جاباما
۷۵۹۹۹۹
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

کریمی: قدر فرصت‌های‌مان را ندانستیم

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز از تلاش شاگردانش در دیدار مقابل پیکان تهران ابراز رضایت کرد، اما از نتیجه این بازی نه.

خبرگزاری تسنیم: فیروز کریمی، سرمربی گسترش فولاد پس از تساوی یک - یک شاگردانش مقابل پیکان در نشست خبری این بازی گفت: بازی خوبی بود، البته به جز ۲۹ دقیقه آخر که پیکان رو به بازی مستقیم آورد. از تلاش بچه‌های تیمم راضی‌ام، اما از نتیجه نه.

وی افزود: ما چه بعد از گلی که به ثمر رساندیم و چه زمانی که گل دریافت کردیم موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم که استفاده لازم را نبردیم و به این خاطر عصبی هستم. رضا خالقی‌فر در ۱۰ دقیقه پایانی بازی یک موقعیت تک به تک داشت که ضربه بدی به توپ زد.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد با تأکید بر اینکه از تیم پیکان شناخت کامل داشته است، عنوان کرد: در طول هفته گذشته تمرینات خوبی را براساس شناختی که از پیکان داشتیم، انجام دادیم و اطمینان داشتم که امروز یک نتیجه خوب مقابل حریف‌مان کسب خواهیم کرد، اما قدر فرصت‌هایی را که داشتیم، ندانستیم.

کریمی در پایان خاطرنشان کرد: یک نکته‌ای که باید به آن اشاره کنم، داور بازی بود که بسیار جوان است و امروز هر چقدر سعی کرد بر بازی تسلط پیدا کند، نتوانست.

مقصر هم کمک داور اول بازی بود که من نامش را نمی‌دانم، اما او به خاطر ناهماهنگی با داور بازی در قضاوت او تأثیر منفی گذاشت. عملکرد این کمک داور بسیار ضعیف بود و مطمئناً اگر او در بازی‌های آینده هم همین‌طور ادامه دهد، مشکل‌ساز می‌شود. او باید با داور وسط هماهنگی بیشتری داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این فیروز کریمی پدر خانم اقا مهدی سرمربی تیم پارس جنوبی ( جم ) هست .باحال حرف میزنه ..سوزن بکارید تو چمن میخ طویله برداشت کنید.نکته : بذارید کنار هم تشخیص نمیشه داد کدام بزرگتر هستند .

    • غلامحسین قائدی

      خوب ما همه جا همین کاروکردیم وبازهم میکنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج