جاباما
۷۵۹۷۱۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

لوپتگی: تاوان اشتباهات زیاد خود را دادیم

سرمربی رئال مادرید از دلیل اصلی شکست تیمش برابر اتلتیکو مادرید سخن به میان آورد.

ایسنا: به نقل از مارکا، رئال مادرید در فینال سوپر جام اروپا به مصاف اتلتیکو مادرید رفت و با نتیجه چهار بر دو تن به شکست داد تا از بالا بردن جام قهرمانی باز بماند. لوپتگی سرمربی رئال بعد از بازی گفت: اشتباهات بدی در این دیدار داشتیم و اتلتیکو مادرید بد جوری ما را مجازات کرد.

ما مشکلات بدنی نداشتیم. فوتبال بازی اشتباهات است و حریف از این اشتباهات ما نهایت استفاده را کرد. باید از این اشتباهات درس گرفت.

او ادامه داد: اتلتیکو مادرید شایسته این پیروزی بود. در این دیدار تن به شکست دادیم اما باید سر خود را بالا بگیریم و به دنبال جبران در آینده باشیم. بازی را بد شروع کردیم و در همان ابتدا گل دریافت کردیم تا شرایط سخت شود. بعد از آنکه اتلتیکو مادرید گل سوم را به ثمر رساند بازی انتحاری را در دستور کار خود قرار دادیم. ریسک کردیم و در نهایت بازنده شدیم. اتلتیکو مادرید با شایستگی جام را بالای سر برد.

سرمربی رئال که نخستین فینال خود را واگذار کرد، افزود: نتیجه فوتبال یا برآمده از عملکرد خوب است و یا بازی اشتباهات. ما در این بازی اشتباهات زیادی داشتیم و همین باعث شد تا بازنده باشیم. از این شکست بسیار ناراحت هستم اما باید آن را فراموش کرد چرا که فصل طولانی در پیش داریم.

لوپتگی درباره بیل گفت: او بازی خوبی را به نمایش گذاشت. طبیعی بود که بیل مشکل بدنی داشته باشد. خوشحالم که توانست بازی خوبی را به نمایش بگذارد. در دیدارهای آینده انتظار بیشتری از این بازیکن بزرگ دارم. از این شکست ناراحت هستم.

نباید در یک دیدار ۴ گل دریافت کرد. رئال مادرید در هر حالتی تشنه جام و پیروزی است. ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما چون اشتباهات زیادی داشتیم تن به شکست دادیم. می خواهیم در فصل جدید بار دیگر در لیگ قهرمانان اروپا بدرخشیم. این رقابت به ما انگیزه زیادی می دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج