جاباما
۷۵۹۹۴۵
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

تاج: بُرد مراکش، رکورد شادی در ایران را شکست

رئیس فدراسیون فوتبال به همراه هیئت رئیسه در جلسه ای به تقدیر از مدیران شهرداری تهران پرداختند.

ورزش سه: روز گذشته مسئولان فدراسیون فوتبال دیداری با مدیران شهرداری تهران داشتند و طی آن به قدردانی از فعالیت های شهرداری و حمایت از تیم ملی در جام جهانی پرداختند.

در ابتدای این دیدار مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه در دنیای امروز فوتبال به پدیده ای اجتماعی تبدیل شده و بسیاری از صفحات روزنامه ها و شبکه های تلویزیون به این ورزش اختصاص دارد، گفت: در حال حاضر ۳۶ برنامه در صدا و سیما به موضوعات فوتبالی مربوط است که بخشی از این امر به علاقه مردم و بخش دیگر به رایگان بودن نمایش مسابقات در ایران برخلاف تمام کشورهای دنیا برمی گردد.

وی با اشاره به موفقیت های تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی روسیه و ارتقاء جایگاه ایران در رتبه های جهانی تاکید کرد: یکی از موفقیت های این دوره آن بود که توانستیم پنج تیم رشته های مختلف مسابقات جام جهانی کنیم. در کنار این موضوع باید رتبه سوم ایران در فوتسال و فوتبال ساحلی و موفقیت اخیر فوتسال بانوان به عنوان قهرمان آسیا را در نظر گرفت.

تاج: بُرد مراکش، رکورد شادی در ایران را شکست

تاج با بیان اینکه برخی از مسابقات فوتبال در کشور بیش از 50 میلیون تماشاگر دارد و حمایت شهرداری تهران از این ورزش مردمی بسیار تاثیرگذار است، ادامه داد: شهرداری تهران در سال های گذشته دو ورزشگاه در اختیار تیم های پرسپولیس و استقلال قرار داد و مناسب سازی کمپ تیم ملی فوتبال ایران، واقع در منطقه 22 که یکی از بهترین کمپ ها در آسیا است را به سرانجام رساند.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به سایر حمایت های شهرداری تهران از فوتبال ملی تصریح کرد: همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی روسیه، شهرداری در اقدامی ارزنده، تمام تابلوهای شهر را صرف نظر از نتیجه مسابقات به فوتبال اختصاص داد.

تاج با بیان اینکه دیدار اعضای فدراسیون فوتبال با شهردار تهران صرفا برای قدردانی از اقدامات حمایتی مدیریت شهری از تیم ملی در مسابقات جام جهانی است، گفت: براساس آمارها، میزان شادی مردم بعد از بازی ایران و مراکش رکورد شادی و نشاط ایرانیان را شکست و حتی از شادی پس از غلبه سال 1376 بر استرالیا هم بیشتر بود.

ضمن اینکه، به گفته وزیر ارتباطات در زمان برگزاری نخستین بازی جام جهانی ایران کم ترین مصرف اینترنت در کشور ثبت شد که این امر نشان می دهد اگر مقداری در زمینه فوتبال برنامه ریزی و کار کنیم به بی راهه نرفته ایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هنوز تو برد شانسی مراکش خوابیدی!کشورای دیگه برا جام جهانی بعدیم برنامه ریزیشونو کردن خاک تو سرت

    • بدون نام

      موافقم با شما انقدر شادی ندیدن که بهانه باخت هم بهانه یی شد برای افتخار جناب فدراسیون.

    • بدون نام

      آقای مدیر در مقابل مراکش بد ترين بازی را انجام دادیم فوتبال نکرديم دفاع اتوبوسی کردیم انها از ما خیلی سرتر بودند چطور خجالت نمیکشی این حرفها را میزنی در هر حال خودتی

    • رادین

      کدوم آمارها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      تاج تو وکفاشیان ودوستانتان همینکه در فوتبال فساد نکنید وبرید کنار مردم هزار برابر برد مراکش خوشحال خواهند شد اقای تاج آگه با شادی مردم مخالف نیستی استعفاء بده برو تا فوتبال دوستان از اینکه باند اصفهانیان فوتبال را ترک کرداند خوشحالی کنند

    • بدون نام

      حرف مفت نزن تاج اون یک برد کاملا شانسی بود که هر کسی اگر یه ذره از فوتبال سر دربیاره میفهمه که ایران لایق پیروزی نبود و شانس آورد که نباخت و ایران ضد فوتبال و رو اعصاب بود و فوق العاده بد بازی کرد . عادل فردوسی پور و دارو دسته اش اینقدر بزرگ کردن که مردم فکر کردن قهرمان شدن. راستی ایران اگه جای کره بود ایران مردم چکار میکردن؟؟؟یا کی روش به همه میتاخت...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج