۷۶۰۰۸۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

صف آرایی امید‌ها و هندبالیست‌ها در جاکارتا

تیم های فوتبال امید و هندبال ایران که در نخستین گام در بازی های آسیایی ٢٠١٨ اندونزی برابر حریفان قاره کهن به یک تساوی و یک برد دست پیدا کرده بودند، امروز- جمعه در دومین رویارویی خود در این بازیها، برابر رقیبان صف آرایی می کنند.

خبرگزاری ایرنا: تیم های فوتبال امید و هندبال ایران که در نخستین گام در بازی های آسیایی ٢٠١٨ اندونزی برابر حریفان قاره کهن به یک تساوی و یک برد دست پیدا کرده بودند، امروز- جمعه در دومین رویارویی خود در این بازیها، برابر رقیبان صف آرایی می کنند.

این دوره از بازی ها از شنبه ۲۷ مرداد ماه به طور رسمی و با حضور بیش از ۱۱هزار ورزشکار از ۴۵کشور شرکت کننده در ورزشگاه ملی ۸۸ هزار نفره «گلورا بانگ کارنو» گشایش می یابد و تیم فوتبال امید ایران امروز (جمعه) در دومین دیدار خود ساعت ١٣:٣٠ به وقت محلی (١١ به وقت تهران) برابر کره شمالی به میدان می رود.

امیدهای ایران پس از تساوی برابر تیم امید عربستان یکی از سرسخت‌ترین رقبای خود، امروز با پیراهن سفید برابر تیم کره شمالی به میدان می روند.

در بخش فوتبال مردان ۲۶ تیم حضور دارند که تیم ایران در گروه هشتم این رقابت‌ها با عربستان، کره شمالی و میانمار هم گروه است. امید ها ۲۹ مردادماه جاری هم مقابل میانمار صف آرایی می کنند.

تیم ملی هندبال دیگر نماینده ایران در این رویداد که در نخستین دیدار خود در بازی‌های آسیایی جاکارتا با نتیجه ۵۵ بر ۱۱ تیم ملی مالزی را مغلوب کرد، امروز برابر قطر به میدان می رود. ایران در گروه نخست با تیم های مالزی و قطر هم گروه است و هم گروه شدن با تیم قطر چند ملیتی و مدافع عنوان قهرمانی قرعه سختی برای تیم ایران خواهد بود که دومین دیدارش برابر این تیم ۲۶ مردادماه جاری ساعت ۱۶ برگزار می شود.

این رقابت ها با حضور نمایندگان ۱۳ کشور قطر، ایران، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، پاکستان، اندونزی، عربستان، هنگ‌کنگ، بحرین، چین‌تایپه، هند و عراق در چهار گروه برگزار می شود.

این دوره از بازی ها به طور رسمی از ۲۷ مرداد تا ۱۱ شهریور ماه امسال در ۴۰ رشته، ۴۶۲ ماده ورزشی و با حضور بیش از ۱۱ هزار ورزشکاراز ۴۵ کشور آسیایی در جاکارتا، پالمبانگ و هفت شهر در حومه جاکارتا برگزار می شود.

ایران هم با ۲۸۰ ورزشکار مرد و ۹۸ ورزشکار زن در ۴۲ ماده ورزشی به این آوردگاه قاره کهن حضور دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج