جاباما
۷۵۹۸۱۰
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

عباس: خواهان یک دولت در غزه هستیم

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین مدعی شد: حماس نیتی برای آشتی نداشته و طرف‌هایی وجود دارند که تشویق به عدم حرکت در مسیر آشتی می‌کنند و برخی مساله غزه را تنها یک مساله انسانی می‌دانند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین مدعی شد: حماس نیتی برای آشتی نداشته و طرف‌هایی وجود دارند که تشویق به عدم حرکت در مسیر آشتی می‌کنند و برخی مساله غزه را تنها یک مساله انسانی می‌دانند.

محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنانی که در بیست‌ونهمین دور نشست‌های شورای مرکزی سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف) داشت، تاکید کرد: تنها آشتی کامل را مطابق با توافق‌نامه‌های قبلی خواهیم پذیرفت و ما به دنبال یک دولت یکپارچه و سلاح واحد در غزه بدون شبه نظامیانی در اینجا و آنجا هستیم.

عباس گفت: هرگز اجازه تصویب طرح‌های رژیم اشغالگر در خان‌ الاحمر را نخواهیم داد و ما راه‌های مقابله با قانون نژادپرستانه "کشور یهود" را بررسی خواهیم کرد.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در ادامه با تاکید بر اینکه اجازه اجرای طرح اسرائیلی برای ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی جدید در قدس اشغالی را نخواهد داد، قانون کشور یهود که به تازگی از سوی کنست (پارلمان اسرائیل) تصویب شده را قانون نژادپرستانه و فاشیستی توصیف کرد.

از سوی دیگر، عباس با انتقاد از پیشنهادات آمریکا برای کاهش مشکلات انسانی در غزه درباره مسؤولان آمریکایی، گفت: به خداوند قسم آنها دروغ می‌گویند.

این مقام فلسطینی افزود: فکر می‌کنم آمریکا تلاش می‌کند طرح‌هایی را به بهانه کمک به غزه به تصویب برساند که در راستای منافع شخصی خودش هستند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا پیشتر وعده داده بود که در راستای دستیابی به توافق نهایی میان دو طرف فلسطینی و اسرائیلی تلاش می‌کند.

فلسطینی‌ها پس از اینکه ترامپ قدس را به عنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت شناخت و سفارت خود را از تل‌آویو به قدس اشغالی منتقل کرد، با میانجی‌گری آمریکا برای برقراری صلح مخالفت کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نوکر ولایت

      مقاومت تا پیروزی
      مرگ بر اسراعیل

    • محسن

      دوست عزیز اسرائیل

    • بدون نام

      یعنی قدس و فلسطین را بی خیال مشکل ایشون فقط مقاومت غزه است. چه روزگار بدی شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج