند که ان‌شاءالله برای بررسی به نمایندگان مجلس ارسال خواهد شد.

سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید بررسی این طرح در شورای نگهبان چه زمانی به پایان می‌رسد اظهار کرد: نظر شورای نگهبان را برای مجلس ارسال می‌کنیم، در اولین فرصت که مجلس ابهامات و سوالات ما را روشن کرد، در مورد آن اعلام نظر نهایی خواهیم کرد.

لازم به ذکر است، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی ۲ مرداد ماه، طرح اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان را با اصلاحاتی به تصویب رسانده و دایره بکارگیری بی‌ضابطه بازنشستگان در دستگاههای اجرایی را محدود کردند.

این طرح که با ۱۹۴ رای موافق از ۲۴۰ نماینده حاضر در جلسه به تصویب رسید، تنها اجازه بکارگیری بازنشستگان بندهای الف، ب و ج ماده ۷۱ قانون مدیریت خدمات کشوری که شامل روسای سه قوه،‌ معاون اول رییس جمهور،‌ نواب رییس مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای نگهبان، وزرا، نمایندگان و معاونان رییس جمهور هستند را می‌دهد و مشمولان بندهای "د" و "ه" را که شامل استانداران و معاونان استانداران همتراز سفرا و معاونان وزرا هستند را از قانون حذف کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یعنی همچنان پستهای کلیدی دست به دست میشه وهمه خودی هستند!!!یعنی ورود غریبه ممنوع!!!شفافیتی که رییس جمهور گفتند یعنی این!کسی وارد گود ما نشه!باز عم مثل همیشه خودشان را با تبصره و ماده مستثنی میکنند،یعنی همچنان ایران در دستان همان دویست خانواده یا ۵۱نفر میچرخه،ولی این کارا هیچ فایده ای نخواهد داشت ....

    • بدون نام

      احسنت بر شورای نگهبان امیدواریم که هرچه سریعتر این قانون اجرایی شود ضمنا این قانون بایستی در بانکهای خصوصی نیز لازم الااجرا شود تا نیروی جوان بکار کرفته شود

    • بدون نام

      بازنشسته اگر تامین مالی شود مگر مریض است بعد سیوچند سال مجددا به عنواین مختلف کار کند بس چرا دولتمردان که حدود چهل سال است بازنشسته نمی شوند امثال ولایتی ها که چندین شغل دارد وامثالهم...

    • بدون نام

      انشالله که تبصره نداشته باشه ... هرکس بازنشسته است باید بره منزل استراحت جوان مستعد بیکار کم نداریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج