جاباما
۷۵۹۵۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

آذری: هواداران مثل بشکه باروت هستند

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن می گوید که عصبانیت و خشونتی که در ورزشگاه ها دیده می شود، به خاطر مسائل ورزشی نیست.

ورزش سه: سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در خصوص اینکه چه میزبان از ظرفیت ورزشگاه فولادشهر به هواداران تیم فوتبال سپاهان اختصاص خواهد یافت، گفت: در این مورد صحبت کردیم و خودمان به سپاهانی ها پیشنهاد دادیم که ورزشگاه ۵۰/۵۰ باشد.

آذری سپس در مورد شرایط تیم خود توضیح داد: تیم ما خدا را شکر وضعیت بسیار خوبی در تمرینات داریم و روحیه بازیکنان هم بالا است. نیاز به انگیزه های بیشتری هم نداریم. خدا را شکر از لحاظ فیزیکی تمرینات خوبی داشتیم و امیدوارم در هفته چهارم هم بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

آذری سپس در پاسخ به این سوال که آیا آنها هم مانند سپاهان به انتخاب داور مسابقه معترض هستند، اضافه کرد: ما هیچ وقت نسب به گزینش داوران اعترض نکردیم، اما شاید سپاهانی ها ادله خاصی داشته باشند.

آقای کاظمی داور خوبی است، ولی کاش برای این بازی که مهم ترین بازی هفته چهارم و دومین دربی حساس کشور است، توجه بیشتری می شد و حالا هم امیداواریم که مسئولین کمیته داوران صحبت و توصیه های لازم را برای قضاوت هر چه بهتر دربی اصفهان با این چهره جوان و آینده دار داوری کشور در میان بگذارند.

وی در پاسخ به این موضوع که سال گذشته فغانی داوری بسیار خوبی در دیدار رفت داشت، عنوان کرد: به هر حال آقای فغانی یکی از برترین داوران دنیا است و صلاحیت خود را در جام جهانی نشان داد ولی ما به هر حال تابع فدراسیون و تصمیمات آنها هستیم و امیدوارم کاظمی هم روز جمعه عملکرد خوبی داشته باشد.

در مجموع اینکه ما به انتخاب داوری اعتراض داشته ایم را تکذیب می کنم و همیشه هم به جامعه داوری احترام می گذارم. البته در صحنه هایی مثل صحنه وریا که معتقدیم عدالت رعایت نشده، اعترض می کنیم مثل صحنه وریا.

مدیرعامل ذوب آهن در ادامه به این سوال پاسخ داد که دلیل عدم امنیت در ورزشگاه های فوتبال ایران چیست و چه کاری باید برای حل این معضل انجام داد: الان ۹۵ درصد اتفاقات منشا ورزشی ندارند و تصمیمات ورزشی دلیل آنها نیست.

ما با یک عده مردم عصبانی و خشمگین مواجه هستیم که هیچ جایی را بهتر از استادیوم برای خالی کردن خودشان پیدا نکردند. بحث دوم هم اینکه شاید مردم از شرایط عصبانی و ناراحت باشند ولی ما نباید طوری رفتار کنیم تا مانند بشکه باروت با یک حادثه کوچک منفجر شوند؛ اشتباهات مربیان، داوران بازیکنان و همه کسانی که در فوتبال مسئولیت دارند، می تواند تنش زاد باشد.

وی ادامه داد: در این برهه مهربانی ها در ایران کم شده و باید ریشه یابی کنیم تا ببینیم مشکل چیست؛ چرا باید در استادیوم آزادی تراکتوری ها و استقلالی ها به یکدیگر حمله کنند؟ باید تدبیری برای این مسائل اندیشیده شود؛ امیدورام مشکلات معیشتی مردم کاهش پیدا کند.

سعید آذری در پاسخ به این سوال که چه راه حلی برای حل این معضلات اثربخش خواهد بود، توضیح داد: هواداری فوتبال قشر خاصی نیستند و از دل جامعه می آیند و عصبانیت را با خودشان می آورند. نباید بگذاریم این دیگ جوشان منفجر شود.

مدیرعامل ذوب آهن در خصوص اینکه با اضافه کردن امکانات مناسب نظیر دوربین، شماره دار کردن صندلی و از این دست اقدامات شرایط برای کنترل مسابقه بهتر نمی شود، پاسخ داد: این ها یک جایی است که یک مردم عصبانی نباشند. شما ۸۵ هزار نفر آدم عصبانی را می خواهید با کدام دوربین کنترل کنید.

این آدم ها آدم های این جامعه هستند. مردم در شرایط اقتصادی سختی به سر می برند و مسائل معیشتی به مردم فشار می آورد و منتظر هستند تا عصبانیت خود را خالی کنند چون جایی دیگر نمی توانند این انرژی را تخلیه کنند. فقط امیدوارم در آینده شاهد حوادث تلخی نباشیم.

باید گزینش داورها هوشمندانه باشد و در بازی های مهم از داورهای باتجربه استفاده کنند. مدیران اجازه سردادن شعار به سرگروه ها را ندهند و فوتبالیست ها در زمین مسابقه مراقب رفتار خودشان باشند. البته من هم موافقم که وجود زیرساخت ها لازم است و قطعا به برگزاری بهتر مسابقه کمک می کند

وی در ادامه به دربی اصفهان و حضور مردم در آن اشاره کرد: مردم فرهیخته و فرهنگی اصفهان یک بار دیگر به جامعه فوتبالی ثابت می کنند که اصفهان یک بازی خوب را پشت سر خواهد گذاشت و من مطمئنم که این را ثابت می کنیم و هر هواداری برای تشویق تیم خودش به ورزشگاه می آید.

مدیرعامل ذوب آهن سپس در مورد برگزاری دربی اصفهان در تاریخ ۲۶ مردادماه که دقیقا مانند سال گذشته است، عنوان کرد: ببینید یک چیز جالب را اشاره کردید. برای بنده فوق العاده تعجب برانگیز است. من نمی دانم این چه قرعه ای است که ما همیشه در هفته چهارم دربی اصفهان را برگزار می کنیم.

وی در مورد بازگشت امیرقلعه نویی به ورزشگاه فولادشهر نیز بیان کرد: امیرخان بزرگ همه ما است؛ از تمام تلاش هایش تشکر می کنم. فلسفه اول وزش توسعه روابط انسانی و بعد هم یک رقابت شرفتمندانه است. امیدوارم روز جمعه شاهد همچین فضایی باشیم از امیرخان هم بار دیگر تشکر می کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • 《 ** پاسارگاد ** 》

      آقای نویسنده و تحریررگر برید اول متن غلط املایی تونو اصلاح کنید .... آقای آذری مدیرعامل ذوب‌آهن هستند ...
      نه سپاهان !!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج