۷۵۹۷۱۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سیمئونه: باید از این لحظات خاص لذت برد

سرمربی اتلتیکو مادرید از پیروزی که تیمش برابر رئال به دست آورد بسیار خوشحال است.

ایسنا: به نقل از الموندو، اتلتیکو مادرید در سوپر جام اروپا به مصاف رئال مادرید رفت و توانست با نتیجه ۴ بر دو به پیروزی برسد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. طبیعی است که دیگو سیمئونه سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید از این قهرمانی و پیروزی ارزشمندی که تیمش به دست آورد خوشحال باشد.

سیمئونه به خاطر محرومیت این دیدار را از دست داد و از سکوها تیمش را هدایت کرد. او بعد از بازی گفت: زمان لذت بردن و خوشحالی کردن از این پیروزی و قهرمانی است.

جزئیات باعث شد تا برنده این دیدار مشخص شود. وقتی تن به شکست می‌دهیم بسیار ناراحت می‌شویم و خود را سرزنش می کنیم و البته ممکن است که گریه کنیم و خود را نبخشیم. طبیعی است که بعد از پیروزی هم شادی کنیم. تا فردا به خوشحالی خود ادامه می دهیم و بعد از آن این دیدار را فراموش می کنیم و خود را آماده فصل جدید خواهیم کرد.

سیمئونه ادامه داد: بدون شک فصل بسیار سختی پیش رو خواهیم داشت. برابر حریفی بزرگ پیروزی بزرگی را به دست آوردیم. بسیار خوشحالم که در فینال اروپایی به پیروزی دست پیدا کردیم و باید هم خوشحال باشیم. هر تیمی دیدارهای فینال کمی را تجربه می کند و باید از آنها نهایت استفاده را ببرد.

بازی را خوب شروع کردیم و گل زود هنگامی به ثمر رساندیم اما بعد از آن این رئال بود که بهتر بازی کرد. بعد از آنکه بنزما گل تساوی را به ثمر رساند به بازی برگشتم. بعد از پنالتی دیگر ما بهتر ظاهر شدیم.

او در پایان گفت: نزدیک بود که بازی از دست ما خارج شود. بعد از گل دوم رئال شرایط برای ما سخت شد اما خوشبختانه خیلی سریع به خود آمدیم. بازی دادن به کوریا و توماس شرایط را به سود ما تغییر داد. وقتی توماس را به بازی فرستادم همه این سوال را داشتند که این مربی چه در سر دارد و این چه تصمیمی است اما این تعویض به خوبی جواب داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج