۷۵۹۸
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

ترانه مکرم

خواننده ای که هنوز بلاتکلیف است

از ۵ سال پیش که متوجه شدم ممنوع الکار شده‌ام، به هیچ وجه با خواننده‌های خارج از ایران همکاری نکردم و پایم را چارچوب و قوانین فرا‌تر نگذاشتن اما نمی‌دانم چرا با این وجود هنوز که هنوز است مجوزی برای من صادر نمی‌شود. من همچنان در بلاتکلیفی مطلق به سر می‌برم.

ترانه مکرم که ۵ سال است ممنوع الکار است و نمی‌تواند ترانه‌هایش را واگذار کند در این باره به گفت: از ۵ سال پیش که متوجه شدم ممنوع الکار شده‌ام، به هیچ وجه با خواننده‌های خارج از ایران همکاری نکردم و پایم را چارچوب و قوانین فرا‌تر نگذاشتن اما نمی‌دانم چرا با این وجود هنوز که هنوز است مجوزی برای من صادر نمی‌شود. من همچنان در بلاتکلیفی مطلق به سر می‌برم.

وی ادامه داد: واقعا طی این ۵ سال هیچ کار غیر مجازی از من منتشر نشده است و سعی کردم طبق قوانین و ضوابط موجود کار کنم اما متاسفانه با این همه، نمی‌دانم مشکل از کجاست و چرا نمی‌توانم مثل هر ترانه سرای دیگری آزادانه کار کنم. این ترانه سرا در ادامه خاطر نشان کرد: قرار است هفته آینده برای پیگیری هزاران باره این ماجرا به وزارت ارشاد بروم و پیگیر قضایا شوم. اگر این بار توانستم آن‌ها را متقاعد کنم که کارم را ادامه می‌دهم. اما اگر نشد، هزار سال دیگر هم ممنوع الکار باشم، دیگر دنبالش را نخواهم گرفت.

مکرم در ادامه گفت: من که به عنوان یک ترانه سرا طی این چند سال ترانه غیرمجاز نداشته‌ام، و ترانه‌ای از من بیرون نمی‌آید، دلم می‌گیرد و به من بر می‌خورد وقتی می‌بینم بین ترانه سرا‌ها هم تبعیض قائل می‌شوند. این تبعیض‌ها آدم را بیشتر از هر چیزی آتش می‌زند. جالب قضیه اینجاست که هیچ کس هم دلیل این ممنوع الکاری را نمی‌گوید. وی همچنین گفت: از زمانی که ترانه من از شبکه‌های غیر مجاز پخش شد، تا کنون خیلی سعی کردم طبق چارچوب رفتار کنم.

خواننده ای که هنوز بلاتکلیف است

خواننده‌هایی که از پیش ترانه‌های من را خریده‌اند، این روز‌ها شاید بر روی آن‌ها آهنگسازی کنند و کار‌هایشان از شبکه‌های مختلف پخش شود. می‌خواهم بدانم برای این منظور هم من مقصر هستم؟ من که از‌‌ همان ۵ سال پیش متوجه شدم جریان چیست همکاری خود را با خوانندگانی که حتی فکر می‌کردم ممکن است کار غیرمجاز پخش کنند، قطع کردم، چرا باید الان ممنوع الکار باشم و نتوانم کار کنم؟

وی در پایان گفت: تا کنون خیلی نامه نگاری کرده‌ام، اما هر چه تعدا نامه‌ها بیشتر شد، کمتر نتیجه دیدم. به همین دلیل در آخرین بار اگر مشکلم حل نشود دیگر پیگیر آن نخواهم بود. الان هم می‌دانم که اگر بروم مجددا از من می‌خواهند که نامه دیگری بنویسم که می‌دانم بی‌فایده است و دیگر این کار را نمی‌کنم. چون جز مسخره کردن خودم کار دیگر نکرده‌ام.

منبع: موسیقی ما

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

خواننده ای که هنوز بلاتکلیف است



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انشاالله که موفق باشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج