۷۵۹۴۷۴
۸ نظر
۵۰۰۷
۸ نظر
۵۰۰۷
پ

اختصاص بسته‌های حمایتی برای اقشار آسیب‌پذیر

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره بسته حمایت غذایی گفت: امسال دو کار کردیم؛ مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی را از ابتدای سال ۱۴ درصد افزایش دادیم و ۷۰۰ هزار خانوار به مرور در نوبت دریافت مستمری قرار گرفتند. در ادامه سال ۹۷ بسته‌های حمایتی را هم برای اقشار آسیب‌پذیر در نظر می‌گیریم که فشار موجود به حداقل برسد.

خبرگزاری ایسنا: سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره بسته حمایت غذایی گفت: امسال دو کار کردیم؛ مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی را از ابتدای سال ۱۴ درصد افزایش دادیم و ۷۰۰ هزار خانوار به مرور در نوبت دریافت مستمری قرار گرفتند. در ادامه سال ۹۷ بسته‌های حمایتی را هم برای اقشار آسیب‌پذیر در نظر می‌گیریم که فشار موجود به حداقل برسد.

انوشیروان محسنی‌بندپی در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره اینکه وزارت کار برنامه‌ای برای برگزاری شورای عالی دستمزد برای حمایت از کارگران در برابر گرانی‌ها دارد یا خیر، عنوان کرد: آقای روحانی بر توجه به اقشار کم درآمد و نیازمندان حمایت‌های اجتماعی تاکید داشتند.

به لحاظ اینکه بگوییم تاریخی را برای این کار درنظر گرفته باشند، اینطور نیست اما در دستور کار است که حمایت‌های اجتماعی خود را از اقشار کم درآمد در مابقی سال ۹۷ داشته باشیم.

وی افزود: مهم‌ترین کاری که فقر را کاهش می‌دهد، ایجاد اشتغال است. هم آقای ربیعی و در ادامه آقای روحانی، تاکیدشان روی بحث اشتغال فراگیر و سرعت بخشیدن به مشاغل خانگی و روستایی است.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تاکنون تقریبا ۵۰۰۰ میلیارد تومان برای ۲۵ طرح مصوب شده و کارهای کارشناسی صورت گرفته است و با بانک تفاهم‌نامه منعقد شده که نشان می‌دهد بیش از ۹۰ هزار اشتغال تا الان ایجاد شده است و حدود ۷۰۰۰ میلیارد تومان دیگر در این راستا پول وجود دارد که ما امیدواریم بتوانیم این راه را ادامه دهیم.

بندپی تاکید کرد: در مورد ضمانت‌هایی که بخواهیم تسهیل کنیم، صندوق ضمانت تعاون برای مشاغل روستایی تا ۲۵۰ میلیون تومان ضمانت را تقبل می‌کند تا بروکراسی بانکی را برای این متقاضیان به حداقل برسانیم که زودتر کار را شروع کنند و طرح‌هایی که شورای فنی و بانک‌ها تایید می‌کنند، زمینه اجرایی شدنشان ایجاد شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خواهشا بس کنید مگ مردم گدا هستند ارزش پول مردم را به یک سوم رساندید با دنیا کنار بیاید وبیش ازاین ایران وایرانی را رسوا نکنید

    • س

      گدا سازی ملت وبعد صدقه سری. عجب سیاست کثیفی.

    • اص

      عزیزان دعاکنید جیبمان رانزنند بقیش پیشکش فعلا که حسن جون کلیدشو گم کرده تا پیدا کنه خیلی وقت میخاد اخه از این کلید فقط توسوریه یمن فلسطین شایدم ته جیب خودحسن جون گم شده داره با ملت شوخی میکنه.واقعا خجالت بلد نیستن بکشن

    • ایرانی.

      اینقدراین دولت ظالمه که به نظرش مردم زیرخط فقرهمانهایی هستندکه خودشونوتحت حمایت کمیته امدادوبهزیستی قراردادن.اخه خدانشناسهاافرادی بسیاربیشترازتعدادحمایت شوندگان وجوددارن که به علل بسیاری منجمله احساس شرم وخردشدگی به کمیته امدادوبهزیستی مراجعه نکردن این قشرمصداق واقعی همان ایه ازکلام ا...هستندکه میفرمایدافرادفقیری هستندکه شرم دارنددست نیازدرازکنندوشناخت انهاازعزت نفسشان وازچهره ی زردشان قابل درکه.چرابسته های حمایتی فقط مختص کمیته وبهزیستی بایدباشه که همیوناغیرازگرفتن مستمری واستفاده ازبسته هاقریب به اتفاقشان منابع درامدی هم دارن. تکلیف دهکهای واقعن فقیری که رویشان نمیشودبه کمیته وبهزیستی مراجعه کنندچه میشه؟.

    • سانسورچی تاکی سانسور؟؟؟؟؟؟؟

      ازاول امسال تاالان میدونی قیمت اجناس چقدرگرون شده بیوجدانهای خدانشناس

    • بدون نام

      کمرتون نشکنه یه وقت..این همه اختلاس کردین حالا صدقه اختلاستون رو میدین مردم.هیچ خجالت نمیکشین..فردا روزی۳۰تومن میریزین حساب سرپرست که بره کالا بیاره این سرپرست بدبخت با یه پولیم بزاره روش تا پول کرایش بشه بعد باچی خرید کنه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بازنشسته مستمری بگیر باکشو ری فرق دارد پنج ماه ازسال رفت تفاوت. حقوق فروردین کجاست نکند عیدی برداشتید

    • قلی

      پرسید یکی که عاشقی چیست؟؟؟گفتم که چو ما شدی بدانی....عمو جون ..توچه میفهمی نداری چیه ....حالا بازهم بلند بگو مرگ بر امریکا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج